|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Refilling churches. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Leegloop in kerken. In Amerika willen sommige kerkgangers daarom McDonalds filialen in de kerk introduceren, zodat naar de kerk gaan 'leuker' wordt. Rare jongens, die Christenen [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-12-2014 14:00] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
McDonald's in de kerk om het leuker te maken? Daar wordt het alleen maar nog ellendiger van. Idd, rare jongens die Amerikanen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Rare jongens, die Amerikanen vooral. Maar ik denk dat bovenstaand plaatje meer een statement is vanuit n kerkelijk perspectief dan een echt voorstel toch? When your people matter, menstrual health matters |
|
Nee, dit was een serieuze suggestie vanuit een kerkelijke groepering (LUx Dei Design): http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3801752/2014/12/01/Amerikaanse-gelovigen-willen-McDonald-s-in-de-kerk.dhtml She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Breek de hamburger, drink de maxi-cola, Amen! Hulpjes verkleed als McDonalds-clowns. Kinderboxen met hosti's en actiefiguurtjes van Jezus en z'n vrienden. Kan nog wel iets worden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Sounds like a sure win! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Weet niet even niet welke smiley ik moet plaatsen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Weer het geloof met hun uitroeiing van homo's: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2168634 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: - Het geloof - Faithful Word Baptist Church - Van Dale; generalisatie :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Het bisdom Utrecht schijnt inmiddels in onderhandeling te zijn met Duits en Lauret voor de exclusieve rookbockrechten. |
|
quote:Idd, dank. Scheelt mij weer. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: quote: Bovenstaande staat in de bijbel, nu ben ik het met je eens dat die vent een mafkees is, maar ondertussen staat dit wel in de bijbel. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-12-2014 22:38] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wist je dat de volgens velen nog nooit iemand gestenigd hebben? En wist je dat geen één christen de 'wetten' van t OT naleeft? De Bijbel is natuurlijk ook gewoon een reflectie van hoe men (bijv Joden en later Griekse Joden en anderen) dachten over van alles. Blijkbaar vond men homo's niet cool toen. Maar je hebt gelijk, het staat er wel. When your people matter, menstrual health matters |
|
Eigenlijk vind ik dat raar, het is namelijk het woord van God. Ja toch? Jij zegt nu dus dat het dat niet is? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ho, ho, laat ons eens kijken wat er staat: Als een man met een man slaap zoals hij met een vrouw doet... Als ik met mijn vrouw slaap, slaap ik. Over neuken wordt er niet gesproken hoor. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Niet het letterlijk gedicteerde woord van God nee. When your people matter, menstrual health matters |
|
Het welbekende cherrypicking. De goede zaken in de bijbel moet je ter harte nemen, alle negatieve zooi moet je 'zien in de context van de tijd waarin het geschreven is'. Wel de lusten, niet de lasten. |
|
Volgens mij beweert de Bijbel zelf wel van God te komen. Er zijn ook genoeg frasen waar God zelf nogal homofoob overkomt, alsin zijn eigen woorden. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Inderdaad, eigenlijk zou het Christendom collectief dat oude testament moeten verwerpen en zich gaan focussen op de sequel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Een derde deel? Om de boel even lekker recht te trekken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat is de Koran, al zien Christenen dat meestal niet zo Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat was toch ook het hele punt van het nieuwe testament? Dat het in de plaats van het oude testament (wat voornamelijk de Joodse leer was) kwam? Alleen snappen sommige Christenen blijkbaar hun eigen religie niet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dat derde deel wordt momenteel door de meest extreme terreurgroepen ter wereld gebruikt om onthoofding en bomaanslagen te rechtvaardigen. Heb je nou je zin, Wim? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |