IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods [De Ideeënbus] Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-04-2014 11:15 by faalhaas Profiel van faalhaas

AG, door het oorspronkelijke bericht van iemand weg te halen, is het niet altijd duidelijk waar het om ging. Ik heb nu ook geen idee wat er stond en op die manier is er dus de kans dat users weer dezelfde fout maken.


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-04-2014 11:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Als je de link volgt zie je wat er stond Dat ik het niet laat staan is omdat er anders alsnog hier discussie over komt én ik daarvoor al gezegd had wat er niet de bedoeling was. Maar goed, ik zal de aangepaste post van ElitE toch iets verduidelijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-04-2014 11:24]


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-04-2014 11:32 by faalhaas Profiel van faalhaas

Het laat weinig aan duidelijkheid over als je de oorspronkelijke post laat staan en je eigen edit eronder zet met "En hier verder: ... "


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-04-2014 11:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Zou genoeg moeten zijn, is al weleens gebleken van niet echter


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-04-2014 12:58 by faalhaas Profiel van faalhaas

Nu is het iig wel duidelijk


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-04-2014 22:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

mag het verboden woord in het obees slechte humor topic ?


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 18-04-2014 22:50 by faalhaas Profiel van faalhaas

Niet als het als krachtterm wordt gebruikt. Maar voor jou kan vast wel weer een uitzondering worden gemaakt.


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-04-2014 23:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik durf niet


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-04-2014 9:19 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Kan de naam van dit topic misschien verandert worden in: "Faalhaas' zeurtopic"?



Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-04-2014 11:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 19 april 2014 9:19 schreef MR. N het volgende:
Kan de naam van dit topic misschien verandert worden in: "Faalhaas' zeurtopic"?




quote:
Op 18 april 2014 22:50 schreef faalhaas het volgende:
Niet als het als krachtterm wordt gebruikt.

Dit dus. De regel lijkt me voldoende duidelijk, zo al weer jarenlang


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-05-2014 15:08 by faalhaas Profiel van faalhaas

Dit geldt ook voor nazistische uitlatingen, usericons e.d. aangezien dit verboden is bij de Nederlandse wet.

Bestuur, waarom leven jullie je eigen regels niet na?


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-05-2014 15:16 by faalhaas Profiel van faalhaas

Is dit omdat Hypnos zaken met hem doet? Heeft NEP zodoende deze uitzonderingspositie vergaard?


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-05-2014 15:40 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik heb ooit eens een mail gestuurd naar de mods en het bestuur over de praktijken van Jasper V. op zm. Geen enkele reactie op gehad.

En dat terwijl ik toen ik eens een cd hoes van Ad Hominem postte waar een swastika op stond deze meteen werd verwijderd en ik een waarschuwing kreeg.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 03-05-2014 15:53 by Masturbator Profiel van Masturbator

Het lijkt hier wel de kleuterschool.

Juuuuuuuuuufff !! Juuuuuuuuuuuuuuffff !!! Jasper is stout hij heeft een cd met een hakenkruis erop !!

[Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 03-05-2014 15:55]


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-05-2014 17:29 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 3 mei 2014 15:40 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik heb ooit eens een mail gestuurd naar de mods en het bestuur over de praktijken van Jasper V. op zm. Geen enkele reactie op gehad.

En dat terwijl ik toen ik eens een cd hoes van Ad Hominem postte waar een swastika op stond deze meteen werd verwijderd en ik een waarschuwing kreeg.


Zeer tekenend weer voor het achterlijke beleid dat ZM er op nahoudt. Maar wel te verklaren. Eén van de redactieleden houdt zich immers bezig met uitwisseling van nazistische waren met Jasper V. en dus komt AG maar weer met een achterlijke verklaring dat er niks mis zou zijn met NEP. Volgens AG zou Jasper V. zijn leven gebeterd hebben. Maar waar baseert hij dit op?

Dit artikel bewijst toch wel het tegendeel. De afgelopen 10 jaar heeft Jasper V. niet bepaald stilgezeten. Na zijn veroordeling is hij gewoon onder een andere naam verder gegaan met het verspreiden van zijn racistische en neonazistische handel. Het enige verschil met zijn vorige onderneming is dat hij nu op grotere schaal opereert en dus alleen maar meer van zijn kwalijke rommel heeft kunnen verspreiden.

Kortom, het argument van AG dat we niet het verleden moeten oprakelen houdt op geen enkele manier stand. Het is overduidelijk dat Jasper V. ZM als platform misbruikt om zijn dubieuze waren te slijten en AG had allang moeten ingrijpen.


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-05-2014 17:35 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 3 mei 2014 17:29 schreef faalhaas het volgende:Het is overduidelijk dat Jasper V. ZM als platform misbruikt om zijn dubieuze waren te slijten


En daar gaat het mij om. Dat deze kutkleuter graag de stoere neonazi wil uithangen en daar een prutslabeltje voor opricht vind ik prima. Maar laat hem lekker op z'n eigen website jonge blonde Arische jongetjes en meisjes lokken en niet op ZM.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 03-05-2014 17:48 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 3 mei 2014 17:29 schreef faalhaas het volgende:
Dit artikel bewijst toch wel het tegendeel.


Je "argumenten" ondersteunen met propaganda... Der Führer would've been proud


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 03-05-2014 17:52 by Masturbator Profiel van Masturbator

Op dit forum mag je ook zomaar mensen beledigen blijkt maar weer. Erg jammer.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 03-05-2014 18:01 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Er kijkt toch niemand naar dit Onweerwolf/Faalhaas jank-topic dus laat ze maar in hun eigen menstruatiebloed gaar koken.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-05-2014 18:01 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 3 mei 2014 17:48 schreef Mortis Rex het volgende:
Je "argumenten" ondersteunen met propaganda... Der Führer would've been proud



Gewoon een duidelijk artikel met daarin een feitelijke opsomming waar NEP zich de afgelopen 10 jaar mee heeft bezig gehouden. Afkomstig uit een links magazine ja, maar dat is niet zo verrassend natuurlijk.

Edit: en verder is het wel duidelijk wie hier de neo nazis zijn, zeer verhelderend

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 03-05-2014 19:02]


... hoe de hazen lopen ...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 03-05-2014 20:33 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 3 mei 2014 18:01 schreef faalhaas het volgende:
Edit: en verder is het wel duidelijk wie hier de neo nazis zijn, zeer verhelderend


Iedereen die het niet met je eens is?


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-05-2014 23:12 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 mei 2014 18:01 schreef faalhaas het volgende:
Gewoon een duidelijk artikel met daarin een feitelijke opsomming waar NEP zich de afgelopen 10 jaar mee heeft bezig gehouden. Afkomstig uit een links magazine ja, maar dat is niet zo verrassend natuurlijk.

Edit: en verder is het wel duidelijk wie hier de neo nazis zijn, zeer verhelderend

Naja, links, het ruikt naar Antifa, die net zo kwalijk zijn of misschien kwalijker dan neo-nazi's....

Ik heb niets met neo-nazisme, maar ben voor vrijheid van meningsuiting. Voor iedereen.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-05-2014 23:16 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 3 mei 2014 23:12 schreef MR. N het volgende:
Naja, links, het ruikt naar Antifa, die net zo kwalijk zijn of misschien kwalijker dan neo-nazi's....

Ik heb niets met neo-nazisme, maar ben voor vrijheid van meningsuiting. Voor iedereen.


Ik ook, maar er zit echt een verschil tussen het slijten van nazi propaganda en vrijheid van meningsuiting.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-05-2014 23:23 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 mei 2014 23:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik ook, maar er zit echt een verschil tussen het slijten van nazi propaganda en vrijheid van meningsuiting.
Dat zal best ja. Maar wie valt voor dat soort propaganda? Ik denk wel dat ZM zijn vingers hier niet aan zou moeten willen branden als er werkelijk sprake is van stevige propaganda, ik lees nu alleen meuk van 5e rangs stofzuigerbands met hier en daar een white power teken...

Boeit dus niet echt nu.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-05-2014 23:31 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 3 mei 2014 23:23 schreef MR. N het volgende:
Dat zal best ja. Maar wie valt voor dat soort propaganda? Ik denk wel dat ZM zijn vingers hier niet aan zou moeten willen branden als er werkelijk sprake is van stevige propaganda, ik lees nu alleen meuk van 5e rangs stofzuigerbands met hier en daar een white power teken...

Boeit dus niet echt nu.



Tsja, kwestie van perspectief denk ik.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen