|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja maar, bestaat die vrije wil nu of niet? signature |
|
Je zou het kúnnen geloven. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik kan alles geloven alles begrijpen ook zeggen dat het daardoor bestaat ook alles aanvaarden als persoonlijke realiteit, dat dan weer niet. signature |
|
Je gaat weer diep Hypnos. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Te diep voor mij. Ik ben een goedgelovige, geindoctrineerde, simpele ziel. Smoeilijk. When your people matter, menstrual health matters |
|
Acceptatie is het begin van genezing. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
HALLELUJA! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik ben juist door Jezus van veel genezen When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: hoe heeft hij je SOA's genezen? signature |
|
Ik heb nooit SOAs gehad When your people matter, menstrual health matters |
|
dus je hebt je wel laten onderzoeken? signature |
|
Ja, 1 keer welgeteld. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ja, 1 fout tellen is lastig. 97! O nee, 1. Zeven maal zeven door een brandende braamstruik rennen, dat helpt ook goed tegen soa's. Vooral als je op het laatst blijft staan in het vuur. Weg soa. Geloof ik. Iig, proost. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: wie zijn gat verbrandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond signature |
|
quote: Smoeilijk want snap m nu pas. Sgrappig When your people matter, menstrual health matters |
|
490 signature |
|
Iemand interesse om samen met mij een parfum uit te brengen gebaseerd op wijwater? we kunnen het "Eau My God" noemen. signature |
|
/proest En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hole in the market-idee. Echt een goede naam, en het zou veel aftrek hebben. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Hehe, aftrek. Maar jij denkt dat dat wel verkoopt, parfum dat ruikt naar water? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 26-11-2014 13:00] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hostie ham-kaas. Denk ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Als je zegt dat er wijwater mee gemoeid is, zal het ga-ran-ti erg goed verkopen aan wel bepaalde wezens. Desnoods geef je er een pisgeur aan, met het verkooppraatje dat het pis van onzen lieven heer is. Of engelenpis. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Yes, THE solution The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
The solution to what? When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |