![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En Balkonïe. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Keuzestress. De GGZ zal er blij mee zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Uiteindelijk gewoon de meneer achter de toonbank, toch? ![]() |
|
Die werkt er gewoon. In de snackbar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Als hij in de snackbar werkt wil dat zeggen dat de snackbar niet kan werken zonder hem. Hij is de essentie en derhalve de snackbar. ![]() |
|
Zo. Wat nou digid site plat? Gewoon bellen en binnen 10 seconden iemand aan de lijn: 9 Juni - Prik 1 14 juli - Prik 2 Voor de vakantie klaar. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Geen Janssen dus. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nope. Geen probleem hoor. Die beschermt ook maar 70 ipv 95% Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Als de trend van afgelopen week zich doorzet is er pak 'm beet om de 3 dagen een nieuwe groep aan de beurt om een afspraak te maken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Wat een wijsheid, lol. En toch klopt het op de een of andere manier niet in mijn hoofd. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Afspraak al gemaakt Wim? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik krijg toch bericht? Digid site werkt trouwens gewoon, net nog bezocht. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Naar wat ik begrijp kan bouwjaar '69 en '70 nu een afspraak maken via DigiD. Maak je die liever telefonisch moet je blijkbaar wachten tot je de brief thuis hebt. Maar dat is wat ik van iemand anders begreep. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja, dat kan idd. Het gaat iets anders. Online komt het er op neer dat ik terecht kan in Zeist, Arnhem of Deventer. Terwijl hier letterlijk om de hoek een inentingsstationdinges zit, ik rij er elke dag langs. Maar. Ik kan een brief met uitnodiging vanaf 27 april verwachten. Maar die heb ik dus nog niet. En dus. ![]() "Kunt u niet op deze plaatsen en tijden? Bel dan het Landelijk Vaccinatie Afsprakennummer voor een andere afspraak. Dat kan iedere dag tussen 08.00 en 20.00 uur. Het telefoonnummer staat in uw uitnodiging." "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ik meen me te herinneren dat jij aan de stollingsremmers zit. Dan loop je bij de trombosedienst en kun je niet online plannen. Na de vraag over trombosedienst krijg je dan een melding dat je moet bellen. Heb ik dus gewoon gisteren gedaan op 0800 7070 (Landelijk nummer) en was geen enkel probleem. Die mevrouw kan in tegenstelling tot software ook nadenken en je een plekje om de hoek regelen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-05-2021 4:50] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6135659/amsterdam-linkt-zeker-zestien-coronabesmettingen-aan-kampioensfeest-ajax.html Ah, de illegale feestjes gaan nog niet allemaal foutloos. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
en dan nog al die gasten die niet gemerkt hebben dat ze besmet zijn geraakt en/of zich niet laten testen ![]() |
|
Ajax is da bestuh!!!1!!! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Waarom heb jij altijd zulke oceanen van tijd op je werk? ![]() |
|
Ik heb ook nog wel eens lunchpauze, zeiksnor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Ik ook. Meestal druk met lunchen dan. ![]() En stuntelig de poolse deernes smakelijk proberen te wensen in het pools. :') ![]() |
|
quote: Smacznego kochanie ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Smaknietzo KutAnnie? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |