|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, zeker, wilde ook zeggen dat de technische prestatie an sich heel knap is. Sorry dat dat niet duidelijk was Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Nou ja, ik heb mijn eerste prikje gehad en dat is puur uit praktische overwegingen geweest, dat heb ik al eens toegelicht. Nu valt straks nog te bezien of ik er zo gemakkelijk vanaf kom met twee prikjes en dan klaar met het gedoe, maar dat is wijsheid achteraf. Het is niet zo dat ik dit of een ander vaccin te vuur en te zwaard zal verdedigen of vind dat anderen er ook maar eentje moeten nemen. Dat staat eenieder vrij. Wel is het zo dat op macroniveau vaccineren in algemene zin natuurlijk een bewezen methode is om ziektes onder controle te krijgen dan wel uit te bannen en dat van de algemeen gebruikte vaccins de potentiële nadelen (typisch voor een individu) veruit in het niet vallen bij de zekere voordelen (voor de groep als geheel en dus ook voor de meeste individuën). Daarmee ligt het voor de hand dat 'de weg uit de crisis' op macroniveau toch echt vaccineren is. Niet omdat het zaligmakend is voor ieder individu, maar omdat het de beste methode is die we hiervoor kennen. Kan ik volledig uitsluiten dat we straks over 20 jaar met enorme collectieve bijwerkingen te kampen krijgen? Nee. Maar feit is dat we nù met enorme collectieve bijwerkingen van een virus te maken hebben. Willen we die zekere bijwerkingen nog die hypothetische 20 jaar dragen om andere potentiële bijwerkingen te voorkomen? Voor mezelf gesproken: ik niet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Goed verwoord, aangenomen dat het betreffende vaccin deugdelijk is (grote kans op stoppen ziekte, hele kleine kans op bijeffecten) gaat die vlieger precies op. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Overigens was ik in de afgelopen pagina's niet bezig vaccins te verdedigen, maar louter de weerlegbare onzin van faalhaas te debunken. Kennelijk sta je alleen open voor 'alternatieve narratieven' als je ze klakkeloos gelooft en verspreidt zoals faalhaas dat doet. Interessante blik op de wereld. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Denk dat Dyprys vooral de eerste alinea bedoeld. Dat is wel een goed staaltje vriendelijk glimlachend aankloppen bij de kasteelpoort terwijl achter je de hooivorken (wetenschappelijk) uitgedeeld worden. Vaak genoeg gezien bij presentaties. "Thank you for you very interesting presentation, this topic indeed does deserve the attention you have given it, and I welcome the opportunity to further discussion with you here." ...en dan een serie 'vragen' die meer een tirade zijn over de foute parameterkeuze die de presentator hier en daar gemaakt heeft, met nog een soort van vragend element op het einde waarbij de presentator mag tekenen bij het kruisje dat hij inderdaad een debiel is. Liefst met verwijten dat de presentator de papers van de vraagsteller niet gelezen of begrepen heeft, en nog mooier als het eigenlijk een proxy oorlog is in het kader van de decennialange vete tussen de vraagsteller en de professor van de presentator over dat a toch echt 2.1 moet zijn en niet 2.11. Net mensen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
https://nos.nl/artikel/2392369-gevaccineerd-en-gezond-dan-nauwelijks-kans-op-ziekenhuisopname-vanwege-corona Wel jammer dat onze staatsmedia ook eigenlijk net te dom is om dit soort dingen goed uit te leggen. Begin van het artikel: Wie volledig gevaccineerd is én geen andere aandoeningen heeft, loopt nauwelijks kans om met covid-19 in een ziekenhuis opgenomen te worden. Laat staan op een intensive care. Het merendeel van de gevaccineerde patiënten die met covid-19 in het ziekenhuis belanden, heeft onderliggend lijden zoals ernstig overgewicht, diabetes of hartaandoeningen. Daardoor liepen ze extra risico op ziekenhuisopname vergeleken met gezonde gevaccineerden. Bovendien waren de meeste gevaccineerde covid-patiënten in het ziekenhuis boven de 60. De tweede alinea is op zich waar als je naar de data kijkt, maar is geen sluitend bewijs voor de eerste alinea. Net als veel bronnen die de andere kant op redeneren, worden te beperkte groepen vergeleken. Dat er meer gevaccineerden met onderliggend lijden in het ziekenhuis liggen dan zonder zal wel, maar zegt niets over de kans dat een gevaccineerde zonder onderliggend lijden in het ziekenhuis komt. Alinea erna verwijzen ze wel naar een bron dat je als gevaccineerde tov niet-gevaccineerden veel minder snel in het ziekenhuis komt. Aangenomen dat de bron klopt is dat mooi, maar ook dat zegt sec niet zoveel over die eerste alinea. Dat zwabbert ook verder een tijdje heen en weer, met alinea's die op zich wel wat met elkaar te maken hebben maar geen sluitend verhaal vormen. Dat blijft toch wel kwalijk in deze hele crisis, dat de (staats)media en ook de overheid amper in staat zijn of de moeite nemen sluitende verhalen te vertellen. Dat wakkert ook juist wantrouwen aan. Bedoeld, ik verwacht geen wetenschappelijke verhandeling van ze, maar een intern consistent verhaal mag toch wel? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Iemand van hier? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben het niet want ik ben dik en hoef niets op te vullen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Snap ik het nou goed? Vond die mevrouw van ID&T vorige week dat massaal testen niet te doen is en dat het testen voor toegang lek als een mandje is? Nu de festivals niet doorgaan vinden ze dat het met testen voor toegang op een veilige manier kan plaatsvinden en overwegen ze alsnog een rechtzaak nu er duidelijkheid is over het wel of niet door mogen gaan? Het lijkt er een aardig op dat iemand zich een beetje in de vingers heeft gesneden. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-08-2021 12:19] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Weten die Chinezen iets wat de rest van de wereld nog niet weet? quote: Op een of andere manier verbaasd me dit helemaal niet. https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3430029/coronanieuws-reizigers-uit-belgie-per-zondag-gecontroleerd-op-coronabewijs Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Daar is idd een enorme topprestatie geleverd. Tenzij betrokkenen natuurlijk ook verantwoordelijk zijn voor de creatie van het virus zelf. Dat zou het allemaal in een wat ander daglicht plaatsen https://eminetra.com.au/fauci-should-be-in-jail-majorie-taylor-greene-calls-for-anthony-fauci-to-be-prosecuted/201953/ ...niets is wat het lijkt... |
|
quote:Zo heerlijk spot-on ook. |
|
quote: Ik denk dat dat gezien Dr. Fauci's dubieuze dubbelrol wel een beetje meevalt. ...niets is wat het lijkt... |
|
quote: Wat ik dan niet snap is dat je niet een paar andere bronnen erbij pakt. Vertrouw je zogenaamde mainstream media niet ofzo? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Als er nou eens een manier was om daar achter te komen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wel intrigerend hoe faalhaas zo'n interesse heeft voor dit soort ideeën. Ik vraag me dan af of daar een soort wantrouwen aan ten grondslag ligt. En dan ben ik benieuwd wat, wie en waarom er gewantrouwd wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 04-08-2021 19:42] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Wegens censuur en eenzijdige berichtgeving zijn we helaas aangewezen op alternatieve media. https://www.nationalreview.com/2021/08/americans-deserve-the-truth-about-gain-of-function-research-and-the-wuhan-lab/ ...niets is wat het lijkt... |
|
Zulk gedrag zie je vaak terug bij mensen die aan lager wal zitten of anderszijds gefaald hebben in het leven (vergeleken met Jan M.). Rancune, jaloeze, misgunnerij en een misplaats gevoel van onrecht aangedaan te zijn. Uiteindelijk is het vaak een reeks aan verkeerde beslissingen maar is het individu niet in staat om dat te erkennen dus projecteert het zich een slag in de rondte. @dypfrys [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 04-08-2021 19:46] |
|
Wie censureert er dan precies en op welke manier? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
De Nieuwe Wereldorde Deep State ZOG. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ZOG? Zwaremetalen Online Groep? Zucker Onasis Gates? When your people matter, menstrual health matters |
|
Heb je geen internet? Heiden had het in het verleden wel eens over ZOG, dat is waar ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Zeer Onaangename Gastronomie Zeer Onaangenaaam Geval Zij Oogt Geil Zwaar Overdreven Gorgelen Zij Ontlast Graag Zelf Overdadig Googlen Zijn Opinie Geven Zwart Of Geel Zijn Ondergepiste Graf Zeer Ongelukkig Gevallen [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 05-08-2021 8:16] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |