|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Resident Evil kneus! |
|
quote: touche! En van RE zijn boeken maar die heb ik nog niet gelezen. (valt mee toch?) |
|
quote: onze bassiste heeft geloof ik zo'n beetje alle Weis&Hickman boeken, dus dat komt wel goed wil eigenlijk dat de nieuwe Feist is uitgebracht word...schijnt al een tijdje af te zijn |
|
quote: Hehehe... ja... overigens kom ik uiteraard wel nog een keer langs om die ultra-power-evil-advanced-mega-3dgraphics-trillionmegapixels-versie van R.E. te spelen op jouw console ! (en voor een biertje en gezelligheid) |
|
quote: Zijn ze wel van Frank Herbert? |
|
quote: Zeker wel! Lijkt me erg gezellig! on topic: Ben nu bezig in "to green angel tower:Siege" van Tad Williams. Dat is boek 3 van de memory, sorrow, thorn serie. Behoorlijk heerschend mag ik wel zeggne |
|
Ik ben bezig in Harry Potter deel 5 Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: dat is dan misschien wel een idee om te gaan lezen....maar heb echt nog zo veel boeken op mijn "deze boeken moet ik beslist nig lezen" lijst staan |
|
Ik ben nu bezig in 'de beproeving van een bijlvechter' van David Gemmell Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
The Black Book of Communism: Crimes, Terror, Repression - Stephane Courtois et al. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben nu Merijntje Gijzens jeugd en jonge jaren van A.M. de Jong aan het lezen. Het is een oud boek van mijn moeder maar toch nog best interessant. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
hmmm...doet me er aan herinneren dat ik laatst Vargsmal en Mein Kampf gedownload heb...maar weer eens gaan printen denk ik |
|
Ja, Vargsmal was een van de laatste boeken die ik las, best leuk om te lezen. Momenteel lees ik nog een ander boek, "Paddy Clark Hahaha", maar ik heb weinig zin om verder te gaan. |
|
quote: Rekening houdend met het hippie gehalte van verschillende mensen hier, lijkt mij de "Nijntje" reeks een echte aanrader. |
|
bezig met Computer Networks van Tanenbaum "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Ik meen, maar dat weet ik niet zeker dus moet je het maar even nazoeken, dat zijn zoon het schrijven heeft overgenomen. Dat zou natuurlijk ook enorm bepalend zijn voor de kwaliteit van de boeken. quote:Hehehe, dat ken ik maar al te goed. En mijn oom blijft maar nieuwe pockets aandragen (als ie ze uit heeft krijg ik ze). Maar eerst (ook) Harry Potter 5 lezen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: je mag mijne wel lenen..zodra ik erdoor heen ben.( of overkopen ik wil hem in het NL voor lars kopen) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Ik heb 'm al van Niels geleend Hij ligt nu naast m'n bed (het boek dan, niet Niels ), ben er alleen nog niet in begonnen. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 11-07-2003 15:22] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ben nu Tad Williams - Otherland: Mountain of Black Glass aan het lezen. |
|
quote: de Dune boeken zijn lastig door te komen; diep, politiek, veel detail, etc ... maar als je een beetje van Sci-Fi houd is Dune wel een must-read geloof ik he. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Heb je ook The Snapper en The Van? Al die boeken van Doyle heerschen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: The Van had ik een keer geleend bij de bibliotheek (waar ik inmiddels geen lid meer van ben), maar nooit aan toegekomen. Brengen ze een beetje hetzelfde sfeertje over? Edit: Paddy Clark had ik overigens al tweemaal gelezen. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 12-07-2003 12:23] |
|
Mijn favo genre is Fantasy liefst de boeken van David Eddings Verder heb ik kilo's boeken over mythen en sagen en oude geloven..ik worstel nu met een boek over de Maya's. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Arundhaty Roy - "Oneindige gerechtigheid" en "De god van kleine dingen" mvg wk10 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |