|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Of toch niet. https://www.nu.nl/coronavirus/6143969/wachttijd-voor-vaccinatiebewijs-gaat-zaterdag-in-oudere-bewijzen-nog-geldig.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Doe maar rustig aan. 3688 besmettingen vandaag. Inmiddels de zelfde lijn als augustus vorig jaar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Je kan ook een hobby gaan zoeken. |
|
Jou irriteren met getalletjes en wistudatjes is toch een hobby? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee jij. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Kijk er toch niet raar van op als de riem op korte termijn weer aangetrokken wordt. https://www.nu.nl/coronavirus/6144172/kabinet-vraagt-omt-om-spoedadvies-wegens-sterke-stijging-besmettingen.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou! Dat zat er helemaal niet aan te komen. Wacht, wel! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het is allemaal de schuld van de Rabobank. |
|
quote:Als je dat moet vragen is het antwoord sowieso 'nee'. |
|
quote: Inderdaad. Net zoals dood zijn is het voor zo iemand zelf geen enkel probleem, zelf is men er zich immers niet van bewust. Alleen voor de omgeving is het lastig. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 08-07-2021 11:51] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dit is een automatisch gegenereerd bericht voor Slegthyd: Vandaag 5475 nieuwe besmettingen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6144419/kabinet-overweegt-sluiting-clubs-en-afblazen-evenementen-na-toename-positieve-tests.html Niet teveel hoop hebben dat je je concertje/festival mee kunt pikken. Ook voor je aanstaande buitenlandse vakantie nog maar geen al te hoge verwachtingen scheppen. https://www.nu.nl/coronavirus/6144261/de-jonge-waarschuwt-voor-tegenvallend-europees-reisadvies-over-nederland.html [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-07-2021 17:43] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Buitenland maak ik me geen zorgen over. pcr test voor vertrek. Concerten die ik heb staan zijn allemaal met afstand en zitplaats voorlopig. Ben dus niet afhankelijk van testen voor toegang. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als ze de podia dichtgooien heb je niks aan je test en zitplaats. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kabinet overweegt evenementen af te blazen en clubs te sluiten Als er door het snel oplopende aantal besmettingen nieuwe maatregelen nodig zijn, dan overweegt het kabinet maatregelen te nemen tegen meerdaagse festivals en uitgaansgelegenheden. Dat zeggen ingewijden tegen de NOS. In discotheken hoeft nu geen anderhalve meter afstand te worden gehouden, als mensen een negatieve coronatest kunnen laten zien. Dit testen voor toegang zou tijdelijk afgeschaft kunnen worden, wat betekent dat de afstandsregel weer gaat gelden. Als je het niet erg vindt blijf ik nog even optimistisch. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Owja: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
We gaan allemaal heel erg dood! Nou ja, sowieso, natuurlijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat klopt, maar niet iedereen heeft er behoefte aan om dat dit jaar al te doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6144512/vaccinmaker-pfizer-gaat-vs-vragen-om-goedkeuring-voor-derde-coronaprik.html Zat er al wel aan te komen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou ik zag dat niet aankomen eerlijk gezegd. Ik wist niet dat t zo simpel was, meer = beter. Ik weet wel dat er flink wat apen gemarteld worden om een algeheel Coronavaccin te ontwikkelen, wat voor zover ik weet tegen alle Corona virussen en hun varianten zou moeten werken. When your people matter, menstrual health matters |
|
Die apen sterven met alle plezier van de wereld voor ons. Net als Laika in de ruimte toen. Je kan het ze echter niet vragen want ze spreken geen mensentaal. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |