|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dolende zielen is mijn favo.... cool boek Ik lees iets over een vent die een tijd lang met de hedendaagse Duitse nazi's rondloopt. Naam weet ik zo even niet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Lees jij anne rice in het nederlands? Hoe leest dat eigenlijk? En welk boek is heksenuur? |
|
De hel van stalingrad (mooi boek met goed gedrukte foto 's over dé slag van de tweede wereldoorlog) en een duits boek voor school genaamd Jacob der Lügner "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Lees op het moment boeken voor school over Groepsprocessen en Vorming |
|
quote: Het heksenuur is the witchinghour. Ja ik lees het liefst in het Nederlands eigenlijk, maar ik heb m gekregen voor mijn verjaardag, als ik m in het Engels had gehad had ik dat ook niet erg gevonden. |
|
heb aan mijn zusje Juniper gegeven om te lezen (van Furlong). Heksenkind komt daarna, ik vond die boeken altijd super mooi, en me zusje vindt ze ook wel mooi geloof ik |
|
quote: Juniper en Heksenkind! Whoa! Ik wilde vroeger na t lezen van die boeken dat mijn ouders mij Leanna of Ninnoc noemden Ik=nu bezig in 3Ds MAX for Windows en After Effects 5.0/5.5 H.O.T. (Hands On Training) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik lees alleen non-fictie tegenwoordig. Fictie boeit me voor niks meer. Raar, want vroeger kon ik er niet genoeg van krijgen. |
|
quote: Hoe is dat zo gekomen? |
|
quote: Ik heb ze toen ook gekocht van mijn zakgeld, de enige kinderboeken die ik ooit gekocht heb (voor mezelf) |
|
Ben nu voor engels een boek van Terry Pratchet )vast weer verkeerd gespeld) aan het lezen |
|
quote: Geen idee. Heb gewoon geen zin meer om dingen te lezen waar ik niet rechtstreeks van bijleer. En voor ontspanning doe ik nu liever andere dingen dan lezen. |
|
House of leaves van Mark Danielewski In de naam van de roos van Umberto Eco true disco chick |
|
quote: Dat snap ik wel, soms vind ik het ook leuker om waargebeurde verhalen te lezen, mits ze een beetje shockerend zijn. Over waargebeurde dingen ga je meer nadenken. |
|
quote:Probeer eens een boek va Erszébeth Bathory, ''echt'' gebeurd en met interessante details true disco chick |
|
beste non-ficitie die ik tot nu toe gelezen heb (wat me echt boeide), was het boek over de Boston Strangler, heel zorgvuldig geschreven en simpelweg erg spannend. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Dat bedoelde ik niet met non-fictie. Waargebeurde verhalen zijn in het algemeen nog saaier dan fictie (op enkele bathory-achtige dingen na dan ). Met non-fictie bedoel ik boeken over geschiedkundige dingen, psychologie, esoterische toestanden en dergelijke... |
|
quote: Vallen historische-verhalen/romans tegenwoordig onder non-fictie? Das hartstikke fictie, alleen meestal in de zetting van het verhaal wel ongeveer zoals het ooit was. |
|
1) The real Frank Zappa book ( super!) 2) The dark reign of gothic rock( beetje warrig geschreven, maar new wave-adepten zullen smullen) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
alles van stephen king when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Ik ben bezig met Black Hawk Down... Mooi boek changed to 'ouwe' |
|
Geen.Naast m'n werk en het verzorgen van m'n dieren heb ik daar simpelweg geen tijd voor,en om eerlijk te wezen ook helemaal geen zin in........... spelfout weggehaald... |
|
quote: In het Engels? wauw... ik heb hem in het nederlands gelezen en dat vond ik al onbegrijpelijk. Wel een heel goed boek. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Als ik tijd heb lees ik nu in 'Cafe Socrates'. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |