|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom misschien kwalijker? In de strijd tegen fascisme heb je natuurlijk altijd lui die te ver doorschieten en daardoor doel missen. Toch vind ik fascisme zelf nog altijd een stuk gevaarlijker. Mensen in de extreem rechtse hoek hebben als doel de vrijheid van bepaalde groeperingen in te perken. In de extreem linkse hoek, zoals de Antifa beweging, strijdt men juist voor meer vrijheid, alleen gebruiken ze daar nog wel eens de verkeerde middelen voor (geweld). Heel erg een veralgemenisering natuurlijk, maar het uiteindelijke doel van neo-nazi's is toch overduidelijk een stuk kwalijker, dus ik snap je stelling niet? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Nou, die Antifa is juist niet voor vrijheid en belemmert de vrijheid van meningsuiting juist. Ze hebben al heel wat concerten geblokkeert waar totaal geen neonazi's op af kwamen. Ze zijn zo vol van hun eigen gelijk dat ze over alles en iedereen heen walsen. Eng clubje. Boeiender |
|
quote: Ok duidelijk meende dat ze vooral streden tegen dubieuze meningsuitingen (ok is ook een belemmering van vrijheid natuurlijk), maar ik ken ze verder ook niet echt. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 04-05-2014 1:21] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: signature |
|
Goed verhaal, lekker kort. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Vind wel dat de spanningsboog tegen het einde wat inzakt door de verkleiningsvorm. Ik geef het een zuinig zesje. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Mogen bestrijders van kwalijke zaken soms missers maken? Wanneer zijn t te veel missers en worden ze zelf kwlijk? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik denk na een kruistocht of twee. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
;-) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik heb niks gehad. quote: Precies. Niets boeiends aan de hand hier. Totdat men laat zien dat NEP op ZM kwalijke dingen doet is er niks aan de hand en zijn dit soort klachten waardeloos. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Als de middelen meerdere keren onschuldige zaken raken is voor mij een grens overschreden. Als de rede niet gehoord kan worden en er alleen binnen eigen lijntjes gepreekt wordt is voor mij een grens overschreden. Net als bij religie zeg maar. Boeiender |
|
quote: Inhoudelijk er op in gaan is te moeilijk aan het worden zie ik? Ik ben een leek qua NSBM en aanverwanten, maar leg mij nou eens uit waar nu juridisch gezien strafbare feiten gepleegd worden? En waarom hier miepen als je ook aangifte kan doen? Boeiender |
|
quote: |
|
Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ga even verder hierover in dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3577648 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-05-2014 15:07] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Tuurlijk gast. quote: Je bent zelf waardeloos. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ok, nu klaar hier. Stuur desnoods die mail nog even overnieuw. quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ah en na een Stalinistisch bewind of 1 deed atheïsme ook af voor je? When your people matter, menstrual health matters |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Wat is precies een nazistische uitlating of een racitistische uitspraak? Wat whitepowerlogo's en naziswatika's vallen daar niet onder? En wat is er precies verboden bij de Nederlandse wet? [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 04-05-2014 16:59] |
|
quote: Trippin' Ballzz dude! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Het strafbare feit waar hij zich schuldig aan maakt is verspreiding en verkoop van racistische en neonazistische cd’s. Die lafaard moet gewoon geen podium krijgen van ZM. ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |