|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij blijft jezelf rijk rekenen. Minder verbruik = minder hoge kosten. Elke keer die rekensommen maken vereist een laptop die aan staat. Dat kost onnodige energie. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Elke keer dat jij hier loopt te jengelen kost ook onnodige energie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Beide waar. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nou, om jou een plezier te doen. Over de afgelopen 5 weken is mijn stroomverbruik iig al gehalveerd. ik zit nu op ongeveer 125 kWh per maand. En nee, daarvoor hoefde ik de pc niet uit te zetten. Ik wacht al met smart op je plakplaatje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kijk dan hoe ruig! Je mag er wel maar 1 kiezen. Oh en mijn laptop stond al aan, dus het is ok. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Lief energieblog, vandaag is het weer tijd voor mijn maandelijkse energie-update. Gemiddelde voor maart over de afgelopen 4 jaar: Stroom - 229 Gas - 140 Verbruik dit jaar: Stroom - 109 Gas - 83 Groetjes uit het achterhuis. (Sorrie, maar da's gewoon echt waar mijn PC staat.) Heb je nog plakplaatjes, Tandenloos? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-04-2023 8:38] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De voldende keer je gsm gebruiken om je blog te posten. Scheelt nog meer energie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Of het de volgende keer gewoon niet posten. Want, waarom wel? Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Omdat het kan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En ik vind je plakplaatjes gewoon zo enorm leuk. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-04-2023 9:26] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Het niet posten kan ook, dus je logica klopt niet. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Lekker metal en met piraten! Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Wist je dat ik soms zit te masturberen als ik me inbeeld dat je eigenlijk Juf Ank bent. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-04-2023 9:38] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Even normaal doen tegen Ilse. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Zijn er hier eigenlijk al mensen die een aanbod voor een vast contract hebben gekregen? Essent - 1 jaar vast momenteel inclusief belastingen: Stroom - € 0,39977 (Exclusief 10% vaste klantenkorting) Gas - € 1,36706 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De schade voor de maand april om weer even een plakplaatje binnen te harken. Stroom: Gemiddelde over de afgelopen 4 jaar - 226 kWh April 2023 - 115 kWh Gas: Gemiddelde over de afgelopen 4 jaar - 78 Kuub April 2023 - 33 Kuub Edit: En voor het verbruik sinds de laatste jaarrekening (23 februari) ook wil ik ook een plakplaatje. Stroom: Gemiddelde over de afgelopen 4 jaar - 494 kWh Dit jaar - 242 kWh Gas: Gemiddelde over de afgelopen 4 jaar - 247 Kuub Dit jaar - 140 Kuub [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-05-2023 8:16] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Van de Vattenfall site: quote: Na vorige ervaringen met een klachtenregen houden ze zich nu ook netjes aan de door de ACM opgelegde regel het minimaal een maand van tevoren aan te kondigen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Daar heb je wat aan als je bij Essent zit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Beetje rondkijken kan nooit kwaad, toch? Ook maar eens wat meer vediepen in dynamische tarieven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee, en eigenlijk kom ik zulke aankondigingen bij Essent ook maar zelden tegen. Dat wel met de kanttekening dat ik zelden op de Essent site kijk, maar je zou met het oog op klantvriendelijkheid verwachten dat ze zoiets ook per mail mededelen. Als je de verhalen leest zijn die dynamische tarieven wel leuk. Soms krijg je zelfs geld toe. Nadeel is wat mij betreft dan weer wel dat je zoiets niet bij de energiegrootgrutters ziet en het vooral van die clubjes zijn waar menigeen zelden of nooit van gehoord heeft. De grootgrutters willen je nu vooral een jaarcontract aansmeren afgaande op de advertenties die je tegenkomt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Verdiep je er nog even in. Een negatieve prijs betekent namelijk niet dat je over elke gebruikte kWh geen energiebelasting betaalt. Voor stroom betekent dat bijvoorbeeld dat je pas bij een tarief van gemiddeld minder dan -0,15245 €/kWh geld toe krijgt. Zo laag gaat het echt niet worden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Daar zou ik nog even mee wachten. De nieuwe contractregels houden namelijk ook in dat ze minder risico lopen en dus (iig theoretisch) minder risicoopslag hoeven te rekenen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik had het enkel over de stroomprijs, niet over de belastingen. Dat die er ook zijn zelfs met negatieve stroomprijs was me bekend. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |