|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 01-04-2015 16:40] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 01-04-2015 16:40] |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 01-04-2015 16:40] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 01-04-2015 16:40] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 01-04-2015 16:40] |
|
We zijn een tijdje coulant mee geweest, maar serieuze opmerkingen worden hier weer iets te vaak gebruikt om offtopic door te lullen en dat is niet de bedoeling omdat zo de serieuze discussie ondersneeuwt. Een volgende keer ga ik bij offtopic gelul weer nadenken over bans enzo Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gewoon weer om de hete brij heendraaien, knul. Punt is dat diverse Belgen willens wetens voor het leeuwendeel van de forumgebruikers onbegrijpbare woorden gebruiken terwijl zij wel ABN kunnen. Als dit getolereerd wordt, kan Elfs ook welweer als voertaal geïntroduceerd worden. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 01-04-2015 16:46] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Kvelgeest verwoord het goed. Aangaande 1. Er staan al meerdere woorden op de 'verboden lijst' als het ware, ik dacht daar kan er vast nog wel een bij. Mijns inziens ook onnodig storend en te pas en te onpas gebruikt. Over 3. Daar was dacht ik al eerder een opmerking over gemaakt, maar het gaat in deze met name om het quoten van eigen berichten, in plaats van wijzigen (editten), maar ook meteen erachter aan zodat er 2, 3 of meerdere berichten van zelfde gebruiker achter elkaar staan, die prima in een bericht kunnen. Kan gewoon door te wijzigen en toe te voegen. Of desnoods op een zin of onderwerp terug te komen. 'Moderne' techniek stelt ons in staat om niet zoals in de dagen van nieuwsgroepen tig keer hetzelfde bericht te voorbij te zien komen. |
|
quote: Als voorbeeld: dit bedoel ik. |
|
quote: Of zo. Disclaimer, zo is het een duidelijk voorbeeld, absoluut geen 'pisstakerij'. |
|
quote: Nee, er wordt gediscussieerd, knul. En daar hoort nu eenmaal bij dat er (initieel) onderlinge onduidelijkheid is over welke brij nu eigenlijk gesproken wordt. quote: Niet dus. quote: Ik gebruikte hier de iets smallere definitie van "Nederlands", maar er is inderdaad ook een groepering waarbij Afrikaans onder "Nederlands" valt Ik had het dus over het Nederlands van de staten die onder de Nederlandse Taalunie vallen. Daar hoort Zuid-Afrika (nog) niet bij Het beste zou zijn als iedereen voortdurend foutloos ABN schrijft, helaas lukt dat hier niemand Is ook niet zo erg, als we elkaar maar begrijpen. quote: Ik vind het wel meevallen. quote: OK, duidelijk Over 2 nog: ik was wat te kort door de bocht misschien. Vervallen in moeilijk te lezen gebrabbel in wat voor dialect dan ook is dan wel irritant, en breekt de werking van een forum op. Als iemand echt onverstaanbaar is kunnen we diegene er wel een keer op aan spreken. Voor 2 en 3 geldt wel dat wij langs niet alles zien. Het even melden werkt dus het beste. En je krijgt geen garantie dat we het met je eens zijn [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-04-2015 17:07] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Vrij vertaalt: Melden kan voor de bühne, we doen er niets mee. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Nee, verkeerd vertaald. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja jullie kijken er weleens langs inderdaad. |
|
quote: Daar ging het met name om, niet zozeer om een paar woorden of een paar zinnen, maar om meerdere complete berichten die in de verste verte niet op Nederlands leken of te ontcijferen waren zonder eerst een jaar op cursus te gaan in West-Vlaanderen. quote: Dat is zo en niemand zal vallen over wat grammaticale of spellingfouten of het nu en dan gebruiken van leenwoorden, uit met name het Engels. Maar het lijkt me de leesbaarheid zeer ten goede komen als wel naar het bovenstaande gestreefd word. En nu hoef je niet direct een functie te bekleden bij de Taalunie, maar die wanstaltige wartaal is wel een ander uiterste. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-04-2015 19:04] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 01-04-2015 19:06] En nu gaan we vegen |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 01-04-2015 19:05] |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 01-04-2015 19:05] signature |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 01-04-2015 19:04] En nu gaan we vegen |
|
quote: Volgende keer offtopic geleuter = ban Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
AG: ban van een week dan maar? [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 03-04-2015 6:34] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 03-04-2015 6:36] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
AG: ban van een week dan maar? [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 03-04-2015 6:35] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |