![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Ligt het niet ook aan in welke wijk je woont? Zelfde als met de premies van zorgverzekeringen. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Hulde voor je zelfkennis. Bij jou in de straat rijzen de zorgpremies natuurlijk de pan uit. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Waar je woont heeft vooral invloed op wat je aan je netbeheerder betaalt. Of bijvoorbeeld Liander of Enexis de kabeltjes en buisjes beheert. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Overstap-/aansluitbonussen, welkomstcadeau's, betere tarieven voor nieuwe klanten dan voor oude, of weet ik veel wat voor andere extra's dan ook --> allemaal verbieden. No dogs, no masters. ![]() |
|
Eens, smeer dat 'klantvoordeel' maar uit over alle klanten. Edit: behalve voor dynamische contracten dan. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-06-2025 15:31] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Dat zou het voor jan met de pet inderdaad een stuk makkelijker maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Jij ziet jezelf niet als Jan met de pet? Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Heb je liever dat ik de term 'Henk en Ingrid' gebruik? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dat zijn er toch twee? Ik snap er niks meer van. Ben je tweeslachtig? Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Herinnert u zich de gewone man nog nog nog... leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
quote: En ook voor mij met de pet van 'ik heb geen zin in deze shit'! Maar het werkt marktverstorend. De consument kan amper een rationele keuze maken door al dit soort rookgordijnen. Vind het überhaupt weinig rechtvaardig, bij een basisvoorziening als energie (wat een collectief probleem is), om zo'n last bij de consument neer te leggen. Het lijkt ook alleen maar afleiding van de grotere problemen. Maar ja, ik ga voor optie Tanteloos en verbruik niets meer, en BETAAL VANAF NU HELEMAAL NERGENS MEER VOOR! No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |