IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Een nieuwe mutatie van het coronavirustopic [corona topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-08-2021 9:54 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ach, enkel hoger opgeleiden hebben wat te verliezen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-08-2021 10:04 by XXL Profiel van XXL

Ah. In dat geval:

Ik vind het fijn om eens een keer bij de winnaars te mogen horen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-08-2021 10:30 by M. Profiel van M.

quote:
Op 14 augustus 2021 0:29 schreef powertieke het volgende:
Probeer nog een beetje groter te denken en schaal dan terug naar een haalbare samenleving. Ik snap dat je het goed bedoelt, maar ik denk ook echt dat je uit het oog verliest wat voor complex rommeltje een samenleving is.

Niemand weet waar 'ie mee bezig is, zeker niet op macro niveau. De meeste mensen zijn niet slecht, en als alle horrorverhalen over de vaccins waar zijn en het virus wel mee valt dan moeten wel heel veel mensen 'de mond gesnoerd worden' of echt meedoen met de hele samenzwering.

Dat gaat er bij mij dus gewoon niet in. Ja het klopt dat er een paar mensen heel erg rijk gaan worden van deze crisis (aan beide kanten van het spectrum), maar het wantrouwen in de overheid en journalisten dat gekweekt wordt werkt juist concentratie van macht bij een select groepje wereldvreemde mensen in de hand. En hou dit lekker vol man, overtuig maar lekker veel mensen dat alles stinkt en niks van wat je verteld wordt klopt en je krijgt je wens. Geen van belasting betaald nieuwsorgaan, echte nieuwscensuur, en niemand die je kan vertellen wat er aan de hand is.

De krantjes met 'de andere kant van het nieuws' die ik in de bus krijg hebben gewoon 'Russia Today' als de uitgever vermeld. Tjongejonge...

Ik heb wat gedronken dus sorry, maar ik heb hier gevoelens over.

Laat je niet prikken man. Even goede vrienden. In November stoppen we gewoon met het gedoe en hebben we een extra griepgolfje met een sarssausje erbij en daar gaan wat mensen aan dood (en dat is jammer), maar het feit dat de boel hier is meegevallen qua sterftecijfers heeft toch echt te maken met de maatregelen en nu de vaccinaties, en niet omdat de hele boel overtrokken is vanaf het begin.

Kus man!



Goed verhaal lekker kort jong, en zo is het.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-08-2021 11:47 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 14 augustus 2021 9:54 schreef Natural Disaster het volgende:
Ach, enkel hoger opgeleiden hebben wat te verliezen.


Dermate op je micropenis getrapt dat je niet meer kunt begrijpend lezen zoals faalhaas?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-08-2021 12:47 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 10 augustus 2021 21:46 schreef F.Jacobse het volgende:
Een bewustwordingscampagne, dat we toch een testmaatschappij gaan worden. Die kant lijkt het op te gaan, ondanks de vaccinaties. Gaat dit allemaal een keer klaar zijn? Ik denk het niet, niet gauw.





Sjammer, smaar shelaas.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-08-2021 13:09 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 14 augustus 2021 11:47 schreef iPim het volgende:
Dermate op je micropenis getrapt dat je niet meer kunt begrijpend lezen zoals faalhaas?


Doe niet zo uit de hoogte man, het siert je nergens.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-08-2021 13:41 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het is maar een stom klein forumpje, he. Zoals zo vaak aangehaald.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-08-2021 13:48 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 14 augustus 2021 13:09 schreef Natural Disaster het volgende:
Doe niet zo uit de hoogte man, het siert je nergens.


Jij doet alsof iemand die van de stoep valt even ver naar beneden valt als iemand die van een hoog flatgebouw valt. Zo werkt de natuurkunde niet. Als iemand met een hoger inkomen werkloos wordt is de absolute terugval in inkomen groter dan dan als iemand met een lager inkomen werkloos wordt. Dat is het hele idee van een progressief belastingstelsel. Die feitelijke observatie waarin een groter getal groter is dan een kleiner getal staat los van je eigen gevoel over waardigheid of klasse. Het terugduwen tegen het moedwillig verkeerd interpreteren van dat wat niet geschreven is, heeft niks met uit de hoogte doen te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 14-08-2021 13:50]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 14-08-2021 13:59 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

Je op een dergelijke manier superieur wanen getuigt van een enorme geestelijke armoede en dat heeft niets met verkeerd interpreteren te maken.


...niets is wat het lijkt...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-08-2021 14:02 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 14 augustus 2021 13:59 schreef EINDBAAS het volgende:
Je op een dergelijke manier superieur wanen getuigt van een enorme geestelijke armoede en dat heeft niets met verkeerd interpreteren te maken.


Superieur wanen? Als het iets was, dan was het juist een blijk van fragiliteit. Als ik dit specifieke werk niet naar behoren uit kan voeren, ben ik voor niemand nog iets waard.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-08-2021 14:06 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 14 augustus 2021 13:48 schreef iPim het volgende:
Als iemand met een hoger inkomen werkloos wordt is de absolute terugval in inkomen groter dan dan als iemand met een lager inkomen werkloos wordt.


Het is maar net wat je gewent bent qua inkomen. En waar je aan wil wennen.

We hadden hier ooit twee inkomens, dat van mijn eega was hoger dan dat van mij. Zij kan niet meer werken. Dus alleen nog mijn inkomen, sinds een aantal jaren. En na een verandering qua uitgeefpatroon houden we nu meer over aan het eind van de maand als voorheen.

In theorie klopt je stelling, natuurlijk. In de praktijk kunnen dingen anders lopen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-08-2021 14:07 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 14 augustus 2021 14:02 schreef iPim het volgende:
Superieur wanen? Als het iets was, dan was het juist een blijk van fragiliteit. Als ik dit specifieke werk niet naar behoren uit kan voeren, ben ik voor niemand nog iets waard.


Dit vind ik een rare stelling. Alleen door je werk ben je waard wat je bent? Je bent een minder mens zonder je werk? Sorry, maar wat een onzin.

Of ik begrijp het niet goed, damn you, mavo en havo.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 14-08-2021 14:10 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 14 augustus 2021 14:02 schreef iPim het volgende:
Superieur wanen? Als het iets was, dan was het juist een blijk van fragiliteit. Als ik dit specifieke werk niet naar behoren uit kan voeren, ben ik voor niemand nog iets waard.

Ik zou niet teveel waarde hechten aan wat je nu doet eerlijk gezegd. Real life monopoly is immers bijna uitgespeeld.


...niets is wat het lijkt...


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 14-08-2021 14:18 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

quote:
Op 14 augustus 2021 14:07 schreef F.Jacobse het volgende:
Dit vind ik een rare stelling. Alleen door je werk ben je waard wat je bent? Je bent een minder mens zonder je werk? Sorry, maar wat een onzin.


Mijn hoofd krijgt er ook kortsluiting van.


...niets is wat het lijkt...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-08-2021 14:33 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 13 augustus 2021 19:33 schreef iPim het volgende:
zeker niet omdat voor hoger opgeleiden hun human capital alles is wat ze hebben.


Wat valt hier verkeerd aan te interpreteren?

De nadruk wordt op hoger opgeleiden gelegd.
Uit de hoogte doen dus, denigrerend naar niet hoger opgeleiden, arrogant, noem zelf maar wat.

Toen Wim er een opmerking over maakte werd het al ietwat genuanceerd. Zeg dan gewoon dat je het knullig omschreven hebt. Geeft niks hoor, dat kan een hoger opgeleide ook overkomen.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 14-08-2021 14:35]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-08-2021 14:34 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 14 augustus 2021 14:06 schreef F.Jacobse het volgende:
We hadden hier ooit twee inkomens, dat van mijn eega was hoger dan dat van mij. Zij kan niet meer werken. Dus alleen nog mijn inkomen, sinds een aantal jaren. En na een verandering qua uitgeefpatroon houden we nu meer over aan het eind van de maand als voorheen.


Dit is precies wat ik duidelijk probeer te maken? Bij (constant) verlies aan inkomen moet je je consumptiepatroon omlaag bijstellen. Daar kan je natuurlijk aan wennen, maar probeer je nu echt te zeggen dat jij een gelukkiger mens bent wanneer je minder vaak op vakantie kan naar Las Vegas? (Overigens denk ik dat het meer geld overhouden aan het einde van de maand ook niet zo veel zegt. Waarvoor spaar je precies? Waarschijnlijk om het geld in de toekomst uit te geven.)

quote:
Op 14 augustus 2021 14:07 schreef F.Jacobse het volgende:
Dit vind ik een rare stelling. Alleen door je werk ben je waard wat je bent? Je bent een minder mens zonder je werk?


Zoals ik al meermaals geschreven heb, en wat meermaals moedwillig verkeerd geïnterpreteerd wordt, sprak ik louter over economisch risico. Kortom: hoeveel pegels raak je kwijt door long covid in vergelijking met het geval waarin je dat niet zou hebben. En hoe verhoudt die hoeveelheid zich met het aantal pegels dat iemand anders met een ander inkomensniveau zou verliezen als zij long covid zou krijgen. Met waarde bedoel ik in deze context dus alleen het inkomen dat je in staat bent om te verdienen, en niet een moralistische of ethische.

quote:
Op 14 augustus 2021 14:33 schreef Natural Disaster het volgende:
Wat valt hier verkeerd aan te interpreteren?

De nadruk wordt op hoger opgeleiden gelegd.



Dus ook hier is het heel simpel. Hoger opgeleide verdient gemiddeld meer en heeft dus een groter terugval in inkomen bij werkloosheid. Dit is een feit waar je niet omheen kunt lullen en waar dus ook geen waardeoordelen aan gehangen kan worden. Van dedain kan dus ook geen sprake zijn, en die is er dan ook niet.

quote:
Op 14 augustus 2021 14:18 schreef EINDBAAS het volgende:
Mijn hoofd krijgt er ook kortsluiting van.


Daar heb jij permanent last van, dus er is geen verschil met hoe je hersenen zich doorgaans gedragen.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 14-08-2021 14:43]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-08-2021 14:46 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 14 augustus 2021 14:34 schreef iPim het volgende:
Dus ook hier is het heel simpel. Hoger opgeleide verdient gemiddeld meer en heeft dus een groter terugval in inkomen bij werkloosheid. Dit is een feit waar je niet omheen kunt lullen en waar dus ook geen waardeoordelen aan gehangen worden. Van dedain kan dus ook geen sprake zijn, en die is er dan ook niet.


Dan ga je er dus blind vanuit dat een hoger opgeleide ook automatisch een beter betaalde baan heeft. Wat een onzin. Ik heb ze wel zien zitten tussen minder hoog opgeleide mensen met dezelfde baan. Lijkt me stug dat een LTS-er die vuilnis ophaalt minder betaald krijgt dan iemand met een bachelor in weet ik wat.

Los daarvan, al zou de baan een beter betaalde zijn dan is 70% ww nog steeds aanzienlijk meer dan van die minder hoog opgeleide en zou ie er makkelijk van rond moeten kunnen komen. En anders wisselt ie de Tesla maar in voor een ID4.

Maar je had het dus knullig omschreven. Geeft verder niet, maar toegeven mag.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-08-2021 14:54 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 14 augustus 2021 14:46 schreef Natural Disaster het volgende:
Dan ga je er dus blind vanuit dat een hoger opgeleide ook automatisch een beter betaalde baan heeft.


Lees nog even goed, ik schreef gemiddeld. Dit is een feit, zoals je kunt zien in deze tabel van het CBS: https://www.cbs.nl/nl-nl/maatwerk/2018/18/inkomen-naar-leeftijd-branche-en-opleiding-2007-2015

quote:
Los daarvan, al zou de baan een beter betaalde zijn dan is 70% ww nog steeds aanzienlijk meer dan van die minder hoog opgeleide en zou ie er makkelijk van rond moeten kunnen komen.


Ook hier lees je weer niet goed. Zelfs als je allebei 30% inkomensterugval hebt, is het absolute aantal pegels dat iemand met een hoger inkomen verliest groter. Dat is ook precies wat ik schreef:

quote:
Op 14 augustus 2021 13:48 schreef iPim het volgende:
Als iemand met een hoger inkomen werkloos wordt is de absolute terugval in inkomen groter dan dan als iemand met een lager inkomen werkloos wordt. Dat is het hele idee van een progressief belastingstelsel.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-08-2021 15:00 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 14 augustus 2021 14:34 schreef iPim het volgende:
Dit is precies wat ik duidelijk probeer te maken? Bij (constant) verlies aan inkomen moet je je consumptiepatroon omlaag bijstellen. Daar kan je natuurlijk aan wennen, maar probeer je nu echt te zeggen dat jij een gelukkiger mens bent wanneer je minder vaak op vakantie kan naar Las Vegas? (Overigens denk ik dat het meer geld overhouden aan het einde van de maand ook niet zo veel zegt. Waarvoor spaar je precies? Waarschijnlijk om het geld in de toekomst uit te geven.)


Ik ben er ondertussen wel aan gewend. Het betekent in mijn geval dat ik iedere week de supermarkt folders uitpluis om toch lekker te kunnen eten en dat ik daardoor geld overhoud. Om op vakantie te gaan, maar ook om wat achter de hand te hebben als ineens de wasmachine of de auto kapot gaat. Want ik kan niet zomaar zoiets kopen of betalen, daar moet over nagedacht worden. Het is dus ook een beetje angst om financiële problemen te krijgen. Om nou te zeggen dat ikzelf enorm gezond ben, nou, nee. Altijd bang dat ik weer hersengedoe krijg.


quote:

Dus ook hier is het heel simpel. Hoger opgeleide verdient gemiddeld meer en heeft dus een groter terugval in inkomen bij werkloosheid. Dit is een feit waar je niet omheen kunt lullen en waar dus ook geen waardeoordelen aan gehangen kan worden. Van dedain kan dus ook geen sprake zijn, en die is er dan ook niet.



Dit gaat sowieso op, ja, niet alleen bij covid dingen.

Wat ik al eerder zei, het is maar wat je gewend bent. Er kan van alles gebeuren waardoor je je baan kan kwijtraken. En dan zal je het moeten doen met wat je hebt. Dat wil niet zeggen dat je ineens minder gelukkig bent. Dat heeft vrij weinig te maken met wat je te besteden hebt. Ik denk dat ik nu veel meer de waarde van geld zie dan voorheen.

Maar goed, iedereen is anders.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-08-2021 15:02]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-08-2021 15:00 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 14 augustus 2021 14:54 schreef iPim het volgende:
Ook hier lees je weer niet goed. Zelfs als je allebei 30% inkomensterugval hebt, is het absolute aantal pegels dat iemand met een hoger inkomen verliest groter. Dat is ook precies wat ik schreef:




Ik lees prima. Maar jij brengt het net alsof Bill Gates er met 30% minder zwaar aan onderdoor gaat en het einde van het jaar niet haalt.




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-08-2021 15:15 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 14 augustus 2021 15:00 schreef F.Jacobse het volgende:
Wat ik al eerder zei, het is maar wat je gewent bent. Er kan van alles gebeuren waardoor je je baan kan kwijtraken. En dan zal je het moeten doen met wat je hebt. Dat wil niet zeggen dat je ineens minder gelukkig bent. Dat heeft vrij weinig te maken met wat je te besteden hebt.


Ik denk dat we op dit vlak langs elkaar heen aan het praten waren. Ik probeerde het puur over hoeveelheden euro's te hebben, maar bij anderen levert dat meteen associaties op over wat die euro's zouden betekenen (klasse, hoogwaardigheid, etc.) en wat je met die euro's kunt doen (geluk vergaren).

quote:
Op 14 augustus 2021 15:00 schreef Natural Disaster het volgende:
Maar jij brengt het net alsof Bill Gates er met 30% minder zwaar aan onderdoor gaat en het einde van het jaar niet haalt.


Ik bracht niets net alsof. Ik zei wat ik zei, en jij dacht daarbij aan Bill Gates - ik niet.

Het leuke aan deze hele discussie is ook dat een aantal users meteen heel veel veronderstelt over mijn economische status. Die zit vol aannames: de woorden Tesla, Bill Gates en superioriteit vliegen je meteen om de oren. Er is dit beeld dat ik - louter vanwege mijn opleiding - een VVD'ende geldwolf ben die graag over de armen pist. Alsof dat de definitie van een econoom is. In realiteit heb ik geen rijbewijs of auto, en ben ik momenteel een aantal maanden werkloos tussen twee banen in zonder een uitkering te trekken. Mijn onderzoek gaat over de financiële fragiliteit van ouderen en de adequate inrichting van het Nederlandse pensioensysteem. Ik ben geen adequaat doelwit om je minderwaardigheidscomplex op los te laten.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 14-08-2021 15:16]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 14-08-2021 15:33 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

Waarom heb je het dan over een groot economisch risico als je niets binnenharkt

Oh wacht je leeft nog in de illusie dat die onderzoekjes - die over een paar jaar totaal niet meer relevant zullen zijn - je dan een topbaan en heel veel pegels gaan opleveren natuurlijk.



...niets is wat het lijkt...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-08-2021 15:42 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 14 augustus 2021 15:33 schreef EINDBAAS het volgende:
Waarom heb je het dan over een groot economisch risico als je niets binnenharkt


Omdat ik over een paar maanden weer een baan heb? En omdat die baan geen heel slecht inkomen heeft (ook al is het aanzienlijk lager dan wat ik in het bedrijfsleven had kunnen verdienen)? En omdat ik buiten de hele specifieke skillset voor die baan over niet veel andere vaardigheden beschik die door de markt gewaardeerd worden? Het is allemaal zo simpel als je daadwerkelijk zou lezen wat ik schrijf, maar je blijft steeds weer naar de bekende weg vragen.

quote:
Oh wacht je leeft nog in de illusie dat die onderzoekjes - die over een paar jaar totaal niet meer relevant zullen zijn - je dan een topbaan en heel veel pegels gaan opleveren natuurlijk.


Dit is dan ook niet het geval Projecteer gerust verder, faalhaas. Ik leef vooral in jouw eigen fantasie.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 14-08-2021 15:54 by EINDBAAS Profiel van EINDBAAS

We kunnen dus vaststellen dat een groot economisch risico lichtelijk overdreven was. Je verdient nu niets. De toekomst is altijd onzeker en geeft geen garanties. De enige garantie die je nu hebt is dat je nooit heel veel zult gaan verdienen als ik je goed begrijp.

[Dit bericht is gewijzigd door EINDBAAS op 14-08-2021 15:54]


...niets is wat het lijkt...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-08-2021 16:00 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 14 augustus 2021 15:54 schreef EINDBAAS het volgende:
De toekomst is altijd onzeker en geeft geen garanties.


Dat is precies waar het hele argument om draait

quote:
De enige garantie die je nu hebt is dat je nooit heel veel zult gaan verdienen als ik je goed begrijp.


Ik zal vanwege bestaande CAO's waarschijnlijk nooit objectief slecht verdienen, maar het staat vast dat het een ordegrootte minder is dan wat ik elders had kunnen verdienen als ik geen baan had gehoeven waar ik blijdschap en eigenwaarde uit haal. Als ik wel zo'n persoon was, had ik ook niet al bijna elf jaar gratis en voor nop een metalzine in de lucht gehouden. Zoals Wim al zei: zoveel geld is nergens voor nodig en garandeert geen geluk.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen