|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pfff.. ik miste hem al toen ie nog gewoon netjes in de kast te vinden was. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik alleen rectaal, niet anaal. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hoe werkt dat? Is dat alleen dippen, niet flossen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Het is nu weer retro en dus weer in overigens. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik snap hem niet. 36 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja is lekker hoor [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 19-12-2014 16:19] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Omdat je n beetje kinderachtig doet Blijkbaar is plaatjes en filmpjes in de trant van "fusion en alle christenen zijn idioten" het niveau waarop jij wilt discussiëren. Of roep je dingen als "seks is verboden in jouw wereld' mer als afsluiter 'het is zo'. Vind je dat dan een volwassen manier van discussie voeren? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Het is toch zo? In bepaalde situaties die ik al een aantal keer heb genoemd. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 19-12-2014 16:36] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik geef je het voordeel van de twijfel: je bent aan t trollen. Outta here [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 26-12-2014 15:44] When your people matter, menstrual health matters |
|
Moet ik nog even snel wat popcorn maken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
sprakeloos! When your people matter, menstrual health matters |
|
Persoonlijk vind ik dat juist wel een interessant aspect aan het oude testament; dat het op sommige punten eerder poly- dan monotheïstisch lijkt. Dat zegt echter niet dat God dan verwijst naar daadwerkelijk andere goden, of naar menselijke hersenspinsels, halfgoden, demonen of geesten. Dat menigeen in deze topic denkt scherpe inzichten te delen door middel van infantiele filmpjes en halfdiele cartoons, pleit toch wel tegen het bestaan van God. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 30-12-2014 13:27] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dat laatste isnook niet echt n scherpzinnig inzicht. Alsof t bestaan van God afhankelijk is van de intelligentie van de gemiddelde ZMer When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Je draait mijn punt om: Als God almachtig en goed is, waarom is de gemiddelde ZM-er dan zo'n debiel? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Omdat mensen als jij ook een online plekje verdienen. |
|
quote: "Pot en ketel [Christendom-topic]" |
|
quote:Ik draai je punt om, om n punt te maken. En het antwoord op je vraag: waarom niet? Staat in het handboek der goden soms 'gij zult alleen perfecte werelden met hyperintelligente wezens schapen'? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Als God niet goed of almachtig is, waarom zouden we hem dan zien als morele autoriteit? Het goede kan dan buiten het bereik van God liggen. Troost kan hij dan ook niet bieden. Er is dan geen garantie voor een goed bestaan na dit leven, dus waarom dan niet dit leven naar mij hand zetten door mijn buurman de hersens in te slaan zodat ik nog enige zekerheid heb? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Een soort Epicurus for Dummies? Waarom is God niet goed als Hij of Zij schepselen maakt met een lage intelligentie? Qat is dat voor rare conclusie? When your people matter, menstrual health matters |
|
God neemt genoegen met lage kwaliteitseisen. Waarom streven voor het hoogste als 'wel ok' ook wel voldoet. God als uitvinder van de zesjescultuur. |
|
Die god is dus net het bedrijfsleven van tegenwoordig. Kwantiteit boven kwaliteit en inderdaad proberen te scoren met 6 minnetjes. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |