|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik wil wel: - XXL - Powertieke - ND - Vrouw XXL Ik wil niet: - Ik twijfel: - Voor mij hoeft het niet maar doe het wel: - ElitE - F.Jacobse - Neg Ja, nou, dat! ----- Overigens heb ik net eventjes door het 'maak een afspraak'-vragencircus geklikt. Al die vragen bantwoord, keurig mijn postcode ingevuld. Fijn zo. Resultaat: over tweeënhalve week kan ik 50 of 125 kilometer verderop, midden op de werkdag, een prikje gaan halen. Fantastisch. Maar niet geteurd, je kunt dan aangeven dat je op die tijd/locatie niet kunt. Zo gezegd, zo gedaan - maar dan eindigt het proces, en moet je bellen. Maar dat kan dan pas weer (of het is pas de bedoeling) als je de fysieke brief hebt gehad. Die komt pas in de loop van de week. En het wordt ook niet duidelijk welk smaakje vaccin je nu gaat krijgen. Biontech/Pfizer of Moderna. Je zou zeggen dat het 'omdat het zo zorgvuldig gaat' volgens de heer De Jonge, dat ze dat dan wel moeten zouden kunnen aangeven. Niet dus. Matigjes, wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Nee, je kan meteen bellen om je vaccinafspraak te verzetten / er eentje te plannen als blijkt dat je via de online route te laat aan de beurt bent. Gewoon bellen, 0800 7070 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Klopt. Ik heb afgelopen donderdag gebeld, De dag erna lag de uitnodiging op de deurmat, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6136703/griekse-letters-voor-coronavirusvarianten-om-stigmatisering-tegen-te-gaan.html [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 31-05-2021 23:41] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja, dat lijkt mij dus ook - maar aan het einde van mijn vragenrondje stond dat dus op het scherm: u kunt pas bellen als u de brief ontvangen heeft. Nou ja, ik heb er geen vliegende haast mee en ik ben ook niet bepaald van plan om 2 keer een dag om een onhandige locatie en tijd heen te plannen en dan ook nog eens 30 liter benzine per keer op te moeten stoken. Er was sprake van eventueel vaccineren tot in de late avonduren, hopelijk wordt dat nog doorgezet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Je kunt ook een beetje spelen met de postcode en kijken wat er uit komt. Het hoeft niet jouw postcode te zijn. Je kunt ook iets intikken 'in de buurt van je werk'. Mijn vriendin heeft het net zolang geprobeerd tot ze iets had wat nog voor de vakantie lukte. Collega van me heeft (1972) heeft vanmorgen zelfs zijn eerste prik gehad. Moest hij idd wel 50 km voor rijden. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 31-05-2021 23:59] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En: Je kunt gewoon bellen!!!!! Doet niemand moeilijk over. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja, dat snap ik. Ik kan met postcodes goochelen, ik kan ze platbellen, maar nogmaals: ik heb geen vliegende haast. Komt vanzelf wel een keer. Maar het verbaasde me dus enorm dat de opties beperkt waren tot twee onhandige tijden op onhandige locaties en verder niks. Het lijkt goddomme het openbaar vervoer wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Zoals al een keer eerder vermeld. De online optie doet maar wat qua locatie. Toen ik een mevrouw aan de lijn had kon het in één keer wel hier om de hoek IPV minimaal een half uur rijden. Maar als je geen haast hebt... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Njah, na een jaar op slot zullen die laatste 2 weken er ook niet toe doen. De cijfers dalen toch al flink door het mooie weer en miljoenen vaccins die zijn ingespoten dus het risico iets op te lopen wordt natuurlijk al flink kleiner. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Na 4x een communicatiefoutmelding van DigiD gehad te hebben ook maar gebeld. Binnen 5 minuten kreeg ik iemand aan de lijn en nu word ik 2x op een zondagochtend geprikt. De eerste wat verderweg, maar wel al de 13de. De 2de keer kan ik op de fiets |
|
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat met het huidige aantal oproepen, want het gaat echt waanzinnig hard, de wachttijd aanzienlijk langer zou zijn. Petje af voor de prestatie die momenteel wordt geleverd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja mag ook worden gezegd, wat een operatie dit. En zo traag is t niet tov de leveringen, telkens max 1 a 2 weken voorraad. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
https://www.nytimes.com/2021/05/29/world/china-lockdown-covid-cases.html "oh nee ik weigel me te laten testen" "stomme lotvilus ik ga geen mondkapje dlagen hool!" "mijn vlijheid woldt afgenomen ik ga plotestelen!" Nee, gewoon je bek houden, op tijd voor je testoproep komen, en (Voor Chinezen best uitzonderlijk) netjes in de rij staan wachten. Kunnen al die idiote verwerwende Westerlingen nog wat van leren When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat die website van die onlogische tijden en locaties doorgeeft, komt doordat er op dat moment nog duizenden mensen zijn ingelogd voor wie allemaal drie opties worden gereserveerd. De beller is daarom sneller. Maar een paar keer heen en weer klikken en eventueel een postcode van een plaats in de buurt helpt soms ook al. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: "1x Pfeizel met kloepoek van de zaak" "1x Astla Zenica. Sambal bij?" Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Beetje discriminatie op de dinsdag kan er ook nog wel bij. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/wie-online-een-afspraak-maakt-voor-vaccinatie-raakt-vaak-verder-van-huis-hoe-kan-dat~b7697d51/ "Een belletje naar het callcenter van de GGD levert vaker een vaccinatieafspraak dichtbij op dan een afspraak maken online. Hoe kan dat?" "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ach. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Volgende week vrijdag de eerste prik op 10 minuten lopen van huis. Fijn. |
|
Voor mij 5 minuten met de scootmobiel. Kan ik lekker blijven zitten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lol. M'n pa had ooit die van m'n ma "opgevoerd". Die gaat nog steeds hard, jonguh! Wheelies en zo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik vind de logica moeilijk te doorgronden. Mensen op mijn werk die eind april positief zijn getest hebben komend weekend al een afspraak voor vaccinatie. Nja, keej. Dan heb je dus al afweer en alleen en herhaalprikje nodig. Wrom gaat dan op basis van leeftijd daar weer Janssen in waar je er sowieso maar 1 van nodig hebt? Gebruik dat nou eerst voor mensen die nog 0 afweer hebben en laat die mensen die recent besmet zijn geweest sowieso ff wachten tot de rest gevaccineerd is. En geef die de restjes Astra. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-06-2021 22:54] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |