![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6141076/mogelijk-coronagolf-in-najaar-indiase-variant-wordt-ook-in-nederland-dominant.html Begin maar vast wc papier in te slaan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Er is weer een nieuwe opgedoken. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ik mag mijn prik over 2 weken eindelijk halen! ![]() |
|
Tom wil je z'n prik toch wel eerder geven? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Vast, maar zou het beschermen tegen corona? ![]() ![]() |
|
Best veel mondkapjes nog in de winkels. Meer dan ik verwacht had. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Dat wel, maar of het beschermt tegen Limburgse turbo-aids? We gaan het zien. Nouja, jij vooral. ![]() ![]() |
|
Om dat te voorkomen gebruik jij toch diepvrieszakjes? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
En de deltavariant verspreidt zich als Indiers over de aardkloot. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ach, als we ons 2e prikje hebben gehad verandert dat wel. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Door Indiers in India te laten ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Die zijn meer voor de groenten en dergelijke. ![]() |
|
Eerst een fantastische zomer. En dan zien we wel, blijkbaar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Vandaag bareback gewinkeld. Het voelde nog best raar. ![]() |
|
Wat ik vooral raar vond is dat je al die verveelde smoelen weer ziet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Voor een aantal is het inderdaad geen overbodige luxe om vooral wel een masker te dragen, de tering. ![]() |
|
10 Juli bedrijfs-BBQ op het werk. Of we dan even willen testen ivm vrijstelling van mondkapjes en 1,5 meter. En dan 4 dagen voor mijn 2e prik het risico lopen positief te zijn terwijl ik geen symptomen heb? Dan mag ik mijn 2e prik niet ophalen en dat heb ik niet over voor een biertje en een braadworstje. Slimme manier ook om al je personeel te laten testen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Mijn hoop op een zeer gevaarlijke kinder-corona variant is nog steeds geen werkelijkheid. Nog even wachten ![]() ![]() |
|
zie hem binken hierboven ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Oranje koorts, maar die mutatie is al voorbij, heeft zichzelf om het leven gebracht ![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
quote: de butfucker van Till Lindemann. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |