![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou zou je denken dat zoiets automatisch gaat en je prikje gelijk na vaccinatie bij het RIVM in je overzicht staat. Niet dus. Hoe kom ik toch altijd met zulke idiote gedachten op de proppen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Op de bloedproppen? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Pfff... ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Volgens mijn vriendin zat de melding vermoedelijk in de zelfde postzak als de eindexamens. Zodra Hart van Nederland er aandacht aan besteedt komt het goed. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-06-2021 17:49] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: https://huisartsvandaag.nl/lhv-niet-blij-met-vertragingen-bij-registratie-coronavaccins-in-systeem-rivm/ Grote kans dat ie er (over)morgen instaat. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-06-2021 17:57] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote::') Nice ![]() |
|
quote: Dat is dus preecies wat me verbaast. Prikje gehad, meisje drukt op de knop 'Bots ingespoten' Ergens in India ratelt een harde schijf op een server en klaar. Misschien moet ik even bellen. 'Hello Sahib, I am Rajesh. How can i help you?' [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-06-2021 18:07] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nu nog even afwachten wat de regels in de afzonderlijke europese landen worden voor gebruik ervan. Net als bij zoveel andere dingen gaat 1 regel voor heel europa weer niet lukken. 1 prik, 2 prikken en hoe lang na je 1e of 2e prik is het geldig. Ik mag met dat bewijsje naar Duitsland reizen maar mag ik daar dan ook testvrij naar een evenement of mag dat weer wel in NL maar niet in elk land. Duitsland mag met geel boekje en hoeft niet met app. Wil ik naar onze zuiderburen mag dat geloof ik weer niet. Erg helder allemaal. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Staat er op. Prettig te zien dat de afsprakendame de vraag of het mag worden doorgegeven bij het RIVM correct heeft aangevinkt. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Pas maar op. ![]() https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/een-paracetamolletje-tegen-de-vaccinbijwerkingen-ben-je-straks-dan-minder-beschermd~b0cf383c/ one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ook maar even een linkje voor mensen zonder Volkskrant abo: https://www.knack.be/nieuws/gezondheid/preventief-een-pijnstiller-nemen-voor-je-vaccinatie-beter-niet/article-news-1710785.html quote: Wat dan ook nog eens geldt voor bijvoorbeeld Ibuprofen en niet zozeer voor Paracetamol. Ibuprofen is namelijk ontstekingsremmend. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-06-2021 8:20] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Opmerkelijk want dergelijke info is bij mij via een verzorgingstehuis terechtgekomen. Wel van een bewoner dat wel, maar die had het advies voor zover ik weet van iemand die er werkzaam is (verpleging, dus niet de poetsvrouw). Edit: Wel paracetamol, geen Ibuprofen of andere pijnstiller. Ibuprofen wordt ook door de maag aanzienlijk minder op prijs gesteld. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-06-2021 14:28] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Is het voor niet-chronisch zieken sowieso niet kansloos om preventief pijnstillers te slikken? ![]() |
|
Als je zonder kunt zijn pijnstillers sowieso kansloos. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: quote: Nu wel? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ja dus. Zal 's nachts wel gebeuren omdat de systemen dan minder belast worden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() Die had ik voor het gemak even over het hoofd gezien. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Misschien helpt een paracetamolletje. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Tsss, je bent gewoon gaan dreigen. https://www.nu.nl/coronavirus/6138773/ggd-medewerkers-tientallen-keren-per-dag-bedreigd-door-stempelaanvragers.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nee hoor. Ik heb netjes gevraagd waar het kon en ben na het prikken in de rij gaan staan waar de wachttijd langer was dan het aanmelden, bezoekje aan de GGD arts, wachten bij het prikhokje, prikken en wachtkwartiertje bij elkaar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Eindelijk tijd gehad om die afsprakenlijn te bellen. Dat scheelt inderdaad, nu kan ik gewoon twee keer in het weekend terecht voor mijn gepersonaliseerde nanobots. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Je mag ook, ja? 5G neggie in progress. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |