![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Verdo... verhip ik denk dat je gelijk hebt. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ik zit me enorm te verbijten over #neurenberg2 wat ik online steeds meer tegen kom. ![]() ![]() |
|
quote:Ahhh, dus daarom wilde je niet komen vechten. ![]() ![]() |
|
quote:Het zit je wel dwars hé? Maak er lekker wat van waardoor jij als de dappere held naar voren komt, blijkbaar heb je dat nodig. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Heb je geld voor het treinkaartje nog wel overgemaakt dan? ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Op 1 na zijn alle besmette collega's weer terug. 2 voor halve dagen omdat ze nog niet langer volhouden. Collega die nog niet terug is heeft momenteel eerst fysio om weer iets van een beetje conditie op te bouwen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Held ![]() ![]() |
|
quote:Gaat niet, hij heeft m'n iban niet. Maar zelfs het geld op de post gooien was nog teveel moeite voor die pudding tarzan. Iets met keutels en die terugtrekken oid. ![]() |
|
Tegenwoordig bestaat er iets als een Tikkie, Vechtersbaas. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Het enige waar ik bang voor ben bij jou en je gekoketteer met je psychische labiliteit is dat je dat kracht gaat bijzetten met een mes. Voor de rest niet bang voor jou, hoe verzin je het, met je "betaal je me treinkaartje als ik naar je toekom?" ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Klop, helemaal. Maar niet omdat ik bang ben. Als jij zo graag wilt vechten doe jij maar moeite, als er weer concerten zijn en je ziet me hier of op MF melden dat ik er naar toe ga, kom je toch langs? Wel een beetje in de gaten houden dan. En geen rare wapens meenemen randdebiel. Groeten aan je pa When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Jawel, je bent bang voor een mes in je rug. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Nou ja als t op die aanier bekijkt, inderdaad [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 28-05-2021 14:09] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Voor de derde dag op rij meer besmettingen. Bijna 4000 weer. En meer ziekenhuisopnames. Worden we weer overmoedig? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
De versoepelingen zullen wel niet door mogen gaan. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ben wel benieuwd waar ze straks mee komen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Wat is dan het probleem? Met dat mes kan ie zichzelf aardig verwonden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik heb jou werkelijk nog nooit een post zien doen dat je naar een bepaald concert gaat. Groeten aan je semi-duracell PKW. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-05-2021 18:42] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Persco begint zo. Spannennnnnnnnnnnnnd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
iedereen zit al met de telefoon in de hand om een tafeltje bij een restaurant te boeken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nou, wat spannend. Net thuis na bezoek aan m'n ma. Hartstikke druk op de weg. Die kijkcijfers zijn allang niet meer wat ze geweest zijn. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Twee afsrpaken staan. Jippie. 14 juni en 9 juli uit mijn hoofd. JAmmer dat t geen Janssen werd, die genezen de homofilie niet, maar spuiten wel de WHO nanobots in je When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
https://www.nu.nl/media/6136014/johan-derksen-72-stopt-in-2022-met-televisie-maken-ik-ga-het-niet-missen.html Het kan niet snel genoeg zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |