|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
smoeilijk En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Okidoki When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik zei 'okidoki' (anders krijgen we dat weer) When your people matter, menstrual health matters |
|
. Typtifus sorry [Dit bericht is gewijzigd door nark op 15-01-2015 20:19] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
http://www.trouw.nl/tr/nl/13912/Rooms-katholicisme/article/detail/3831304/2015/01/16/Paus-hekelt-ideologische-kolonisatie-van-het-gezin.dhtml Ondanks de zogenaamde progressieve praatjes is het gewoon de zoveelste vastgeroeste seniele dwaas in een jurk. |
|
quote: Je moet je in een discussie pas zorgen om je standpunt gaan maken als een anders begaafde als nark met zijn talloze beperkingen zich als mediator ontpopt. |
|
quote: Dank.......................je.....................? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Volgens mij is t genetische inteelt-experiment op hol geslagen in WMPs dorp Moeten we niet 112 bellen?! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Oh jee, welke trol heeft er nu weer een accountje aangemaakt? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Gewoon de wang toe keren? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ach, uiteindelijk komen we allemaal voor uit God's incestproject. Als je twee mensen op aarde neerzet die zich gaan voortplanten, is incest onvermijdelijk, oom Fusion. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ietsist Verzonnen door een Drent ofzo? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Tsja... je behoort dan iig tot de grote mindeheid die Genesis letterlijk neemt. Maar ach When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
Lees je weer maar half. In de quote die je aanhaalt, zie je heel duidelijk dat ik 'gemiddelde' zeg. Ik ben dus degene die dat gemiddelde weer wat omhoog haal. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 17-01-2015 17:58] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zag ik vanmiddag ja. Stephen Fry, lekker dead on recht voor zijn raap. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
5 |
|
4 "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
18 http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ja, allemaal goed uitgelegd, maar waar kom je er mee? De moderne gelovige in deze sociale maatschappij is gewoon iemand die niet in staat is zijn eigen normen- en waardestelsel te handhaven (komt in de problemen) of heeft er gewoon geen. Handig om er dan even over te nemen die blijkbaar al eeuwen werkt. Dat "streven" naar de Liefde van God is imo dan ook een compensatie voor iets wat ontbreekt in de mensen die het doen. Ze moeten zich vervuld voelen, want ze zijn (deels) leeg. Het zijn dus zieke mensen. Zieke mensen die zichzelf - in het beste geval - proberen te (laten) genezen. Maar er zitten dus ook zieke mensen bij die niet te genezen zijn. Daarom hoort praktiserend gelovig zijn imo ook thuis in DSM IV, als symptoom (niet als aandoening aan zich). signature |
|
9 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |