|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Verder alles goed ND? Fijn weekend gehad? When your people matter, menstrual health matters |
|
fijne brochure in de bus EEN BIJBELSCHRIJVER ZEI TEGEN GOD "Geef mij verstand (...) Uw woord is waarheid." - Psalm 119:144, 160 JA, DUS????????? signature |
|
Word... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Och, ik ben het wel gewend. :-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Echt gozer, zoek hulp Against God and Government |
|
quote: de straten lopen vol toiletten, sommigen zitten zelfs achter raampjes. en als je dus niet wil huwen mag je nooit seksen? en als je huwt, MOET je daarna dan niet seksen? En hoe weet je dan als partner dat je huwt met iemand die het puur doet om te kunnen seksen? signature |
|
quote:Nee, de opmerkingen van een boer wiens filosofische kijk op deze wereld niet verder gaat dan gaye motoren en Nazi-parafernalia trek ik me erg aan When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Dat is volgens de traditionele christelijke leer het ideaal. Volgens mij is t volgendens diezelfde leer ook zo dat als je eenmaal gesext hebt, je eigenlijk met diegene verbonden bent en eigenljik al getrouwd bent. quote:Ik geloof dat dat Katholieken er zo tegenaan kijken ja. quote:Ik denk dat dat soort mensen niet in een huwelijk gaan springen om alleen maar te kunnen seksen. Maar t zou kunnen, wie weet. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: oei, dus eigenlijk ben ik al 20 à 30 keer getrouwd? mag je al trouwen op je 14e dan? quote: zo erg, als je nu geen zin hebt, wat dan? quote: echt? zo een übergeile puber die denkt dat hij smoorverliefd is voor eeuwig maar eigenlijk gewoon doodgeil is omdat hij niet mag masturberen. Wees maar zeker dat die zouden trouwen om te mogen seksen! signature |
|
quote: Echt goed in jezelf beheersen ben je niet, want je lijkt te móeten reageren op elke opmerking jouw kant op. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 19-08-2014 12:31] |
|
quote: Hou toch op kerel, seks vergelijken met het na de wc gaan omdat je nodig moet schijten. Je kan over mij zeggen wat je wilt, maar ik ben geen hypocriete donderstraal die alles recht probeert te lullen wat betreft dat trieste geloof van je. Ook die quasi intelligente ondertoon van je is echt misselijkmakend. Voor de rest interesseert het mij niet, types zoals jij zijn voor mij niks maar dan ook helemaal niks waard. Against God and Government |
|
quote:Oh ja, degene die eerst uitdeelt mag altijd zijn gang gaan, het is pas degene die er op reageeert die aangewsproken mag worden. Een tactiek die ook zeker in jouw voordeel spreekt! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:q.e.d. When your people matter, menstrual health matters |
|
signature |
|
Word. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wat heerlijk hypocriet en dus typisch religieus. Zelf lekker mensen denigreren en uitschelden die het niet met je infantiele geloof eens zijn maar als je zelf eens het mikpunt van spot bent meteen gaan huilen bij TPTB. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh leuk een reactie van OWW! When your people matter, menstrual health matters |
|
OWW is precies eender. Wat een gast. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Wat een sneu kuttopic is dit ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik ben het niet vaak met je eens maar hier dus wel voor de volledige 100%. Het soort gasten als Fusion heb ik al zo lang meegemaakt, zowel waar ik opgegroeid ben als later daar buiten, dat het gewoon echt niet leuk meer is. en die gasten maar denken dat ze wijsheid in pacht hebben. het doodtrappen zijn ze nog geeneens waard zou mijn overgrootvader gezegd hebben. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Tja, dat krijg je ... een topic vol met christenen, homo's en rukkers.... We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Zie de quote en de reactie erop in de post boven je. Deze zijn allesverklarend. De rest hakt er alleen met grote kans tegen (beter weten) in. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En het gaat maar door door door. Als een gebed zonder end. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |