|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
6823 nog maar vandaag. Niets meer aan de hand dus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rond lunch vandaag 2e Pfizer. Dit keer geen lamme arm. Kiplekker eigenlijk When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Is dit naar aanleiding van mijn comment over je tempo op de racefiets? |
|
quote: Wel volledig blijven. +54 ziekenhuis opnames (415) +16 op de IC (100) Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
415 totaal waarvan 100 op IC. Of is dat ook wat je bedoelde maar lees ik weer slecht? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-07-2021 17:37] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die 415 is inclusief IC zo lijkt het ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Niets aan de hand dus. Komkommertijd op de IC. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Krijgen komkommers ook covid? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Alleen als het import uit China is. Nederlandse zijn immuun. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6146698/bijna-70000-positieve-tests-in-een-week-aantal-opnames-ruim-verdubbeld.html Dat gedraai met cijfertjes... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Klinkt absurd maar virussen kunnen soms ook planten als gastheer nemen, van Ebola weet ik dat het een plant als gastheer kan gebruiken. Al is maar de vraag of het vandaaruit echt andere dingen kan besmetten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6146741/bekijk-hier-per-leeftijdsgroep-hoeveel-nederlanders-al-deels-zijn-ingeent.html Kun je uit dit staatje nou ook halen in welke leeftijdsgroepen de meeste wappies zitten? 60-64 bijvoorbeeld. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Opvallend ja misschien hebben de perikelen van Astra zeneca er ook wat mee te maken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Volgende week een boost in die groep dan want de Astra wordt gedoneerd aan oa Tanzania. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Was dat niet de leeftijd die opeens Astra door de strot gedrukt kreeg met ook nog eens een verlengde interval van 12 weken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Eigenlijk best een opmerkelijk lijstje. Mensen met minstens 1 vaccinatie vs volledig gevaccineerd. Als je meer dan 1 vaccinatie achter de rug hebt ben je toch volledig gevaccineerd. Waarom dan minstens 1 vaccinatie en niet gewoon met 1 vaccinatie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Omdat de statistiek dan niet de totale vaccinatiebereidheid weergeeft. Iedereen met ten minste één prik in zich heeft bewezen bereid te zijn voor een vaccinatie. quote: Ik denk dat ElitE en XXL wel raak zitten. Je ziet namelijk dat die leeftijdsgroep niet onderdoet qua "minstens 1 vaccinatie". Wel de kuur begonnen, maar (nog) niet afgemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-07-2021 23:31] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dus die volledig gevaccineerden doen in die balk ook mee? Ik las 'm anders, vandaar ook mijn vraag. Oh ja, en Jansen hoeft maar 1 prik. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 21-07-2021 23:38] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Als je beide balkjes bij elkaar optelt, kom je veelal boven de 100% uit, dus dat lijkt me niet logisch. Overigens heb je ook nog de complicatie dat mensen met één prikje van Janssen & Janssen momenteel "volledig gevaccineerd" zijn. (Maar daar zal vermoed ik wel nog een tweede prik achteraan komen op termijn.) [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-07-2021 23:40] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik roep maar eens wat: Plaatje vraagt om meer informatie? In dat deel 'tenminste 1' zitten waarschijnlijk ook mensen die maar 1 Pfizer of Moderna nodig hebben omdat ze al besmet zijn geweest. Die kunnen dus volledig of gedeeltelijk gevaccineerd zijn. Het is de vraag of informatie over herstelden in dit plaatje zichtbaar zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
UItslagen van de vakantietesten binnen. Beide negatief. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mijn intuïtie wat betreft disproportionaliteit bleek dus toch te kloppen. Interview met oud directeur Centraal Bureau Statistiek: [Dit bericht is gewijzigd door EINDBAAS op 22-07-2021 12:30] ...niets is wat het lijkt... |
|
wil je er even bij vermelden welke user hier op mag reageren? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |