|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De homofobe haatreli die anderen haatzaaien verwijt. |
|
quote: Toe maar, ga maar weer lekker huilen, Bijbelrukkertje. En hoezo niets zinnigs? Lees de post die je quote nog eens. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Beter negeer je dit topic. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als iedereen dat nou eens zou doen. Dat zou fijn zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hoezo? Word je gedwongen om in dit topic te kijken of te reageren? |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die comics gaan ook steeds meer voor de open deur-grapjes. |
|
quote: Ja, smoeilijk. Deze topic is net een auto-ongeluk of een onthoofdingsfilmpje oid. Het is erg en daar ga je ook vanuit. Maar je kijkt toch. Naar. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-10-2014 17:49] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik heb daar helemaal geen last van. Jaren geleden is op mijn verzoek de verkeersongelukjes-topic-reeks geopend omdat mensen dachten dat die meuk wel in het loltopic paste. Niet dus. Ik heb die topics nog nooit geopend, zelfde geldt voor het ranzig topic. Ook helemaal niet de neiging om het wel te doen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
dat lieg je! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan is ie in ieder geval ontopic. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 12-10-2014 19:30] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: welles, post 3 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:En toch post men hier.... en klaagt men dat er hier gepost wordt. Snap jij het nog? When your people matter, menstrual health matters |
|
Nou, het wás hier heerlijk rustig, al even. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: I stand corrected. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh je bent terug.... Against God and Government |
|
quote:Als jij dit allemaal echt denkt, en niet alleen maar je gebruikelijke zwartgallige azijn loopt te pissen, dan ben jij de gekkie hier. Echt. Waarom kijk ik niet rationeel (niet rationaal) naar welke medegekkies? Als je nu eens wat minder liep te zeiken en wat meer inhoudelijk zou posten zou ik je wellicht van repliek kunnen dienen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Want? Relimongolen die de boel stuk maken ontstaan altijd met meerdere tegelijkertijd, geheel onafhankelijk van elkaar, helemaal toevallig? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee, iemand bedreigen omdat je kat in de Babi pangang zit is wel normaal. Wat mij wel opvalt is dat jij menig gebruiker hier in het harnas gejaagd hebt maar nog steeds ligt het nooit aan jezelf. Against God and Government |
|
quote:Wat mij opvalt is dat n aantal gebruikers hier, die ook bij anderen te boek staan als vervelende en onbeschofte lui, de hele tijd roepen dat t aan mij lijgt terwijl ze zelf nou ja... n reputatie hebben. Blijkbaar werk ik als n rode lap bij jou maar, naast wat standaard anti-religieus geprevel wat van n cliché figuur als jou verwacht kan worden, is t je nog nooit gelukt mij duidelijk te maken waarom jij die stier bent. Waarom post je uberhaupt in dit topic als je ziet dat ik weer eens post? Wat heeft dat met jou van doen? When your people matter, menstrual health matters |
|
Als iemand op een internetforum zo uit z'n bek zit te schijten moet ik gewoon reageren ja, je hebt zelf volgens mij half niet in de gaten hoe vervelend en opdringerig je zelf bent. Altijd dat betuttelende religieuze ondertoontje, en als het dan allemaal terug op je bord komt ga je mensen bedreigen via internet, je bent niet voor niks gebanned volgens mij? En blijkbaar gedraag ik mij prima, ik kan namelijk gewoon blijven posten hier dus zo onbeschoft ben ik nu ook weer niet. Doei! Against God and Government |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |