|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ben je al overgestapt naar Budget? Of nog beter: Naar de dynamische tarieven van ANWB? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee. Jij? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je kunt beter gewoon een TOTO BET SITE beginnen When your people matter, menstrual health matters |
|
Gewoon je koppie gebruiken! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Neuh Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:GAMMA! When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat zeg ik! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Yes yes yes girl! |
|
quote: De nieuwe tip. GOH! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wel buiten ophangen, Wim. Als je het binnen ophangt stijgt je luchtvochtigheid in huis en ga je meer verstoken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Welke pauper wast er nou zijn kleding, ik draag alles maar 1 keer en koop gewoon nieuw. |
|
Met nog een maand te gaan tot de jaarafrekening kom ik volgens de huidige stand van zaken met variabele tarieven bij essent uit op ongeveer €1680 waar die 1x €190 dan nog vanaf gaat. Vorig jaar zat ik op €1483 dus ik denk dat ik niet mag klagen. Omdat ik reken met de maandverbruiken voor een koude winter gaat gaat met wat geluk nog iets vanaf. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik krijg het advies van Eneco om het termijnbedrag op 10 euro te zetten. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Owboy. De kozijnenman belde net dat ze maandag onverwacht tijd hebben mijn nieuwe raam en duur inclusief triple hr glas te plaatsen. Aangezien de tocht amper nog te verdragen is heb ik maar impulsief OK gezegd omdat ik anders nog 2 maanden zit met een raam wat er bijna uitvalt. Nu maar hopen dat ik nog vrij kan krijgen maar ik heb besloten dat mijn werkgever maar even niet al te moeilijk moet doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zal toch wel? Anders en je maar zie door die tochtige ramen When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Misschien ben ik als ZZP-er in de IT wel enorm verwend en vervreemd van dergelijke dagelijkse realiteit geraakt, maar hoe kan dat in jezusnaam een probleem zijn? Ik vind het idee al onverdraaglijk een werkgever te hebben die zoiets een probleem zou kunnen vinden. Ik bedoel, jij bent ook afhankelijk van de beschikbaarheid van een externe partij. Daar kan je toch ook geen 5 keer "Nee" tegen zeggen simpelweg omdat je baas niet meewerkt. Ik heb hier de afgelopen maanden wel 20 bedrijven over de vloer gehad, het zou toch wat zijn als mijn klant er elke keer moeilijk over had gedaan als ik thuis moest zijn als die langskwamen. Of is er een stompzinnige precedentwerking die ze proberen te voorkomen door hier moeilijk over te doen, omdat "iedereen" in het vervolg anders 2 dagen van tevoren vrij vraagt want "mijn goudvis moet naar de dokter". |
|
Doorgaans heb ik weinig problemen met vrij krijgen maar de bezetting is momenteel net als bij veel bedrijven niet helemaal optimaal. Bij ons is het sowieso noodzakelijk een beetje kritisch naar verlofaanvragen te kijken. Ik heb namelijk ook collega's die het presteren opeens vrijdagmiddag om 3 uur naar de tandarts te moeten voor controle want daar krijg je nou éénmaal 2 uur buitengewoon verlof voor. Nee, kut. Als je helemaal 16 uur per week werkt kun je dat gewoon in je eigen tijd plannen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jeuj. De veel te oude vriezer is eindelijk helemaal leeg. Duurde helaas nog langer dan verwacht. Onder het mom van meten = weten maar eens even gespeeld met zo'n verbruiksmetertje: _______________ Stroomverbruik Oude vriezer 38% (2,5 kWh of €1 per dag) _______________ Stroomverbruik CV-Pomp Koelkast Lampen Magnetron Nieuwe vriezer Oven PC TV + Decoder of Audio Waterkoker + af en toe: Opladers Infrarood bijverwarmen Totaal 62% (4,1 kWh of €1,64 per dag) [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-01-2023 10:07] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wacht jij op een plakplaatje voor in je schriftje van de jufvrouw? Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Godver Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Zo geniaal was 'ie niet hoor. Tijd voor mijn plakplaatje: Geen enkele maand boven de 160 euro aan kosten gekomen. Termijnbedrag nooit hoger gehad dan 150 euro (voor december). Overige maanden 135, 125, 100 en twee keer 90 (eindafrekening in Juli). Krijg ongeveer 400 euro terug komende zomer. En dan ben ik over het algemeen altijd thuis, en zit ik in een hoekboven appartement. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Komen de houtkachelaars voorlopig goed weg. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dan straks niet piepen dat we geen huizen kunnen bouwen vanwege de te hoge uitstook. Geen probleem verder want dat is goed op te lossen door de instroom van nieuwe medelanders eindelijk de kop eens wat in te drukken. Wie hier niet is stoot niets uit en heeft ook geen huis nodig. Win-win. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |