|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wordt aan gewerkt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Mensen zoals Onweerwolf en Faalhaas die om de haverklap mensen lopen te beledigen verdienen hier ook geen podium, zeggen de regels op ZM daar niks over ? Dat beledigen zie ik die gast van NEP namelijk nergens doen. [Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 04-05-2014 17:38] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Klopt. Racistische propaganda verkopen is totaal niet beledigend. Overigens ben jij lekker hypocriet bezig aangezien jij net zo goed mensen beledigt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat kan best dat ik dat een keertje gedaan heb, jij en je vriendje maken zich hier in zowat elke post schuldig aan. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Trouwens, volgens mij heb ik jou in een topic ook wel eens behoorlijk tekeer zien gaan tegen christenen. Dat mag allemaal dan weer wel en is dan minder erg dan joden kwetsen ? We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Wat jij niet begrijpt Masturbator, is dat er een groot verschil is tussen individuen aanspreken op hun gedragingen en complete groeperingen wegzetten op grond van hun afkomst. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Nou, doe aangifte en hou op met postten op ZM, lijkt mij een goede oplossing toch? Boeiender |
|
quote: Gast, reli zijn is een keuze.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik vind beide nog beter. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Jaja, zo lust ik er nog wel een paar. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Dat vind je dus geen relevant argument? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Masturbeertje weet niet wat argumenten zijn, dus: nee. |
|
WMP heeft gelijk, ik geef het op en laat jullie in je racisten sop gaar koken, jullie is toch niet te overtuigen dat NEP echt niet verkeerd bezig is. [Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 04-05-2014 18:17] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Ik ben wel zeer benieuwd naar de mensen die hebben gepoogd jou op te voeden en te onderwijzen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wie zegt dat het mensen waren? Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Da's grappig ik ben ook benieuwd naar de mensen die dat hebben geprobeerd met jouw, ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die zo'n enorme plaat voor zijn kop heeft. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Mijn wat? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Goed punt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
oh man, ik ga hier plat. Toch maar weer bedankt ! We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Verder wordt er gemod. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
. [zelf-mod] [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 04-05-2014 20:48] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ik quote mezelf even. Was een serieuze vraag. Als de regels zo vaag worden omschreven op de Helppagina, mag je vragen verwachten en ik vind het een beetje suf om dan enkel te reageren met "niets boeiends aan de hand hier". Leg dan uit waarom er niets boeiends aan de hand is, zodat we allemaal de regels kunnen begrijpen. |
|
Is het echt allemaal zo moeilijk, ja? Gokje: Net als bij het gebruik van ziektes zal het prima zijn als het in een normale context wordt gebruikt, maar niet gewenst als je het gebruikt om mensen mee te kwetsen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-05-2014 1:24] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |