IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Hoe knoopt de ZM'er de eindjes aan elkaar? [energiekosten topic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-01-2023 17:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En wat de mensen dus hebben gedaan is niet het voorschotbedrag 2 maanden verhogen met €190 maar het op de spaarrekening zetten voor de 'eindafrekening'.

Om er vervolgens vuurwerk en oliebollen van te kopen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-01-2023 17:44 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Kut, moet ik eind van het jaar nog vuurwerk gaan kopen ook.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-01-2023 17:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Te laat. En volgend jaar mag die troep met wat geluk niet meer verkocht worden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-01-2023 19:22 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Alleen nog maar als je pint.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-01-2023 21:55 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



Kwam op m'n facebook langs.

Ten eerste, dat is natuurlijk geen tip, dat is gewoon nogal logisch.

Ten tweede, ja, joh, zet hem op 17, 16, zet de airco aan!

Wat een ellende.

Als je er op klikt kom je gewoon op de site van 19 graden. Blijkbaar nog niet aangepast.

https://zetookdeknopom.nl/?utm_campaign=ezk-zodko-01-2023&utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_content=ros-social-graad-lager&utm_term=ppla-multi-device-cpm-performance




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 17-01-2023 22:14 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Hilarisch dit soort betutteling. Ik bepaal zelf wel hoe warm het is in mijn huis. Heeft de overheid helemaal niets over te zeggen


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-01-2023 0:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Weet je wat het mooie is in dit land?

Als je je dat kunt veroorloven mag dat ook gewoon.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-01-2023 7:34 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Als je dat kan is dat mooi, ja.

Indien niet, is dat helemaal niet mooi.

Niemand in Nederland zet voor de gein de verwarming op 18.

Het is geen wedstrijd of spelletje. Het is noodzaak.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-01-2023 8:22 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Nou ja, mijn thermostaat staat toch echt op 18, altijd al. Warm zat. Moet ik wel bij zeggen dat het vaak toch wel 19 of 20 graden wordt, denkelijk vanwege de instraling van de zon (voorgevel geheel van glas, nagenoeg op het zuiden) en omdat er in de appartementen om me heen kennelijk woest gestookt wordt. Maar ook als het daadwerkelijk 18 graden is, helemaal prima.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-01-2023 9:21 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Dan kan jij nu al gaan voor de 17. Nóg meer besparen. Woehoe! Met dank aan de buren.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 18-01-2023 9:23]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-01-2023 9:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2023 22:14 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Hilarisch dit soort betutteling. Ik bepaal zelf wel hoe warm het is in mijn huis. Heeft de overheid helemaal niets over te zeggen


Guttegut, dat heeft weinig met betutteling te maken. Sommige mensen hebben helaas wat meer aanmoediging nodig om tot het besef te komen dat zoiets voor besparing kan zorgen.

Niet iedereen is immers zo'n genie als jij aan wie dergelijke boodschappen verspilde moeite zijn!

Het is dan wel weer jammer dat je dat getuige jouw reactie niet beseft. Maar ook een genie heeft weleens een minder goede dag.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-01-2023 9:38 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Als je na het afgelopen jaar niet in de gaten hebt dat je thermostaat een graadje lager zetten voor besparing zorgt dan heb je waarschijnlijk ook niet de intellectuele eigenschappen om überhaupt een thermostaat te bedienen.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-01-2023 10:10 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2023 9:32 schreef Snaack het volgende:
Guttegut, dat heeft weinig met betutteling te maken. Sommige mensen hebben helaas wat meer aanmoediging nodig om tot het besef te komen dat zoiets voor besparing kan zorgen.

Niet iedereen is immers zo'n genie als jij aan wie dergelijke boodschappen verspilde moeite zijn!

Het is dan wel weer jammer dat je dat getuige jouw reactie niet beseft. Maar ook een genie heeft weleens een minder goede dag.


Maak je over mijn leefwijze vooral geen zorgen. Ik leef al jaren zo minimaal mogelijk. Omdat ik dat zelf wil. Ik sta op en spring meteen onder de koude douche. Omdat ik daar zin in heb en me er goed bij voel, niet om energie te besparen. Net zo goed als dat ik de kachel op por wanneer ik daar behoefte aan heb. Gelukkig is dat niet de hele dag door, maar vooral 's avonds als ik ga chillen. Teveel comfort is niet goed voor een mens, dan voel je niet meer dat je leeft.

Maar tips dat je met 18 graden goedkoper uit bent dan 19 graden is burgers aanspreken alsof je te maken hebt met een stel kleuters. Ja pure betutteling.

[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 18-01-2023 10:12]


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-01-2023 10:29 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 17 januari 2023 21:55 schreef F.Jacobse het volgende:

dat is natuurlijk geen tip, dat is gewoon nogal logisch.






Dat punt wilde ik maken.

Edit. Daar hoef je toch geen genie voor te zijn.





[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 18-01-2023 10:32]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-01-2023 10:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2023 10:10 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Maar tips dat je met 18 graden goedkoper uit bent dan 19 graden is burgers aanspreken alsof je te maken hebt met een stel kleuters. Ja pure betutteling.


Ik denk dat je de intelligentie van onze bevolking helaas niet moet overschatten.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-01-2023 10:33 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ow, echt. Ben ik gewoon te positief over mensen?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-01-2023 10:35 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2023 10:29 schreef F.Jacobse het volgende:
Dat punt wilde ik maken.




En terecht. En waar ligt idd de grens. De volgende tip wordt 17 graden? Ik zie het nog wel gebeuren. Het is ronduit lachwekkend. Dat het steeds oncomfortabeler wordt gaan ze gemakshalve maar even aan voorbij.

[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 18-01-2023 10:37]


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-01-2023 10:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2023 8:22 schreef Negatieveling het volgende:
Nou ja, mijn thermostaat staat toch echt op 18, altijd al. Warm zat. Moet ik wel bij zeggen dat het vaak toch wel 19 of 20 graden wordt, denkelijk vanwege de instraling van de zon (voorgevel geheel van glas, nagenoeg op het zuiden) en omdat er in de appartementen om me heen kennelijk woest gestookt wordt. Maar ook als het daadwerkelijk 18 graden is, helemaal prima.


Sinds ik ontdekt heb dat je thuis ook prima in een joggingbroek en longsleeve kunt lopen ipv in een boxershort en t-shirt staat hij hier idd ook op 18 en da's goed te doen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-01-2023 10:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

@Snaack

Heeft die betutteling... correctie, extra aanmoediging... je geholpen om de pallet kachel in je oversized (deels) enkelmuurs onderkomen wat minder op te stoken?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-01-2023 11:00 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2023 10:43 schreef Natural Disaster het volgende:
@Snaack

Heeft die betutteling... correctie, extra aanmoediging... je geholpen om de pallet kachel in je oversized (deels) enkelmuurs onderkomen wat minder op te stoken?



Ik denk dat er wel even een "eureka!" momentje door huize Snaack heen ging hoor. Wat een geweldig idee, we zetten de kachel gewoon een standje lager, dat we daar zelf niet opgekomen zijn!


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-01-2023 11:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2023 10:43 schreef Natural Disaster het volgende:
@Snaack

Heeft die betutteling... correctie, extra aanmoediging... je geholpen om de pallet kachel in je oversized (deels) enkelmuurs onderkomen wat minder op te stoken?




We stoken pellets en geen pallets, maar het is je vergeven.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-01-2023 12:01 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 18 januari 2023 11:52 schreef Snaack het volgende:
We stoken pellets en geen pallets, maar het is je vergeven.


Dit in tegenstelling tot mijn overbuurman. Pallets, IKEA-kasten, geverfd hout, tuinmeubelen... En wij maar ons best doen om dure briketten en schoon hout te halen. Ook geen optie meer, momenteel, al lijken die briketten weer wat betaalbaarder te worden.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-01-2023 12:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

De prijzen zijn wel weer iets aan het zakken ja.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-01-2023 12:34 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Tjah, autocorrectie van de mobiel is soms hard.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-01-2023 14:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2023 12:03 schreef Snaack het volgende:
De prijzen zijn wel weer iets aan het zakken ja.


Vanaf nu ga je in de zomer inkopen neem ik aan?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen