|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
AG: iedereen ontopic, ajb. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 11-03-2015 19:31] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Stel je nie aan. Klein kind. En nu gaan we vegen |
|
Wat is dit voor theater? Ruikt naar onverbloemde waarheden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Hoe bevalt Nocternity, kvellie? En nu gaan we vegen |
|
quote: Het eerste angstzweet begint al te parelen. Het plot is doorzien! Waar kan caron nu nog schuilen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Gewoon zijn pillekes nie gepakt. En nu gaan we vegen |
|
quote: Is er nog plaats bij jou in die instelling? En nu gaan we vegen |
|
quote:Is nog geen zondag. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Stap één is ontkenning. Als stap één faalt, volgt stap twee: het in discrediet brengen van de klokkenluiders en hun geloofwaardigheid. De muur wankelt. Is het toeval dat nieuwe mod IPim, vlak na de mysterieuze verdwijning van het topic aller topics, ineens op de goeie gasten lijst verschijnt? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-03-2015 13:15] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik zeg: samenzwering. Illuminati. iPimuminatie. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Onder moeder's paraplu. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
1. Een algeheel verbod op het gebruik van het woord 'Hein', op straffe van een permanente verbanning. 2. De voertaal is hier Nederlands, niet een of andere Vlaamse wartaal. 3. Onnodig quoten |
|
quote:Stond er soms weer wat over Muti. in dat topique? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: +1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee, maar de mods blijven wel akelig stil. The plot thickens. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: De plot wordt dikker. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:De mods willen niet meer modereren. Daarom zijn ze onlangs op de rug gaan liggen met de mededeling dat er eigenlijk geen regels meer zijn en ze nog slechts ingrijpen wanneer de wind goed staat. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Die gamma is wijd. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Zeau is dat. En nu gaan we vegen |
|
quote: Trek een condoom aan als je hem opent. En nu gaan we vegen |
|
"Ik geef je het volgende aan" http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Waarom is kvvelgeest geband en niet kvelgeest? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |