IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods [De Ideeënbus] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2014 14:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Volgens mij heb ik het beleid prima inhoudelijk uitgelegd zo. Maar goed, als de discussie stopt, dan is deze voorbij. Bij dezen


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-01-2014 15:22 by faalhaas Profiel van faalhaas

Je draait weer lekker om de hete brei heen. Je kunt toch constateren dat een bepaalde regel averechts werkt en deze zodoende aanpassen? Wat is nog het nut van de Ideeënbus als je alleen maar roept "Dit zijn nou eenmaal de regels, einde discussie!"


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-01-2014 15:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 januari 2014 13:36 schreef faalhaas het volgende:
Zeg nou zelf, hier zit echt geen enkele logica in. Het woord een keer als krachtterm gebruiken staat toch totaal niet inverhouding tot het echt spotten met kinderkanker? In het eerste geval gaat het niet eens letterlijk om de ziekte, maar is het gewoon een vloekwoord. In het tweede geval juist wel en daar komt bij dat het ook nog eens om de meest schrijnende variant van kanker gaat, puur en alleen om zo kwetsend mogelijk te provoceren.

Je kunt dit niet rechtpraten door het simpelweg volgen van een paar infantiele regeltjes. Valt me van je tegen dat je je hier zo gemakkelijk achter verschuilt AG. En dat is knap van je want ik verwachtte sowieso al niet veel van je, maar je hebt echt weer een nieuw dieptepunt bereikt.


Alsof jou dit wat uitmaakt, jij wilt nu gewoon wat stoken tegen AG en andere mods.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2014 15:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Jullie horen later wat hierover

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-01-2014 15:34]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-01-2014 15:39 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Het is toch allemaal wat heren...


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2014 17:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2014 15:22 schreef faalhaas het volgende:
Je draait weer lekker om de hete brei heen. Je kunt toch constateren dat een bepaalde regel averechts werkt en deze zodoende aanpassen? Wat is nog het nut van de Ideeënbus als je alleen maar roept "Dit zijn nou eenmaal de regels, einde discussie!"

We hebben de originele klacht netjes overwogen, en geconcludeerd dat die ongegrond was. De regel is hier ook netjes toegelicht, maar jij wil toch alleen maar stoken en daar hebben we in dit topic verder niks aan.




Voor de goede orde: faalhaas is geband wegens dit nodeloze geprovoceer. Op basis van eerder gedrag was hij gewaarschuwd dit soort gedrag (jegens users en forumbeheer) te staken en dat lukt blijkbaar niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-01-2014 18:01]


Quis moderabat ipsos moderatores?


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 31-01-2014 10:43 by grindcore Profiel van grindcore

Ik heb een klacht m.b.t de 'cookie acceptatie' dialog.
Onder Chrome wil deze niet verdwijnen als ik het accepteer, sterker nog het blokkeert. En deze valt te omzeilen via frontpage en forum index te kiezen. Dus het is niet consequent door gevoerd.

[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 31-01-2014 10:43]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-01-2014 10:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 februari 2013 23:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Problemen die niet hier thuishoren
Bugs e.d. hier rapporteren: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2395723

Hier graag verder


Quis moderabat ipsos moderatores?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-02-2014 16:25 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Belachelijk dat iemand met een permban. o.a. voor bedreiging, ZM als Marktplaats/prikbord mag gebruiken.

O-zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ಠ_ಠ
<|>
/ω\


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-02-2014 16:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Hij is reeds geband.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-02-2014 16:26 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 12 februari 2014 16:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hij is reeds geband.
Dat is mijn punt niet. :v


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-02-2014 16:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 februari 2014 16:26 schreef Kvelgeest het volgende:
Dat is mijn punt niet. :v

En dat kaartje verkopen maakt verder ook niet zoveel uit


Quis moderabat ipsos moderatores?


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 12-02-2014 16:32 by Sisyphos Profiel van Sisyphos

Meh, vunzige ontovenarij.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-02-2014 16:34 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Vunzige hypocrisie.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-02-2014 16:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Woordgrappen zullen jullie elders moeten gaan droppen, heren


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 22-02-2014 17:16 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 21 januari 2014 15:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Jullie horen later wat hierover


Dit blijft ook heel vreemd. Eerst de indruk wekken dat mijn opbouwende kritiek inhoudelijk behandeld gaat worden en dan vervolgens een ban geven.

Edit: plus het feit dat Kvelgeest na een mailtje van LV aan het bestuur wel zijn homepage heeft aangepast laat ook nog eens zien dat de ban onterecht was. Verder laat ik het hier bij. AG kennende zal hij mij weer gaan uitlokken tot meer reacties en mij vervolgens wederom een ban geven vanwege "klieren" in de Ideeënbus.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 22-02-2014 17:53]


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-02-2014 18:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 februari 2014 17:16 schreef faalhaas het volgende:
Dit blijft ook heel vreemd. Eerst de indruk wekken dat mijn opbouwende kritiek inhoudelijk behandeld gaat worden en dan vervolgens een ban geven.

Het 'hier' in "Jullie horen later wat hierover " ging om jouw gestook in dit topic, en wat onze reactie daarop moest zijn in het licht van de waarschuwing die je had en hebt staan. Je kritiek was namelijk al door ons als moderators in overweging genomen, en we hebben besloten dat het beleid aangaande die regel niet verandert (verder weet ik ook niets van die sig). En ik had daarvoor met deze post:
quote:
Op 21 januari 2014 14:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Volgens mij heb ik het beleid prima inhoudelijk uitgelegd zo. Maar goed, als de discussie stopt, dan is deze voorbij. Bij dezen

...al overduidelijk zonder verdere reactie uit te willen lokken aangegeven dat de discussie voorbij was.

Bij dezen nogmaals

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-02-2014 18:27]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-02-2014 20:24 by Nimbus Profiel van Nimbus

"Backseat modding" was ook nog wel eens reden tot een draai om de oren...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-02-2014 20:38 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 24 februari 2014 18:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het 'hier' in "Jullie horen later wat hierover " ging om jouw gestook in dit topic, en wat onze reactie daarop moest zijn in het licht van de waarschuwing die je had en hebt staan. Je kritiek was namelijk al door ons als moderators in overweging genomen, en we hebben besloten dat het beleid aangaande die regel niet verandert (verder weet ik ook niets van die sig). En ik had daarvoor met deze post:

...al overduidelijk zonder verdere reactie uit te willen lokken aangegeven dat de discussie voorbij was.

Bij dezen nogmaals


pure uitlokking dit.

edit AG: laatste waarschuwing.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 25-02-2014 23:05]


... hoe de hazen lopen ...


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 10-03-2014 0:13 by Haeresiarch Sr. Profiel van Haeresiarch Sr.

Geen idee of dit al eens besproken is--iets zegt me dat dat niet onwaarschijnlijk is. Maar, hoe zit het eigenlijk met die lampjes naast de subfora? Ik kom hier sinds 2011 en ik snap nog steeds niet op basis waarvan ze uiteindelijk weer uitgaan. Zo heeft faalhaas om 21.57 een bericht in Algemeen Fietstopic in Algemeen gepost. Die las ik kort na plaatsing; nu is het 00.12 en dat verdomde lampje brandt nog steeds. Al met al ervaar ik het als een vrij waardeloos systeem omdat alle lampjes blijven branden en alle topics rood blijven, of je ze nou geopend hebt of niet. Zou ene stuk praktischer zijn als ze het gewoon begeven zodra je de boel gelezen hebt.


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 10-03-2014 6:58 by Andrei Profiel van Andrei

Wat hebben onze lieve mods daarmee te maken?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-03-2014 8:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 10 maart 2014 0:13 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Geen idee of dit al eens besproken is--iets zegt me dat dat niet onwaarschijnlijk is. Maar, hoe zit het eigenlijk met die lampjes naast de subfora? Ik kom hier sinds 2011 en ik snap nog steeds niet op basis waarvan ze uiteindelijk weer uitgaan. Zo heeft faalhaas om 21.57 een bericht in Algemeen Fietstopic in Algemeen gepost. Die las ik kort na plaatsing; nu is het 00.12 en dat verdomde lampje brandt nog steeds. Al met al ervaar ik het als een vrij waardeloos systeem omdat alle lampjes blijven branden en alle topics rood blijven, of je ze nou geopend hebt of niet. Zou ene stuk praktischer zijn als ze het gewoon begeven zodra je de boel gelezen hebt.

Wat Andrei zei

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/607175/9#r4087520


Quis moderabat ipsos moderatores?


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 10-03-2014 10:17 by Haeresiarch Sr. Profiel van Haeresiarch Sr.

quote:
Op 10 maart 2014 8:26 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat Andrei zei

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/607175/9#r4087520

Goede vraag, Andrei. Het was laat. Sorry lieve mods. Dank voor de link AG!

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 10-03-2014 10:17]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 01-04-2014 19:02 by faalhaas Profiel van faalhaas

Hypnos heeft weer zonder enige aanleiding een geweldadige gif geplaatst in een niet daarvoor bestemd topic:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4083055/39

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 01-04-2014 19:11]


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-04-2014 20:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Faalhaas snapt het weer eens niet

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-04-2014 20:27]


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen