|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Nice! When your people matter, menstrual health matters |
|
Nadrukkelijk wel vriendelijk antwoorden hè, anders heb je nòg niks. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Shiiiiit, gefeliciteerd |
|
Ik ben blij dat ik hier vanzelf leer om niet teveel op linkjes te klikken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Gas 2021 53 2022 11 Verschil -42 Stroom 2021 212 2022 144 Verschil -68 Bedrag 2021 93,26 2022 39,43 Verschil € 53,83- Met dank aan het mooie weer afgelopen maand. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
23 februari 2022 - 01 november 2022 Stroomverbruik incl. teruglevering 1.754 kwh € 129,34 Gasverbruik 223 m3 € 431,13 Totaal € 560,47 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En 8 dollar aan musk betalen... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Hoe moeilijk kan dat nou zijn, gewoon prijsplafond in dat systeem intikken" /ND When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Vind je dit goed of slecht nieuws? Of heb je niet gerekend met deze informatie en wou je het alleen even posten? Ga ik namelijk uit van januari en februari een bonus van 190 euro met verbruik van vorig jaar tegen de huidige tarieven (En dan mijn jaarafrekening) ben ik daar namelijk onder de streep nog iets beter mee af. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En ja, daarbij heb ik de huidige tarieven al omgerekend naar 21% btw. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wij verwarmen tegenwoordig met de airco en alhoewel het nog niet écht koud is geweest zitten we in een aardig grote ruimte in een matig geïsoleerd huis en heb ik afgelopen maand omgerekend 19 euro uitgegeven om elke avond het huis te verwarmen. Ging dan niet om schokkende verschillen in temperatuur, maar de temperatuur kwam bijna elke avond onder de 18 graden binnen en dat is wel een beetje de grens. Daarbij waren we benieuwd wat zo'n ding nou zou verstoken dus knalden we de temperatuur elke avond naar de 21 graden. Nadelen tot zover: je hoort hem natuurlijk blazen (al is dat echt, écht minimaal) en zodra je hem uitzet is het gebeurd met de pret. Waar een verwarming of houtkachel nog wel even warm blijft is dat met een airco snel afgelopen. Oh, en een nadeel: de temperatuursensor zit op de binnenunit zelf. Warme lucht stijgt op en dus vindt dat apparaat het al vrij snel 21 graden terwijl dat in de rest van de kamer nog niet zo is. Oplossing is simpel, het apparaat gewoon 4 graden hoger instellen en klaar, maar mijn OCD houdt daar niet zo van. Misschien nog eens een externe sensor/bedieningsunit aanschaffen, maar dat kost 300 euro. Heb er zelf niet heel veel verstand van, maar het blijkt dat zo'n airco 400% rendement geeft. 1kw stroom erin, 4kw aan warmte eruit. Eind deze maand komen de zonnepanelen, scheelt ook weer wat. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
@XXL Het is natuurlijk mooi dat het gunstiger voor je (en waarschijnlijk ook menig ander) goed uitvalt. Maar dat doet niks af aan het feit dat dat 'geweldige' kabinet wederom weer iets aan het verklooien is. Die kneuzen lukt werkelijk helemaal niks buiten de boel verklooien. Straks gaan ze ook nog gokken met je pensioen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:I hear ya. When your people matter, menstrual health matters |
|
waarom zijn Jalapeños 39 cent per stuk Edit: lekker klagen over jalapenos terwijl ik net een lijst met onzin heb gekocht [Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 04-11-2022 11:41] |
|
quote: Volgend jaar plantje kopen, beetje liefde geven en hop, je hele vriezer vol. Ik heb één la vol jalapeños, Turkse pepers en Mme Jeannettes. Die laatste deden het gister goed, goddomme Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Lijkt me leuk, maar kat die alles aanvreet :') Heb best een tijd pepers gekweekt trouwens, maar ex besloot al m'n superhots en dure zaden te houden/stelen. Daar ben ik nog steeds salty om ook. |
|
Ah, ik heb per januari een nieuwe cao met 7,5% loonsverhoging. Nice. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Je hebt ze ook in pot. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Daar krijg je energie van? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hele positieve energie, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Daar kan ik geen poppers van maken |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |