|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zouden er ook winkels zijn die hem meteen al in voorraad hebbe??? beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
|
|
quote: Weinig kans. Het is nogal een controversieel boekje. Ik heb hem na lang zoeken uiteindelijk besteld. |
|
ik zoek trouwens ook al erg lang van die spike/studs banden voor om mijn benen wee tiemand waar je die kan halen of moet je die zelf maken ?? beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
Daar zijn wel een paar topics over hier, dit gaat over boeken! Anders gooit een mod em weer dicht ... |
|
jezus alweer dicht welke topics en waar staan die onder . alvast bedankt [Dit bericht is gewijzigd door Anorexia-Nervosa op 04-07-2002 20:20] beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
Ik zoek een verhaal van Lovecraft dat over één of andere heel vreemde vervloekte kerk gaat die heel eng een dorp ofzo domineert en waar rare dingen aan de hand zijn enzo, eh, het zou al veel helpen als toevallig iemand de titel van dat verhaal wist... |
|
|
|
quote: Aiaiai.. Over dat onderwerp kan je beter de meest recente info opzoeken op het net. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: ik ga toch geen complete boeken via een 15 inch beeldscherm lezen |
|
owjah en Stephen King roelt ookwel zwaar |
|
Dat zal ik wel nooit begrijpen... wat is er in 's hemelsnaam cool aan Stephen King? |
|
quote: ik ben nu Satankinderen aan het lezen van hem I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Geen idee. Hij is bekend en zijn boeken vallen onder thrillers. Meer weet ik ook niet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Thrillers? Het zijn gewoon booooring boeken ja.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Nee dat hoeft ook niet. Je moet wat voorkennis hebben, en dan de laatste nieuwe papers lezen. Wat je niet begrijpt, kan je gaan opzoeken. Zo kan je op kortere tijd meer te weten komen. Ik koop nooit boeken over wetenschap, omdat je dan over een verouderde 'mening' van 1 persoon, of 1 bepaalde stroming aan het lezen bent. Dat is veel te beperkt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ach ja.. dat vraag ik me ook wel eens af.. ik zie het meer als Horror voor het volk, waar je nauwelijks bij na hoeft te denken verder, waarvan de plotlijn zich geleidelijk ontwikkeld en waarbij je niet voor verrassingen komt te staan.. Geen aanval aan de mensen die hem wel cool vinden, zo zie ik het gewoon .. |
|
quote: Heb je Hawkings wel eens gelezen??? Deze man is geniaal! (hij geeft niet voor niets nog steeds 'les' aan universiteiten via een of ander ingewikkeld systeem waardoor hij ondanks zijn spierziekte toch kan communiceren (hij kan al jaren niet meer praten geloof ik)) .. Hij weet zeer complexe dingen over het universum zo uit te leggen dat ook niet-wetenschappers er wat van kunnen maken.. |
|
quote: hij schrijft op een vage/coole/vreemde/bizarre manier |
|
quote: Ja natuurlijk. Mijn reactie was ook helemaal niet bedoeld als negatieve kritiek op Stephen Hawking! Ik heb immers ook 'Heelal, verleden en toekomst van ruimte en tijd' gelezen, en heb daardoor veel bijgeleerd. Ik probeerde gewoon te zeggen dat de natuurkunde heel snel evolueert (ik schrik er zelf van) en blah... Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik ben vandaag begonnen in 'De geboorte van de tragedie' van Nietzsche . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-07-2002 15:43] |
|
quote: ik heb gisteren ''Herwaardering van alle waarden'' besteld. |
|
Ik heb 'Mein Kampf' net uit. Het stelt je doorzettingsvermogen wel op de proef moet ik zeggen. Gisteren 'Een wonderkind of een total loss' van W.F Hermans tweedehands gekocht. Daar ga ik nu maar eens mee aan de slag. |
|
Ben vandaag eindelijk begonnnen met Dante's Inferno, mooi boek, zeker aanrader. MuayThaigerrr!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |