![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
Zojuist een nieuw jaarcontract afgesloten. Ik wou eigenlijk Vattenfall weer een kans geven maar die hebben net in het uurtje dat ik even met mijn vriendin wou overleggen de prijzen fors verhoogd. Nu wordt het dus weer een jaar Essent. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
https://x.com/mr_Smith_Econ/status/2085599291914047695 quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
We hebben geen strenge winters meer. Al jaren niet meer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Afgelopen winter was misschien niet streng, maar je zag de gasvoorraad teruglopen. Als je met een lagere voorraad begint en het wordt weer zo'n winter als de laatste gaat de voorraad nooit genoeg zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Allemaal paniekzaaierij om je aan de warmtepomp te krijgen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: https://www.nu.nl/economie/6407605/deze-winter-mogelijk-zeer-hoge-gasprijzen-door-kleine-voorraad.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ah, kennelijk hier verder. quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ik had nu.nl al gelezen. Er wordt nog geen tekort verwacht maar een hoge prijs en die heb ik voorlopig nog weten te voorkomen door tijdig een nieuw contract aan te gaan. Ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat jij ook wel zo verstandig bent geweest als je de toestand in het midden-oosten een beetje in de gaten hebt gehouden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Aiai en ik blijf maar te lui om mijn variabele contract te veranderen. Dat belooft wat komende winter! Winter is coming |
|||||||||
|
Alsof je met een vast contract per definitie goedkoper uit zou zijn. De laatste paar jaar misschien als je goed zoekt, maar daarvoor... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Als het echt veel goedkoper kan dan €105 per maand heb ik me misschien in de vingers gesneden. Shit happens. Voordeel is wel dat ik nu de verwarming gewoon heel de winter op mijn gewenste temperatuur laat staan en ik iig weet waar ik aan toe ben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Je hoeft toch geen complotto te zijn om te zien dat die lage gasvoorraad een vooropgezet plan van de politiek is. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
We moeten natuurlijk van het gas af! Volgende logische stap is de stroom heel goedkoop maken. Dan leren we het wel. |
|||||||||
|
quote: Ik denk dat je juist geen complotto moet zijn, want dat ben ik, maar ik zoek er geen vooropgezet plan in. Eerder een overheid die pennywise is. En dan nu geduldig wachten tot de nood aan de man komt en dan voor penning zes gas inkopen. Dat is dan geen vage theorie maar gewoon de geschiedenis die zich herhaalt. [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 27-08-2026 0:33] Winter is coming |
|||||||||
| Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
| Index / Algemeen |