IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Een nieuwe mutatie van het coronavirustopic [corona topic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-08-2021 12:09 by XXL Profiel van XXL

Ik kijk ze ook niet.

Het verbaast me alleen hoe krampachtig jij moeite doet jezelf als úberwappie neer te zetten danwel probeert anderen in je complotdenken mee te trekken door het posten van al die troep.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-08-2021 12:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 augustus 2021 11:15 schreef EINDBAAS het volgende:
Het laat dus geen hele afwijkende resultaten zien. Wat je vooral ziet is dat de dichtbevolkte staten meer bovenaan staan, dus best netjes nog dat Texas en Florida niet in de top 4 zijn geëindigd.

3 top-10 plaatsen in een land met ~60 staten en andersoortige 'verzamelingen' vind ik wel opvallend, hoor. "Doen ze goed!" was dan ook niet oprecht.

Ook met dichtbevolktheid sla je de plank mis. Van de staten waarvan de hospitalisaties beschikbaar zijn, staat Florida op plek 11 qua dichtbevolktheid, Texas op 27, en Mississippi op 35. Opvallend lager dan qua hospitalisaties (7, 5 en 8).

Texas is ~10 keer minder dichtbevolkt dan New Jersey en staat vlak bij qua hospitalisaties. DC is ~25 keer dichtbevolkter dan New York, en staat vlak onder New York. Florida is dan weer vergelijkbaar met New York, maar staat er wel wat verder af. Vermoed dat New York heel erg gedomineerd wordt door de stad New York.

We hebben natuurlijk een veel uitgebreidere analyse nodig dan alleen dichtbevolktheid, maatregelen, huidige opnames, etc. om echt iets zinnigs te zeggen. Maar jouw gevoel over die drie staten kan ik niet echt bevestigen.


I wish I was a butterfly


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-08-2021 12:13 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 augustus 2021 12:09 schreef XXL het volgende:
Ik kijk ze ook niet.

Het verbaast me alleen hoe krampachtig jij moeite doet jezelf als úberwappie neer te zetten danwel probeert anderen in je complotdenken mee te trekken door het posten van al die troep.



En ik zou me over jouw vooringenomenheid en kortzichtigheid kunnen verbazen. Maarja je bent een complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting he, dus dat doe ik maar niet


...niets is wat het lijkt...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 02-08-2021 12:13 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 2 augustus 2021 12:09 schreef XXL het volgende:
Het verbaast me alleen hoe krampachtig jij moeite doet jezelf als úbertokkie neer te zetten danwel probeert anderen in je tokkiedenken mee te trekken door het posten van al die troep.


Spiegelen en gespiegeld worden.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-08-2021 12:14 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 augustus 2021 12:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
We hebben natuurlijk een veel uitgebreidere analyse nodig dan alleen dichtbevolktheid, maatregelen, huidige opnames, etc. om echt iets zinnigs te zeggen.

Daar zijn we het iig over eens.


...niets is wat het lijkt...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-08-2021 12:22 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 2 augustus 2021 12:13 schreef EINDBAAS het volgende:
En ik zou me over jouw vooringenomenheid en kortzichtigheid kunnen verbazen. Maarja je bent een complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting he, dus dat doe ik maar niet


Ach, trek het je niet aan. We hebben gewoon een andere kijk op zaken.

Wat ik vooringenomen en kortzichtig vind is met paniekzaaierij de maatschappij onnodig lang dicht houden.
Als mij dat een tokkie maakt heb ik dat er graag voor over.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-08-2021 12:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 augustus 2021 12:14 schreef EINDBAAS het volgende:
Daar zijn we het iig over eens.

Waarom zoek je daar dan niet naar? Of doe je het niet zelf? Waarom alleen maar halfslachtige analyses laten zien? En simpel aantoonbare misinterpretaties van data?


I wish I was a butterfly


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-08-2021 12:31 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Een ander op laten zoeken is makkelijker. /slegchtheyidt



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-08-2021 13:01 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 augustus 2021 12:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Waarom zoek je daar dan niet naar? Of doe je het niet zelf? Waarom alleen maar halfslachtige analyses laten zien? En simpel aantoonbare misinterpretaties van data?

Wij interpreteren data en uitkomsten anders. Dit is een globaal fenomeen waar heel factoren een rol spelen, dus er is verschrikkelijk veel te analyseren. De vele censuur en het herkennen en wegstrepen van extreme standpunten is niet altijd even eenvoudig.

Youtube is betrouwbaar en Bitchute is onbetrouwbaar is bijvoorbeeld een lekkere makkelijke en overzichtelijke manier van info ordenen maar helaas veels te zwartwit gezien de vele artsen en artsencollectieven die geweerd worden op Youtube. Puur en alleen omdat ze een open debat willen over de huidige aanpak. BigTech en BigFarma hebben helaas grotendeels dezelfde aandeelhouders: Vanguard and BlackRock. Alles op grote mediaplatforms dat een geluid laat horen dat ze niet aanstaat kunnen ze dus heel eenvoudig verwijderen.

Er ontstaat een eenzijdig beeld.


...niets is wat het lijkt...


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-08-2021 14:47 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

Een document van de FDA, de Amerikaanse toezichthouder voor vaccins:

https://www.fda.gov/media/143557/download

Met name pagina 17 met mogelijke bijwerkingen is wel interessant.


...niets is wat het lijkt...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-08-2021 14:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 augustus 2021 13:01 schreef EINDBAAS het volgende:
Wij interpreteren data en uitkomsten anders.

Weet ik niet. Meestal komen we niet echt tot waar de verschillen nou echt vandaan komen.
quote:
Dit is een globaal fenomeen waar heel factoren een rol spelen, dus er is verschrikkelijk veel te analyseren. De vele censuur en het herkennen en wegstrepen van extreme standpunten is niet altijd even eenvoudig.

Nou ja, niet altijd eenvoudig klopt. Maar je laat er ook genoeg spul doorkomen wat wel eenvoudig weerlegd kan worden.
quote:
Youtube is betrouwbaar en Bitchute is onbetrouwbaar is bijvoorbeeld een lekkere makkelijke en overzichtelijke manier van info ordenen maar helaas veels te zwartwit gezien de vele artsen en artsencollectieven die geweerd worden op Youtube. Puur en alleen omdat ze een open debat willen over de huidige aanpak. BigTech en BigFarma hebben helaas grotendeels dezelfde aandeelhouders: Vanguard and BlackRock. Alles op grote mediaplatforms dat een geluid laat horen dat ze niet aanstaat kunnen ze dus heel eenvoudig verwijderen.

Er ontstaat een eenzijdig beeld.

Heb ik niks over gezegd, en ik zou YouTube ook niet aanhalen als betrouwbare bron


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-08-2021 15:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 augustus 2021 14:47 schreef EINDBAAS het volgende:
Een document van de FDA, de Amerikaanse toezichthouder voor vaccins:

https://www.fda.gov/media/143557/download

Met name pagina 17 met mogelijke bijwerkingen is wel interessant.

Een presentatie van 20 oktober 2020, ja. Laten we het niet groter maken dan het is.

Waar ze dus uitleggen wat ze allemaal in de gaten gaan houden, om in te kunnen grijpen als het qua veiligheid/gezondheid niet goed gaat met het vaccineren. En ze dus ook de mogelijke bijwerkingen noemen. Staat niks in over hoe groot ze de kans achten dat die optreden, noch hoe zich dat verhoudt tot de gezondheidswinst.

Qua verwacht risico van dit hele gebeuren zegt dit dus precies niets, behalve dat ze dus zeggen het goed in de gaten te gaan houden.


I wish I was a butterfly


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-08-2021 15:10 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ja, YouTube is best slecht bezig met het verwijderen van werkelijk van alles, ik kan daar slecht tegen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-08-2021 15:15 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 2 augustus 2021 15:10 schreef F.Jacobse het volgende:
Ja, YouTube is best slecht bezig met het verwijderen van werkelijk van alles, ik kan daar slecht tegen.





Als ik zie wat daar allemaal nog voor kutmuziek op staat kan ik dat alleen maar bevestigen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-08-2021 15:19 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Vroomheid voor de buhne, net zoals Tumblr.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-08-2021 15:23 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 augustus 2021 15:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Een presentatie van 20 oktober 2020, ja. Laten we het niet groter maken dan het is.

Waar ze dus uitleggen wat ze allemaal in de gaten gaan houden, om in te kunnen grijpen als het qua veiligheid/gezondheid niet goed gaat met het vaccineren. En ze dus ook de mogelijke bijwerkingen noemen. Staat niks in over hoe groot ze de kans achten dat die optreden, noch hoe zich dat verhoudt tot de gezondheidswinst.

Qua verwacht risico van dit hele gebeuren zegt dit dus precies niets, behalve dat ze dus zeggen het goed in de gaten te gaan houden.

Ik vind die mogelijke bijwerkingen niet mals. Ik krijg er weer dat disproportionaliteitsgevoel bij. Dit ga je toch niet wereldwijd aan gezonde mensen geven als er ook minder ingrijpende alternatieven (zoals medicatie) zijn?


...niets is wat het lijkt...


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-08-2021 15:28 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

https://rumble.com/vkjqjm-vaccine-failure-patients-hospitalized-dying-mostly-fully-vaccinated.html

Zoveelste analyse van nieuwe verontrustende cijfers. Ditmaal uit Israel en IJsland. Opnieuw de link met antibody-dependent enhancement. Maargoed zal allemaal wel weer verzonnen of verkeerd geïnterpreteerd zijn.


...niets is wat het lijkt...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-08-2021 15:42 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Wat maak je je druk joh.

Over 5 jaar zijn alle gevaccineerden dood en zit jij hier nog in je uppie, het hele rijk voor jezelf.

Los van alle andere wappies en "Vaccin? Iek nie begrijp." allochtonen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-08-2021 15:46 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 augustus 2021 14:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou ja, niet altijd eenvoudig klopt. Maar je laat er ook genoeg spul doorkomen wat wel eenvoudig weerlegd kan worden.



In jouw ogen heb je ze eenvoudig weerlegd ja. En dat is ook prima. Ik vond en vind ze wel het vermelden waard. Als ik een linkje plaats betekent dat niet automatisch dat ik 100% achter de inhoud of het gebruikte platform sta en alles maar geloof. Het ontbreekt mij aan kennis en inzicht om alles helemaal te doorgronden, daar ben ik heel eerlijk in. Wat ik volgens mij wel heb is een redelijk goede bullshitdetector. En die slaat de laatste tijd nogal eens uit in het rood bij mij.

Anyway, wat ook interessant zou kunnen zijn als aanvulling op de VS Hospitalisaties / Bewonersaantallen lijst die je had gemaakt is hem uitbreiden met de vaccinatiegraad per staat. Ik heb deze alleen nog niet kunnen vinden helaas.

[Dit bericht is gewijzigd door EINDBAAS op 02-08-2021 15:49]


...niets is wat het lijkt...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-08-2021 15:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 augustus 2021 15:23 schreef EINDBAAS het volgende:
Ik vind die mogelijke bijwerkingen niet mals. Ik krijg er weer dat disproportionaliteitsgevoel bij. Dit ga je toch niet wereldwijd aan gezonde mensen geven als er ook minder ingrijpende alternatieven (zoals medicatie) zijn?

Nogmaals, het zegt NIETS als de kans niet meegenomen wordt.


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-08-2021 15:57 by XXL Profiel van XXL

Zomaar even puur uit interesse.

Welke goed werkende medicatie is er op dit moment allemaal beschikbaar?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-08-2021 16:06 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 augustus 2021 15:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nogmaals, het zegt NIETS als de kans niet meegenomen wordt.

Omdat we die niet weten, oa vanwege de nieuwe mRNA techniek. En er is daarmee een groot risico genomen. Als de mortaliteit rate nou enorm hoog was dan kun je zo'n afweging begrijpen. De aansprakelijkheid op vaccinschade die helemaal weg is genomen vond ik ook geen gerustgevende indicatie. Het zal iig op geen enkele manier hebben bijgedragen aan de kwaliteit. Mocht er vaccinatieschade optreden heeft het geen gevolgen voor Pharma, dus werd het echt een wedstrijdje wie is er het eerste klaar. Als het allemaal verkeerd uitpakt dan moeten ze daar eens kritisch naar kijken ipv de "delta variant" en het handjevol ongevaccineerden de schuld in de schoenen schuiven.


...niets is wat het lijkt...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-08-2021 16:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 augustus 2021 16:06 schreef EINDBAAS het volgende:
Omdat we die niet weten, oa vanwege de nieuwe mRNA techniek.
En er is daarmee een groot risico genomen. Als de mortaliteit rate nou enorm hoog was dan kun je zo'n afweging begrijpen.

Ja, nieuw? Dacht dat Marlowe er al in de jaren 80 mee bezig was...

Die kansen weten we voor een groot deel juist wel, vanwege de klinische proeven, en het feit dat we al een tijd aan het vaccineren zijn.

Tuurlijk, nog langere* termijn weten we niet, etc. Maar welk lange termijns-effect is dan te verwachten? Hoe groot is de kans daar op? Hoe verhoudt dat zich tot de andere kant van de zaak? Dat kun je uiteraard allemaal niet perfect voorspellen, maar verstandige experts kunnen dat best goed inschatten.

*meer dan wat, een jaar, anderhalf jaar? Sinds de groep geteste personen in de klinische proeven groot genoeg is.


I wish I was a butterfly


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 02-08-2021 16:13 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 2 augustus 2021 15:57 schreef XXL het volgende:
Zomaar even puur uit interesse.

Welke goed werkende medicatie is er op dit moment allemaal beschikbaar?

Al vanaf het begin hebben heel veel artsen met Ivermectine en Hydroxychloroquine zeer goede resultaten behaald. Medicijnen die al jarenlang op de markt zijn. Maar als ze dit nu voorschrijven voor Covid riskeren ze een enorme boete en ontslag.


...niets is wat het lijkt...


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 02-08-2021 16:18 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

"Zo is bewezen dat (hydrox)chloroquine niet effectief is tegen COVID-19, en tegelijkertijd ernstige bijwerkingen kan veroorzaken als hartritmestoornissen. Ook voor ivermectine is er geen wetenschappelijke onderbouwing voor het gebruik ter voorkoming of de behandeling van corona."
Aldus het Ministerie van Volksgezondheid. Er zal dus eerst meer onderzoek nodig zijn om jouw stelling te valideren.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen