![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het schijnt dat bij mensen die van popmuziek houden hele poppen blijven "hangen". ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 17-06-2021 20:53] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
zowel huisarts als kinesist raadden mij af op vaccin te nemen ... omdat ik in maart Corona gehad heb en het voor het lichaam echt geen goede zaak zou zijn om nog een shot te krijgen ... verrassend ![]() signature ![]() |
|
Oei, da's minder. Ik heb wel gehoord dat het vaccin inderdaad meer last veroorzaakt als je Corona gehad hebt, maar om het nu echt af te raden... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 18-06-2021 15:37] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Vreemd ook, wetenschappelijke literatuur toont aan dat één vaccinatie post-infectie erg goed is voor de resistentie. Wellicht maken ze deze aanbeveling op basis van je algehele medische conditie (in de zin dat je immuunsysteem minder sterk zou zijn)? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Nee, gewoon België. No dogs, no masters. ![]() |
|
Precies, daar houden ze voor Moderna ook vast aan 4 weken prik-interval. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Eerste gehad vandaag, nog niet dood ![]() ![]() |
|
Tegenvaller? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Had ie het nou over z'n bier? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Leuk allemaal, hoor. Maar ik gooi m'n mondkapjes nog maar niet weg. Want omdat. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Doe maar niet nee. Nederland kennende neemt het 'er is niets meer aan de hand' gevoel extreem snel toe en verkloten we de boel wel weer. Persoonlijk denk ik eerlijk gezegd dat met name het EK roet in het eten gaat gooien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Sowieso. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik had nog even gewacht met de laatste versoepelingen tot ook echt iedereen zijn prikje heeft gehad. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Begrijp dat de tweede de genadestoot geeft. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Net als bij de dierenarts. Van de 1e val je in slaap en bij de 2e stopt je hart ermee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ow, dat roept nare herinneringen op, ja. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Hier al mensen die de coranamelder app al weer van de telefoon verwijderd hebben? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dan zou ik hem eerst geïnstalleerd moeten hebben. Ojee. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Al vrij snel na de recente uitbraak op mijn werk. Toen werd pijnlijk duidelijk dat het kreng niet echt werkt als jij de enige bent die hem erop heeft staan. ![]() 9 man positief in mijn ploeg en geen melding. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-06-2021 14:16] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ja maar jij werkt met wappies. Die doen sowieso niks met zo'n app want waarom zou je een app installeren voor een griepje? Btw, van die figuren die beweren dat ze zich keurig aan de regels houden terwijl je zelf keer op keer constateerd dat ze dat niet doen zijn net zo ergerlijk als die wappies. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 19-06-2021 14:28] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
De nieuwste uitspraak van een aantal: Nee, nog geen prikafspraak gemaakt. Niet dat ik tegen het vaccin ben maar ik ben in principe voorstander van natuurlijke immuniteit dus dat wil ik eerst proberen. Afspraak maken kan altijd nog. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |