IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods [De Ideeënbus] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 15:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2013 14:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat is nou precies het probleem. Het kan prima maar het mag niet omdat de mods het niet willen.

Alsof het iemand iets kan schelen dat jij of jullie dat niet willen.

Daar lijkt het inderdaad op, dat sommige mensen dat niets kan schelen.

Toch even de uitleg:

Wij proberen dingen op het forum in goede banen te leiden, en wat betreft de communicatie tussen users en mods over moderaties lukte dat vroeger slecht naar het idee van de toenmalige moderators. Later hebben we er voor gekozen hebben weer een klachtentopic te hebben, en daar ben ik in ieder geval blij mee. Daar zitten wel veel regels aan, ivm wat er eerder misging in dergelijke topics. En we kiezen ervoor alsnog de teugels (erg) kort te houden in topics als die over de vertrekkende mods etc. Wij denken nog steeds dat dat nodig is, maar mocht het er later beter uitzien laten we de teugels wel vieren.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-06-2013 15:05 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Niet oude tekst naar voor schuiven. Nieuwe tekst maken.

Nogmaals: het beleid zuigt kont en moet veranderen.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 15:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2013 15:05 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Niet oude tekst naar voor schuiven. Nieuwe tekst maken.

Nogmaals: het beleid zuigt kont en moet veranderen.

Ik neem in ieder geval de kritiek van OWW mee, en ik begrijp serieus ook waarom hij bepaalde dingen vervelend vindt. Blijkbaar komen we echter nu uit op een punt waar hij en ik het fundamenteel oneens zijn.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-06-2013 15:20 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 30 juni 2013 15:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik neem in ieder geval de kritiek van OWW mee, en ik begrijp serieus ook waarom hij bepaalde dingen vervelend vindt. Blijkbaar komen we echter nu uit op een punt waar hij en ik het fundamenteel oneens zijn.
Jouw mening doet er [nogmaals] niet toe. Er is enkel beleid.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-06-2013 15:22 by Silence Profiel van Silence

Hoe zou jij het beleid graag zien, LV?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-06-2013 15:23 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 30 juni 2013 15:22 schreef Silence het volgende:
Hoe zou jij het beleid graag zien, LV?
Enkel AG weg. De rest volgt vanzelf.

[betere mods, mods niet wél luisteren, mods die geen bezem in hun aarsch hebben].

Eigenlijk is het per definitie beter, als AG maar weg gaat [als mod].


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 15:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-06-2013 15:25]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-06-2013 15:26 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

En ik heb een geldig mail adres, ik krijg daar gewoon mail op. Alleen jij, enkel en alleen jij, kan me daar niet op bereiken. Alle andere mods/medewerkers wel.

Jammer gast.

Edit: en dat is omdat je zo'n irritante pik bent. En nee, je krijgt niet het voordeel van de twijfel.
Jij zal gewoon moeten accepteren dat jij mij niet via mijn zm mail adres kan bereiken.

Try to live with it.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 30-06-2013 15:27]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-06-2013 15:28 by Silence Profiel van Silence

Waar voldoet een goede mod aan? Kunnen luisteren dus. En verder?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-06-2013 15:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

<under review>

edit: niks aan de hand. Het is niet aardig, maar ook niet schelden, om iemand te zeggen dat hij lijkt te vervallen in triest gedrag van eerder.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 08-07-2013 12:42]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-06-2013 15:30 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 30 juni 2013 15:28 schreef Silence het volgende:
Waar voldoet een goede mod aan? Kunnen luisteren dus. En verder?
Gewoon toegeven als 'ie fout zit. Dat scheelt eraan bij AG, en dus alle mods, omdat hij de enige actieve is.

Alsof het erg is als je terecht wordt gewezen door iemand met een lager IQ.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-06-2013 15:30 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

edit AG wegens schelden op Ben:

4: schelden op een moderator of user hier is nooit constructief, zeker niet ontopic en dus verboden. Dit doen resulteert in een ban van een week. We begrijpen het als er harde woorden vallen omdat iemand boos is, en kunnen daarom best accepteren dat iemand zich hard uitlaat, maar bij schelden (hoe eufemistisch ook) op een persoon trekken we de grens. Dit gaat naar onze discretie, dus achteraf klagen dat je het niet zo erg bedoelde of dat je toch echt hele goede argumenten voor het schelden had is zinloos.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 30-06-2013 15:40]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-06-2013 15:36 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 30 juni 2013 15:30 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Gewoon toegeven als 'ie fout zit. Dat scheelt eraan bij AG, en dus alle mods, omdat hij de enige actieve is.

Alsof het erg is als je terecht wordt gewezen door iemand met een lager IQ.
Ja, daar heb je een punt. Hij is vaak erg overtuigd van zijn eigen gelijk en heeft veel moeite met iets aannemen van een ander. Misschien dat hij dat wel kan gaan oefenen. Ik heb het idee dat hij het wel altijd goed bedoelt.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 30-06-2013 15:36]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 15:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Dank je

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-06-2013 15:39]


Quis moderabat ipsos moderatores?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-06-2013 15:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 juni 2013 15:36 schreef Silence het volgende:
Ja, daar heb je een punt. Hij is vaak erg overtuigd van zijn eigen gelijk en heeft veel moeite met iets aannemen van een ander. Misschien dat hij dat wel kan gaan oefenen. Ik heb het idee dat hij het wel altijd goed bedoelt.


Dat is toch een verheerlijking van dit forum? Beter dat de Mod het moeilijk vindt om door iemand met een lager iq gecorrigeerd te worden en het wel goed bedoeld dan de nonsens die een mod met een iq van een visstick meebrengt (zelf in te vullen door de user).



Boeiender


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-06-2013 15:42 by Silence Profiel van Silence

@Thieu; ik heb ook zeer weinig tegen AG. Vind dat hij erg zijn best doet als mod en dat waardeer ik.

Wel één dingetje... De 'knipogen' en ':p'. Komt op mij over alsof je iets van zekerheid probeert in te bouwen. 'Als ze nu boos worden/in discussie gaan/ik toch ongelijk blijk te hebben, kan ik in ieder geval zeggen dat er een knipoog stond!'

Goed, weer genoeg commentaar voor vandaag. Succes AG!

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 30-06-2013 15:43]


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 30-06-2013 15:43 by Sisyphos Profiel van Sisyphos

quote:
Op 30 juni 2013 15:36 schreef Silence het volgende:
Ja, daar heb je een punt. Hij is vaak erg overtuigd van zijn eigen gelijk en heeft veel moeite met iets aannemen van een ander. Misschien dat hij dat wel kan gaan oefenen. Ik heb het idee dat hij het wel altijd goed bedoelt.

Stalin had ook alleen maar goede intenties.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-06-2013 15:43 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Dat 'hij bedoelt het wel goed' is sowieso een dooddoener.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-06-2013 15:44 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

AG: offtopic gedoe

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 30-06-2013 16:45]


Boeiender


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-06-2013 15:44 by Silence Profiel van Silence

.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 30-06-2013 15:45]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 15:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2013 15:42 schreef Silence het volgende:
Wel één dingetje... De 'knipogen' en ':p'. Komt op mij over alsof je iets van zekerheid probeert in te bouwen. 'Als ze nu boos worden/in discussie gaan/ik toch ongelijk blijk te hebben, kan ik in ieder geval zeggen dat er een knipoog stond!'

Duidelijk! Dat is inderdaad een valkuil, en die probeer ik te vermijden.
quote:
Goed, weer genoeg commentaar voor vandaag. Succes AG!

Dank je


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 15:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Voor iedereen: graag concrete klachten/vragen/opmerkingen. Het dwaalt af hier.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 30-06-2013 15:49 by Sisyphos Profiel van Sisyphos

Vraag: valt er een ander protocol tegen offtopicberichten in te voeren dan de (naar mijn mening) o zo storende "."?
Een ban lijkt me rechtvaardiger dan het verwijderen van een ander zijn zegje.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 16:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2013 15:49 schreef Sisyphos het volgende:
Vraag: valt er een ander protocol tegen offtopicberichten in te voeren dan de (naar mijn mening) o zo storende "."?
Een ban lijkt me rechtvaardiger dan het verwijderen van een ander zijn zegje.

In de gevallen dat ik direct posts leeg haal is dat in principe in de volgende twee gevallen:

1: nieuw topic, een hele rits aan offtopic superloos gedoe. (Occultfest-topic laatst.)
2: bestaand serieus topic, de zoveelste scheldkanonnade tussen twee users. (Christendomtopic.)

Ik probeer dus 'slechts' zaken weg te halen die er echt niet toe doen. Valt dat voor jou ook onder het zegje wat beschermd moet blijven? Ik begrijp namelijk dat je het vervelend, maar ik doe het echt niet zomaar.

Vind je het wel goed als ik eerst waarschuw, en evt. alleen latere (offtopic) posts weghaal? Dat is namelijk de standaardaanpak: eerst om ontopic vragen, dan om ontopic vragen met de waarschuwing dat er gemodereerd gaat worden, dan om ontopic vragen met de waarschuwing dat er geband gaat worden. Als je dat ook al te ver vind gaan, is dat handig om dat te weten voor de verdere discussie


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-06-2013 16:18 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 30 juni 2013 15:44 schreef MR. N het volgende:
De meerderheid van de zeikposts van jouw zijn dooddoeners.


Ja klopt, goed gezegd ook.

AG: Het is genoeg, OWW, dit telt als de genoemde waarschuwing:

1: reacties die wij als offtopic zien worden zonder pardon leeggehaald. Bij herhaling: waarschuwing, gevolgd door ban van een week bij het negeren ervan. Voor de duidelijkheid: backseatmodding e.d. worden ook als offtopic gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-06-2013 16:22]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen