![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De vrouw is ook bijna aan de beurt met bouwjaar 1979. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6136250/coronavirus-onbeheersbaar-in-suriname-code-zwart-en-totale-lockdown.html Geen paniek mensen. Over een maandje sturen we vaccins. Astra want die zijn voor ons niet veilig genoeg. Groetjes, Mark en Hugo. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-05-2021 13:59] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Code zwart. In Suriname. Ha. Ha. ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Per ongeluk racisme, lol. Doet me aan dit nieuws denken. https://www.washingtonpost.com/world/europe/spain-stamps-racism/2021/05/27/d1885c80-beef-11eb-922a-c40c9774bc48_story.html "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
de wereld is gek When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Gekker dan ooit tevoren, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
En hop. ff lekker ontopic doen... https://www.hln.be/buitenland/vietnam-ontdekt-hybride-van-britse-en-indiase-variant-coronavirus~a69e843b/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Komt er van als je allerlei Indiase gerechten gaat verangelsaksischeren... chicken tikka masala tsssk When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Sorry. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 29-05-2021 20:26] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
En ook op zondag gaan de uitnodigingen gewoon door. https://www.rivm.nl/nieuws/mensen-geboren-in-1977-en-1978-uitgenodigd-voor-coronavaccinatie Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ah, volgende groep zit de vrouw in en met wat geluk wordt dat dan weer janssen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik wil wel: - XXL - Powertieke - ND - Vrouw XXL Ik wil niet: - Ik twijfel: - Voor mij hoeft het niet maar doe het wel: - [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-05-2021 14:24] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Misschien moet je de headers wat aanpassen. Ik wil wel: Ik wil niet: Ik twijfel: Voor mij hoeft het niet maar doe het wel: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Done Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik wil wel: - XXL - Powertieke - ND - Vrouw XXL - Fusion Ik wil niet: - Ik twijfel: - Voor mij hoeft het niet maar doe het wel: When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Want de antivaxxers zijn idd niet volwassen? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Wel even bij de les blijven. Elke volwassene die dat wil! Van wat anders is nooit sprake geweest. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ben alleen wel benieuwd of de 65 plussers die geen Astra wilden daar met een ander vaccin ook bij zitten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Heel mooi! De afspraken zijn gemaakt. ![]() |
|
Hier ook, alle twee ![]() |
|
Ik wil wel: - XXL - Powertieke - ND - Vrouw XXL Ik wil niet: - Ik twijfel: - Voor mij hoeft het niet maar doe het wel: - ElitE ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |