|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ook, maar als ik mijn aandacht er niet bij kan houden wegens niet boeiendheid wordt het lastig hehe. |
|
quote:Die heb ik hierthuis nog op m'n "te lezen" stapel liggen, ben benieuwd "Obras son amores y no buenas razones" |
|
"ruimte ,tijd en kennis" ( Tarthang Tulku ) http://www.nyingma.nl/uitgeverijdharma/frameset_ruimte_tijd_en_kennis.html "praktische natuurmagie" ( Marie-Lu Lorler ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 15-08-2004 17:58] |
|
Net begonnen met: Tokio van Mo Hayder. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Het zal sommigen hier wellicht verbazen, maar af en toe neemt zelfs Lord Gore weleens een boek ter hand ; Vanmiddag begonnen in Anthony Read's Discipelen van de Duivel : Hitler en zijn Handlangers.Nogal niet een dikke pil van 933 pagina's, maar goed, ben ik weer even bezig. |
|
quote: Schijnt een gaaf boek te zijn, ik moet het zelf nog gaan lezen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
*is verbaasd* Maar goed dat je nu even bezig bent "Obras son amores y no buenas razones" |
|
het is behoorlijk interessant allemaal ja, vooral het gedeelte over heer Goring, waar ik nu mee bezig ben. Toch wel een knokker geweest die gast,en niet altijd zo'n vetklep. |
|
quote: dank je. |
|
quote: waar vandaan gehaald, waar te krijgen? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Zeker door een christen geschreven F*ck hippies |
|
afgelopen week mijn leven gewijdt aan de 11 tabletten, al dan niet compleet, van het heldenverhaal van gilgamesh nu de samenvatting op google zoeken en ik begrijp em [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 16-08-2004 0:36] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ah, het Gilgamesj epos. Daar heb ik nog een boek van liggen uit 1978. Mooi verhaal F*ck hippies |
|
dat zeker, nu ga ik me volgende week wijden aan de overeenkomsten tussen de verhalen van utnapishtim en noach uit de bijbel en het zoeken naar meerdere mesopotamische verhalen e.d. [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 16-08-2004 0:36] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Utnapishtim werd door een vis gered in een boot. De boot van Noach vervoert ook dieren, alleen van alle dieren een mannetje en een vrouwtje. Enige vergelijking is dat er een zonvloed was in beide verhalen en dat ze alle2 door god werden geholpen en dmv. dieren werden gered. F*ck hippies |
|
daar gaat mijn studie, nu moet ik iets anders bedenken We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Gormenghast van Mervin Peak Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Valt vast wel meer te vinden. Hier een boek: Mesopotamie terugblik Malam, J. F*ck hippies |
|
zal ff de bib of anders de slegte afstruinen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Bieb is goedkoper, 16 pleuro denk ik. F*ck hippies |
|
kopen in een bieb? moet er toch vaker komen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Heb dat boek over Gilgamesj voor 50 cent gekocht dacht ik (in de bieb). Dus het kan wel [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 16-08-2004 0:52] F*ck hippies |
|
o, in dat geval is centrale bieb apeldoorn niet veilig voor me We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Op bepaalde dagen doet de bieb boeken weg die niet vaak worden gelezen of beschadigt zijn. En soms heb je geluk. Moet je effe vragen aan de balie. F*ck hippies |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |