|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:wilde ik ook doen, maar mag alleen nederlandse boeken lezen Ben bezig 'Bevroren Vuurwerk' van Belcampo aan het lezen voor NL. quote:okee, mooi is niet helemaal het goede woord, het is gewoon een geweldig goed geschreven boek MuayThaigerrr!! |
|
ik ben nu bezig in lotr maar dat schiet niet erg op doordat ik weinig lees, het een behoorlijk dik boek is en ik vaak tussendoor boeken moet lezen voor school |
|
quote: suc6 dan maar I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hmmz, ik heb hier "Chemistry for scientists and engineers" liggen, van Fine/Beall/Stuehr. Dat is een gigantisch kutboek eigenlijk . Er staat over alles wel IETS in, maar zo onzettend basic en weinig! |
|
Op het moment lees ik Lord of The Rings. Heerschend boek! ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
ik lees op dit moment een aantal boeken door elkaar,laatste tijd alleen maar studie boeken eigelijk |
|
Ben nu bezig met HET KAARTENHUIS (van Mark Danielewski, originele titel: House of Leaves) .. Op mijn lijst wat ik zeker nog wil lezen staat: - Werk van Erich Fromm, Emmanuel Kant, Friedrich Nietzsche e.a. - De laatste twee delen van Dante's Goddelijke Komedie (en deel een opnieuw) - Lord Of The Rings uit lezen (ben halverwege deel twee gestopt omdat dit boek ergens is blijven liggen .. .. moet nog steeds vervanging kopen en dan verderlezen, wil eigenlijk de hele trilogie uit hebben alvorens film 2 te zien,, en mijn serie compleet maken met de Silmarillion en de Hobbit, voor de editie die ik heb weer out of print is en ik met verschillende uitgaven opgezadeld raak.. (helemaal gaaf lijkt me een zeer oude versie van Tolkien's LotR, 1e druk ofzo, maar die zullen wel onvindbaar en onbetaalbaar zijn (zeker na de film) (ik ben overigens wel een editie van Dante's goddelijke comedie op het spoor gekomen, deel 1, uit 1876 (alleen opnieuw ingebonden,, misschien koop ik die wel) WIJZIG: KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT, heb net mijn mail gecheckt en dat boek van Dante is er helemaal niet meer.. het was 'per abuis weer opgevoerd in ebay' .. bluh.. ik had al een hekel aan ebay, nu nog meer.. damn.. was een uitgave uit 1876 van 'De Hel' van Dante..... .. maar dus niet meer aanwezig.. - boeken van Terry Prachet, Bridget Woods, e.a. fantasy. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 09-07-2002 23:38] |
|
Ik ben vandaag begonnen in 'Hotel Transylvanie...ben ff vergeten wie de schrijver is Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: LOTR mag je ook lezen voor school, dat is voor Engels, en pas als je in de 4e of hoger zit. Ben je ook van dat probleem af. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Een pocket met korte verhalen van Stephen King. Ik dacht dat ik éen verhaal had, blijken het er een heleboel kleine te zijn |
|
quote: welke dan? |
|
Satanskinderen (children of the corn) |
|
quote: jah dacht ik al, dat boek staat ook bij mij in de kast, wel gaaf boek. |
|
Boek ken ik niet.. maar ik raad iedereen zeer af om de film te gaan kijken, want die suckt echt bigtime (deel 1 tot en met deel 666, allemaal kut) .. zelfs als je normaal wel van dat soort films houdt |
|
ja ik ken de films, erg slecht. het boek is wel gaaf, gewoon leuke verhaaltjes. leest ook wel makkelijk weg. |
|
quote: Ik zit volgend jaar in Havo 5. In Havo 4 en 5 moet je voor Engels 3 boeken lezen, waarvan minstens 1 boek in het Engels geschreven moet zijn (de andere 2 boeken mogen dus gewoon vertaalde versies van het boek zijn). Dat slaat natuurlijk nergens op want daar leer je helemaal geen Engels bvan, maar zo heeft de overheid het bedacht. Ik heb het boekverslag van een boek dat in het engels geschreven is al van internet afgehaald, en moet dus volgend jaar nog 2 vertaalde boeken lezen en er een verslag van maken. Waarschijnlijk doe ik nu 1 van die 2 verslagen over Lord Of The Rings, bedankt voor de tip |
|
quote: Ik heb dat boek ook gelezen en vind het zuigen (alleen het verhaaltje 'De Satanskinderen' zelf vind ik wel geinig) |
|
quote: Je kan ook The Satanic bible op je boekenlijst zetten voor Engels; heb ik toen ik in Havo5 zat ook gedaan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben nu bezig in een boek van Jack Vance, waar 3 boeken in gebundeld zijn. Het leuke is dat het blauwe bladzijden zijn. Thus spoke the night spirit.... |
|
Kameleon.... Die blaast alle Lord of The Rings en Satanic Bible's omver !! [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 12-07-2002 9:45] sebinsagoil |
|
Heb pas de drie delen LotR gelezen. Heb net in twee weken tijd Magiër gelezen van R.E.Feist en ben in het vervolg begonnen (Zilverdoorn). Lees dus eigenlijk alleen Fantasy en SF. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: zo heb ik Mein Kampf voor Duits gelezen en mijn mondeling daar over gedaan. |
|
quote: LotR |
|
quote: Hmmm, bij ons moest het er nog enige literaire waarde op nahouden. Zodoende kwam die niet door de selectie heen. Daar zit je dan met I never promised you a rose garden. Wat overigens wel een mooi boek was achteraf. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |