|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: "Mammie, Chellie doet pesten!". |
|
quote: Oh, laat ff-ies weten of het wat is als je hem hebt gelezen, had hem in het Duits maar daar kwam ik dus niet doorheen...én Nietzsche én Duits ging niet helemaal goed Hatsjikidee! |
|
quote:Gheghe, ik moet eerst nog 5 andere boeken lezen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: "Aldus sprak..." is in grote lijnen eerder een literair vormgegeven voorbeeld van Nietzsches... laten we zeggen humanistische filosofie. Het hoofdthema is: wat is de mens, of -in Nietzsches geval- wat zou de mens moeten (kunnen) zijn. Het belicht slechts een fractie van alle onderwerpen die de goede man in zijn filosofie behandeld. Maar het is een zeer goed geschreven boek, en ik raad het zeker aan! Verbal abuse is no substitute for the real thing. |
|
Ben American Psycho weer aan het lezen van. Bret easton ellis SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Oeh! quote: "I find your lack of faith disturbing." |
|
Momenteel lezende: Nachtmerrie van Thomas Altman afgelopen periode echt veel gelezen, na een lange periode geen boeken gelezen te hebben |
|
momenteel lezende, een echte zware literaire pil: Alien vs Predator ("verboeking" van de film). [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-08-2004 9:25] |
|
Ik lees nu " het orakel van de Engelen " van Ambika Wauters ,( boek dat hoort bij de kaartenset ) , best goed (ik had het hier gekocht http://www.himalaya.nl ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 10-08-2004 17:26] |
|
Het Verotte leven van Floortje Bloem van Yvonne Keuls... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
"De Dwaas" van Kahlil Gibran. Lekker vaag, lekker dun - Mutatis mutandis - |
|
Vandaag gekregen van mn vriendin, mn eerste leuke boek: Goldmine's Heavy Metal Record Price Guide Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nu nog leren lezen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Biografie van Otto von Bismarck. Die man wist pas van aanpakken. And my marlboro light |
|
Jammer dat hij ook collectieve verzekeringen bedacht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: jou lievelingsland zou zeker Sparta moeten zijn. die hadden een vorm van collectivisme waarbij de sovjet-unie een rechtse liberale staat a la de VS lijkt. zo meteen deel II op discovery!! |
|
quote:Ik denk niet dat Chelman de militaire training zou overleven. F*ck hippies |
|
quote: Ik denk dat alleen al de gedachte om deel te nemen aan collectieve daden hem eerder de das omdoet. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-08-2004 20:04] |
|
quote: Leuke docu in idd geval. Alhoewel ze niets nieuws onder de zon vertellen fur mich. F*ck hippies |
|
Ga zo beginnen in Mijn Moeder van George Bataille. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Momenteel aan het grasduinen in ' The dirt ' door Motley Crue. Amaai,als dat allemaal waar is... Heb voor de gelegenheid hun muziek nog eens opgezet...(nog meer ) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Laatst dit boek gelezen: http://nu.nl/news.jsp?n=375030&c=140 Oorlog in Irak - Charles Groenhuijsen Zeer goed boek als je objectieve info erover wilt lezen. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 10-08-2004 23:06] F*ck hippies |
|
Toch maar eens 2 boeken van Michael Moore besteld: * Stupid white men * Dude, where's my country Ik ben benieuwd.. |
|
quote: Moore is niet echt een briljante schrijver en zijn aanpak is soms een beetje kinderachtig/melig. Maar de boodschap is duidelijk en de voorbeelden zijn verontrustend. Maar de beide titels hebben toch enkele uurtjes "vermaak" opgeleverd (en vele uren stof tot denken extra). Overigena, bij de free record shop staat de DVD "downsize this" voor een schappelijk prijsje. Mogelijk is dat ook interessant? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |