IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods [De Ideeënbus] Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2013 14:16 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 juli 2013 14:09 schreef MR. N het volgende:
Ja? En?



Ok, laat maar. Je bent klaarblijkelijk nog te dom om je te herinneren wat je zelf 10 minuten geleden hebt gezegd.

Ik moet ook beter weten dan om aandacht aan jou te besteden.

/doei


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-07-2013 15:28 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Wat een extreem droevige vertoning hier, zeg, niet te filmen. Mark maakt een paar goede punten hoor, maar kunnen OWW en LV niet gewoon naar buiten, of gewoon weg hier als het allemaal zo beroerd is? Wat een gezever...


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2013 15:34 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 juli 2013 15:28 schreef Ralph het volgende:
Wat een extreem droevige vertoning hier, zeg, niet te filmen. Mark maakt een paar goede punten hoor, maar kunnen OWW en LV niet gewoon naar buiten, of gewoon weg hier als het allemaal zo beroerd is? Wat een gezever...


Mark maakt exact dezelfde punten die ik hier al maanden, zoniet jaren, maak.

En als je last van me hebt waarom ga jij dan niet weg?*

*klopt, dat is net zo'n onzin als je eigen voorstel.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-07-2013 15:36 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Het is maar een internetforum hoor, stel je niet zo aan.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2013 15:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Hou toch eens op met dat zwakke gelul. Zeg dan niets of zo. Wat maakt het nou uit wat de setting is?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-07-2013 15:45 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ik vind het gewoon echt ronduit bizar hoe ongelooflijk druk jij je samen met LV zit te maken over een virtueel hangplekje op het internet, en wilde daar mijn verbazing even over kwijt.

Maar goed, ik ga weer naar buiten, daar is het beter uit te houden dan binnen.



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2013 15:51 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 juli 2013 15:45 schreef Ralph het volgende:
Ik vind het gewoon echt ronduit bizar hoe ongelooflijk druk jij je samen met LV zit te maken over een virtueel hangplekje op het internet, en wilde daar mijn verbazing even over kwijt.

Maar goed, ik ga weer naar buiten, daar is het beter uit te houden dan binnen.




Prima hoor. Jij hebt hier nog altijd 2x zoveel posts als ik dus je hebt nog wel wat buiten-tijd in te halen.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2013 15:52 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Altijd heerlijk ironisch overigens; mensen die zich druk maken over mensen die zich druk maken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2013 15:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Inceptional!


signature


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 07-07-2013 7:54 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 1 juli 2013 13:29 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou, dit bijvoorbeeld:

en subtielere zaken ook.

Waarbij dus in principe alleen in dit topic iemand direct geband wordt voor het schelden op een user of mod. Daarom wordt er niet zomaar een ban uitgedeeld als er ergens anders op het forum gescholden wordt.
En leuke dingen als "biflikkertje"?

Edit: En Ralph is 100% offtopic hierboven. Maargoed, speciaal lid he.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 07-07-2013 7:56]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-07-2013 10:29 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 7 juli 2013 7:54 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Edit: En Ralph is 100% offtopic hierboven. Maargoed, speciaal lid he.


Even ter verduidelijking: dat speciaal lid heeft puur te maken met de toegang tot een subforum achter de schermen, meer niet. En als Assie of Muti me voor off-topic willen modden of bannen is dat hun goed recht en houdt niemand hen ook tegen. Wat dat betreft ben ik qua status niets specialer dan ieder ander

Maar goed, ik zal me hier inderdaad verder buiten de discussie houden, ongeacht de ongelooflijke kinderachtigheid van deze post van je weer.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-07-2013 23:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 6 juli 2013 15:34 schreef Onweerwolf het volgende:
Mark maakt exact dezelfde punten die ik hier al maanden, zoniet jaren, maak.

Gezien hij mij grotendeels goed vindt modden en slechts vindt dat er nog iets minder ingegrepen kan/moet worden is dit aantoonbaar niet waar.
quote:
Op 5 juli 2013 22:05 schreef Onweerwolf het volgende:
Echt? Ik kan me niet voorstellen dat er richtlijnen zijn die zeggen: alles wat maar een klein beetje offtopic is moet meteen vervangen worden door puntjes en iedereen die offtopic is moet bedreigd worden met een ban.

Dat dingen door puntjes vervangen gebeurt maar zelden zonder waarschuwing (nogmaals), ben echt benieuwd over welk incident dat gaat en welke wezenlijke discussie ik daarmee verwijderd heb.
quote:
Op 6 juli 2013 12:00 schreef Dying Embrace het volgende:
Lukraak met bans dreigen als iemand 2 keer off-topic is in een topic is inderdaad heel anders. :')

Nogmaals, mocht dat (weer) een keer voorkomen: meldt dat dan. Naar mijn idee doe ik het ('ingrijpen' als het offtopic gaat) niet te snel/veel (anders zou ik het ook niet doen), dus ik heb jullie input nodig wannéér het teveel is.
quote:
Op 7 juli 2013 7:54 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
En leuke dingen als "biflikkertje"?

Dat kan ook als schelden worden opgevat, ja. Naar onze discretie.




Mark, je krijgt nog (meer) antwoord op je constructieve post! We zijn in ieder geval benieuwd naar jouw ervaringen: om wat voor soort forum ging het inhoudelijk maar ook qua structuur (opdeling in subfora met aparte topics waar mensen naar terug verwezen kunnen worden als ze 'verkeerd' gaan in een ander topic zoals hier om meer een open structuur waarin iedereen altijd zo weer een nieuw topic kan openen etc.), en wat je er verder over kwijt wil

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-07-2013 23:15]


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-07-2013 23:49 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 7 juli 2013 23:10 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Gezien hij mij grotendeels goed vindt modden en slechts vindt dat er nog iets minder ingegrepen kan/moet worden is dit aantoonbaar niet waar.


Hij suggereert dat je helemaal op moet houden met ingrijpen, excessen uitgezonderd.

quote:
Dat dingen door puntjes vervangen gebeurt maar zelden zonder waarschuwing (nogmaals), ben echt benieuwd over welk incident dat gaat en welke wezenlijke discussie ik daarmee verwijderd heb.


Met of zonder waarschuwing: ophouden met die onzin. Geen discussies verwijderen, wezenlijk of niet.

Zo moeilijk is het allemaal niet, gewoon laten gaan. Offtopic discussies bloeden vanzelf wel weer dood.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-07-2013 0:15 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Verbazingwekkend dat een bepaalde user nu aan het zeiken is terwijl hij jaren zijn bek dicht hield toen het moderatorschap 1000 maal slechter door zijn holmaatje werd uitgevoerd.



Boeiender


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 08-07-2013 0:19 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 08-07-2013 0:45 by Count Steel Profiel van Count Steel



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-07-2013 9:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 8 juli 2013 0:15 schreef MR. N het volgende:
Verbazingwekkend dat een bepaalde user nu aan het zeiken is terwijl hij jaren zijn bek dicht hield toen het moderatorschap 1000 maal slechter door zijn holmaatje werd uitgevoerd.



Graag dit soort dingen achterwege laten, ondertussen weten we wel weer wat iedereen van elkaar vindt en het modereren wordt van deze info niet beter. Graag weer ontopic, dus
quote:
Op 7 juli 2013 23:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Hij suggereert dat je helemaal op moet houden met ingrijpen, excessen uitgezonderd.

Wat wel wat anders is dan jouw "AG doet het het allerslechtste ooit", en je overdreven "alles wat maar een klein beetje offtopic is moet meteen vervangen worden door puntjes en iedereen die offtopic is moet bedreigd worden met een ban". Dat mag je best vinden, daar niet van, maar probeer het niet te laten lijken alsof Mark dat ook zegt.
quote:
Met of zonder waarschuwing: ophouden met die onzin. Geen discussies verwijderen, wezenlijk of niet.


Nog steeds geen voorbeeld van een al dan niet wezenlijke discussie die ik verwijderd heb, met of zonder waarschuwing.

Zoals al vele malen gezegd: zonder input wát er dan te ver gaat kan ik er niet zoveel mee. Natuurlijk kan ik 'er wel op letten', maar dat is vele malen minder effectief.


I wish I was a butterfly


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 08-07-2013 11:18 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 8 juli 2013 9:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Graag dit soort dingen achterwege laten, ondertussen weten we wel weer wat iedereen van elkaar vindt en het modereren wordt van deze info niet beter.




Ik weet dat het soms moeilijk is maar als je als user iemand een onbenul of erger vindt is negeren ook een optie. Lukt mij bij 1 specifiek persoon ook redelijk goed tot op heden.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 08-07-2013 18:09 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 8 juli 2013 9:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Graag dit soort dingen achterwege laten.


Gevoelens & meningen, ze moesten het verbieden.

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 08-07-2013 18:09]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-07-2013 23:56 by faalhaas Profiel van faalhaas

AG heeft vandaag geen puntjes gezet waar het eventueel wel had gekund. Hulde!


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-07-2013 0:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Dank je!


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2013 20:36 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 8 juli 2013 9:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat wel wat anders is dan jouw "AG doet het het allerslechtste ooit", en je overdreven "alles wat maar een klein beetje offtopic is moet meteen vervangen worden door puntjes en iedereen die offtopic is moet bedreigd worden met een ban". Dat mag je best vinden, daar niet van, maar probeer het niet te laten lijken alsof Mark dat ook zegt.


Nou en! Alsof dat boeit. Hij zegt precies hetzelfde als ik al jaren zeg alleen vindt hij het minder kut dat het nog steeds niet zo is.

quote:
Nog steeds geen voorbeeld van een al dan niet wezenlijke discussie die ik verwijderd heb, met of zonder waarschuwing.


Wat nou 'wezenlijk'?

Het gaat om alles wat jij weghaalt. Hoe moeilijk is het nou voor je om dit te begrijpen?

Ik zal het nogmaals zeggen: hou op met je puntjes en bandreigingen voor offtopicness.

Als je dat niet wilt dan maar niet, maar dat is mijn punt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-07-2013 20:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 12 juli 2013 20:36 schreef Onweerwolf het volgende:
Als je dat niet wilt dan maar niet, maar dat is mijn punt.

Er mochten toch geen punten zijn?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-07-2013 20:38 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

En waarom zou hij ophouden?

Te mooi dit.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2013 20:44 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 12 juli 2013 20:37 schreef BenKnuckles het volgende:
Er mochten toch geen punten zijn?


Lul!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen