|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een extreem droevige vertoning hier, zeg, niet te filmen. Mark maakt een paar goede punten hoor, maar kunnen OWW en LV niet gewoon naar buiten, of gewoon weg hier als het allemaal zo beroerd is? Wat een gezever... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Mark maakt exact dezelfde punten die ik hier al maanden, zoniet jaren, maak. En als je last van me hebt waarom ga jij dan niet weg?* *klopt, dat is net zo'n onzin als je eigen voorstel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het is maar een internetforum hoor, stel je niet zo aan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hou toch eens op met dat zwakke gelul. Zeg dan niets of zo. Wat maakt het nou uit wat de setting is? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vind het gewoon echt ronduit bizar hoe ongelooflijk druk jij je samen met LV zit te maken over een virtueel hangplekje op het internet, en wilde daar mijn verbazing even over kwijt. Maar goed, ik ga weer naar buiten, daar is het beter uit te houden dan binnen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Prima hoor. Jij hebt hier nog altijd 2x zoveel posts als ik dus je hebt nog wel wat buiten-tijd in te halen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Altijd heerlijk ironisch overigens; mensen die zich druk maken over mensen die zich druk maken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Inceptional! signature |
|
quote:En leuke dingen als "biflikkertje"? Edit: En Ralph is 100% offtopic hierboven. Maargoed, speciaal lid he. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 07-07-2013 7:56] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Even ter verduidelijking: dat speciaal lid heeft puur te maken met de toegang tot een subforum achter de schermen, meer niet. En als Assie of Muti me voor off-topic willen modden of bannen is dat hun goed recht en houdt niemand hen ook tegen. Wat dat betreft ben ik qua status niets specialer dan ieder ander Maar goed, ik zal me hier inderdaad verder buiten de discussie houden, ongeacht de ongelooflijke kinderachtigheid van deze post van je weer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Gezien hij mij grotendeels goed vindt modden en slechts vindt dat er nog iets minder ingegrepen kan/moet worden is dit aantoonbaar niet waar. quote: Dat dingen door puntjes vervangen gebeurt maar zelden zonder waarschuwing (nogmaals), ben echt benieuwd over welk incident dat gaat en welke wezenlijke discussie ik daarmee verwijderd heb. quote: Nogmaals, mocht dat (weer) een keer voorkomen: meldt dat dan. Naar mijn idee doe ik het ('ingrijpen' als het offtopic gaat) niet te snel/veel (anders zou ik het ook niet doen), dus ik heb jullie input nodig wannéér het teveel is. quote: Dat kan ook als schelden worden opgevat, ja. Naar onze discretie. Mark, je krijgt nog (meer) antwoord op je constructieve post! We zijn in ieder geval benieuwd naar jouw ervaringen: om wat voor soort forum ging het inhoudelijk maar ook qua structuur (opdeling in subfora met aparte topics waar mensen naar terug verwezen kunnen worden als ze 'verkeerd' gaan in een ander topic zoals hier om meer een open structuur waarin iedereen altijd zo weer een nieuw topic kan openen etc.), en wat je er verder over kwijt wil [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-07-2013 23:15] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hij suggereert dat je helemaal op moet houden met ingrijpen, excessen uitgezonderd. quote: Met of zonder waarschuwing: ophouden met die onzin. Geen discussies verwijderen, wezenlijk of niet. Zo moeilijk is het allemaal niet, gewoon laten gaan. Offtopic discussies bloeden vanzelf wel weer dood. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Verbazingwekkend dat een bepaalde user nu aan het zeiken is terwijl hij jaren zijn bek dicht hield toen het moderatorschap 1000 maal slechter door zijn holmaatje werd uitgevoerd. Boeiender |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Graag dit soort dingen achterwege laten, ondertussen weten we wel weer wat iedereen van elkaar vindt en het modereren wordt van deze info niet beter. Graag weer ontopic, dus quote: Wat wel wat anders is dan jouw "AG doet het het allerslechtste ooit", en je overdreven "alles wat maar een klein beetje offtopic is moet meteen vervangen worden door puntjes en iedereen die offtopic is moet bedreigd worden met een ban". Dat mag je best vinden, daar niet van, maar probeer het niet te laten lijken alsof Mark dat ook zegt. quote: Nog steeds geen voorbeeld van een al dan niet wezenlijke discussie die ik verwijderd heb, met of zonder waarschuwing. Zoals al vele malen gezegd: zonder input wát er dan te ver gaat kan ik er niet zoveel mee. Natuurlijk kan ik 'er wel op letten', maar dat is vele malen minder effectief. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik weet dat het soms moeilijk is maar als je als user iemand een onbenul of erger vindt is negeren ook een optie. Lukt mij bij 1 specifiek persoon ook redelijk goed tot op heden. |
|
quote: Gevoelens & meningen, ze moesten het verbieden. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 08-07-2013 18:09] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
AG heeft vandaag geen puntjes gezet waar het eventueel wel had gekund. Hulde! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dank je! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Nou en! Alsof dat boeit. Hij zegt precies hetzelfde als ik al jaren zeg alleen vindt hij het minder kut dat het nog steeds niet zo is. quote: Wat nou 'wezenlijk'? Het gaat om alles wat jij weghaalt. Hoe moeilijk is het nou voor je om dit te begrijpen? Ik zal het nogmaals zeggen: hou op met je puntjes en bandreigingen voor offtopicness. Als je dat niet wilt dan maar niet, maar dat is mijn punt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Er mochten toch geen punten zijn? |
|
En waarom zou hij ophouden? Te mooi dit. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Lul! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |