IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wat voor boeken leest men hier? Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 09-12-2003 14:35 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 9 december 2003 14:33 schreef mislyd het volgende:
Daar heb ik wat doorgebladerd in de winkel, en dat leek echt wel vermoeiend. Maar dat zijn de meeste boeken..

Ik ben begonnen in Het Verzamelde Werk van Kafka, in het Nederlands dus, wat nergens naar lijkt.


Je moet ook de nederlandse vertaling nemen...

Maar het leest in principe makkelijk weg, alleen de allegorische verwijzingen zijn rijkelijk aanwezig, dus dat veroorzaakt wel wat
moeite/denkwerk.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 09-12-2003 14:37]



campske666
Usericon van campske666
Posted 09-12-2003 14:35 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 9 december 2003 14:34 schreef Azagthoth het volgende:
Juist, ik ben vanoctend de vijfde cirkel van de hel binnen getreden...


Ik ben maar tot aan de derde ofzoiets geraakt, toen had ik iets anders gevonden voor te lezen. Ben er niet meer aan toe geraakt voor de rest te lezen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 17-12-2003 22:38 by BARABAS Profiel van BARABAS

Ik zit de laatste tijd er sterk aan te denken om eens de bijbel te gaan lezen,gewoon om eens te zien wat voor shit er in staat..Ik daar namelijk nog nooit iets van meegekregen.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 17-12-2003 22:48 by Dragonsfire Profiel van Dragonsfirehttp://www.silentdespair.nl

Ik blijf steeds de eerste Dragonlance-serie opnieuw lezen. Daar put ik ook de teksten voor mijn band uit. Ik lees ze in het engels daar er nooit een vertaling van is verschenen, hoewel ik heb begrepen dat de nieuwste Dragonlance-serie wel in het Nederlands te verkrijgen is.

Verder ben ik de Discworld-serie aan het volgen. (in het engels uiteraard, zodat de humor intact blijft) Errug leuk.

Naast fantasie lees ik ook graag de boeken van Clive Cussler, detectives met o.a. Dirk Pitt in de hoofdrol.


Be Patient, Death Will Come Eventually...


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 17-12-2003 23:03 by necroslaughter Profiel van necroslaughter

mwoah....d'r gaat nix boven de boeken van Clive Barker & Stephen King....


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 17-12-2003 23:05 by BARABAS Profiel van BARABAS

Ja ik vond Carrie wel leuk. Maar ik hou meer van Midas Dekkers


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 23:08 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 december 2003 23:03 schreef necroslaughter het volgende:
mwoah....d'r gaat nix boven de boeken van Clive Barker & Stephen King....


Er gaat heeeel veeel boven die twee. Deze gasten zijn vermakelijk maar echt hoogstaande literatuur zou ik het niet noemen.


Ik ben nu Ulysses van James Joyce (weer) aan het lezen. Geen makkelijke lees.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 17-12-2003 23:12 by BARABAS Profiel van BARABAS

En... wat vind jij dan van de bijbel?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 17-12-2003 23:21 by necroslaughter Profiel van necroslaughter

Ik lees boeken voor m'n ontspanning.....En dan zijn de boeken van King en Barker echt wel lekker.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 17-12-2003 23:22 by dzouwe Profiel van dzouwe

Ik lees boeken om niet in slaap te vallen tijdens het reizen...
Ben nu bezig in Black Hawk Down door Mark Bowden.
Wel een verslavend boek .


changed to 'ouwe'


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-12-2003 23:31 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 17 december 2003 23:12 schreef BARABAS het volgende:
En... wat vind jij dan van de bijbel?
De bijbel is een leuk verhaal (serieus)

Ik lees momenteel voor de 3e keer de Edda


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 17-12-2003 23:42 by BARABAS Profiel van BARABAS

De watte ?! op koffie gebied zijn we in ieder geval wel lotgenoten


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 17-12-2003 23:43 by BARABAS Profiel van BARABAS

D.E oploskoffie rules


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-12-2003 23:43 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 17 december 2003 23:42 schreef BARABAS het volgende:
De watte ?!
Germaanse Mythologie, ook een soort van "bijbel" zoek maar eens op Google, zeer interessant
quote:
op koffie gebied zijn we in ieder geval wel lotgenoten
praatgroep beginnen?


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-12-2003 23:43 by invictis Profiel van invictis

de TV-gids


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 17-12-2003 23:48 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 17 december 2003 23:43 schreef Elfensteen het volgende:
Germaanse Mythologie, ook een soort van "bijbel" zoek maar eens op Google, zeer interessant praatgroep beginnen?
Ik heb al genoeg aan al die persoonlijkheden in mijn hoofd...als ik de bjibel uitkrijg kijk ik misschien wel eens naar andere mythes


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-12-2003 23:49 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Ik heb net Moordlied uit...van wie weet ik niet meer en ik ben te lui om het op te zoeken...een Nederlander iig...



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-12-2003 23:49 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Guido van der Kroef


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-12-2003 23:50 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

klopt...de rest wil ik ook eens lezen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 18-12-2003 15:42 by necroslaughter Profiel van necroslaughter

Black Hawk Down was een coole film, hehehe.....


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 15:44 by invictis Profiel van invictis

Heinz Linge: In het voetspoor van de Fuhrer; onthullingen van Hitlers prive adjudant.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 18-12-2003 15:47 by necroslaughter Profiel van necroslaughter

Boeken over de tweede wereldoorlog zijn idd over het algemeen wel zwaar interessant je..keek vroeger altijd naar die docus op discovery, die waren echt werelds altijd. Verder alleen wat boeken over hitler gelezen, maar die ik had waren wel interessant ja...ken jij toevallig goede boeken over de SS ??


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 15:48 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 18 december 2003 15:47 schreef necroslaughter het volgende:
Boeken over de tweede wereldoorlog zijn idd over het algemeen wel zwaar interessant je..keek vroeger altijd naar die docus op discovery, die waren echt werelds altijd. Verder alleen wat boeken over hitler gelezen, maar die ik had waren wel interessant ja...ken jij toevallig goede boeken over de SS ??



ik heb wel hele goeie boeken over de SS; Wiking Division en dergelijke.
Ik weet niet wat je precies zoekt?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 18-12-2003 15:50 by necroslaughter Profiel van necroslaughter

Zoek vooral over de ontstaansgeschiedenis van de SS en ook boeken die meer ingaan op de occulte kant van de SS.


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 15:52 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 18 december 2003 15:50 schreef necroslaughter het volgende:
Zoek vooral over de ontstaansgeschiedenis van de SS en ook boeken die meer ingaan op de occulte kant van de SS.



dat wordt stukken lastiger, ik zal eens een balletje opgooien bij wat kennissen van me, als ik wat titels heb paas ik het door naar je. Vertrouw niet teveel op de zg "occulte" nazi-stories die zijn heftig overdreven namelijk.
Trouwens de ontstaansgeschiedenis van de SS is overgens best erg saai en erg politiek getint (hele droge stof), maar zal mijn best voor je doen.

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 18-12-2003 15:53]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen