|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:tja, bij van die gedragingen zoals de ´god warrior´ vrouw .. En aangaande matheus 7.21-23 En dan denk ik aan het gevolg wat zich in Vaticaanstad heeft gevestigd. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Je hebt blijkbaar destijds niet opgelet, want ik heb geschreven dat ik zpu protesteren; God zou confronteren met mijn onvrede en hem zou vragen "waarom??". Doe je dit allemaal bewust? Of ga je mee met zekere individuen hier die hun oordeel over mij al gevestigd vanaf toen t woordje 'christen' viel? Imho is de mogelijkheid dat God homoseksualiteit veroordeelt en ik dat zou kunnen accepteren net zo theoretisch als dat Hij/Zij zou zeggen dat water eigenlijk lucht is en andersom. En los van dat alles, stel in dat hele theoretische geval dus God zou zeggen dat homoseksualiteit een zonde is en ik dat zou kunnen accepteren, moet je je afvragen wat dat betekent. Ik zou t niet kunnen accepteren dat mensen vanuit hun eerste levensjaren hun seksuele geaardheid vormem (dus buiten hun eigen invloed om) en daarvoor gestraft zouden worden. En ik zou nooit een homofiel anders benaderen, veroordelen of anderszins benadelen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Over t Vaticaan kan ik niet zo veel zeggen, want ik volg die beste mensen niet zo, maar ik ben t verder 100% met je eens. En ook zeker je aangehaalde Bijbelvers is erg raak When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dus als je god tegen je zou zeggen: "Als jij homo's blijft accepteren, dan accepteer ik jou niet." Dan zou je hem vertellen dat 'ie dan mooi de tyfus kan krijgen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En toen werd het stil. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: In dat geval kun je het nu toch ook al onvoorwaardelijk stellen in plaats van voorbehoud te plaatsen aan je opinie? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Goddelijke argumentatie is goddelijk dus correct? signature |
|
quote:Dat doe ik toch in de praktijk ook? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Als God echt bestaat, en de Bron van alles is, inclusief moraal? Ik denk van ja. Ik zou ook protesteren als God zegt dat saté saus eten een zonde is, ik zou Hem vragen "waarom in vredesnaam?", maar ik ga er puur theoretisch van uit dat de Schepper van t alles ook alles beter weet en mij kan doen inzien waarom iets 'zonde' zou zijn. Maar ik kan me niet voorstellen, ga er gewoon niet van uit en richt mijn hele leven er niet op in dat saté saus eten zondig is. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En de conclusie die we dus uit het zwijgen mogen trekken; fusion is en blijft een homofobe asociaal. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tjah, het is wat, Kees. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Mischien heeft ie het wel alleen op jou voorzien en niet op de rest van de homo's in deze mooie begripvolle wereld. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: niet enkel "beter weet" eigenlijk. Wij zijn gewoon allemaal dommekloten tov die volmaakte Wijsheid. We doen maar zonder inzicht te hebben, niet moeilijk dat zovelen kampen met een minderwaardigheidscomplex. het is verdikke gewoon terecht! signature |
|
Waren Adam en Evan maar Chinees! Dan hadden ze de slang opgegeten ipv de appel en dan was er niets aan de hand. When your people matter, menstrual health matters |
|
Lacist signature |
|
Flikkel! When your people matter, menstrual health matters |
|
Of was die slang maar een anaconda geweest, dan ... vul zelf maar in. En nee, niet die anaconda van die rappende reet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Dat de relies het maar even weten: http://www.nu.nl/achterklap/3914502/dolly-parton-niet-blij-met-homofobe-christenen.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou, Fusion zal z'n Dolly Parton collectie inmiddels al wel op Marktplaats hebben gezet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Met enig gevoel voor traditie zou ik dan eerder een CD-verbranding verwachten. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |