|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Onder het zonnen lees ik momenteel Stephen King's 'The Green Mile'. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Ach...het bekende propaganda werk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Deze stamt toch uit zijn periode van bedrijven dwarsbomen toen hij een beetje gefrustreerd was dat GM uit zijn stadje vertrok? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Laatst weer bij de bieb een boek van Bridget Wood geleend om tijdens mijn vakantie weer eens lekker aan het lezen te slaan. Kom ik er tijdens die vakantie achter dat ik dat boek al eens gelezen had (vroeger echt abnormaal veel gelezen) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:De film vond ik destijds erg mooi, moet je me eens weten te zeggen hoe het boek is "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Een absolute aanrader, vind ik zelf: The Secret History, door Donna Tartt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ik hou niet van lezen maar een boek van midas dekker lijkt me wel aardig omdat hij het wel grappig brengt. kan iemand mij een (non fictief)boek van hem aanraden [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-08-2004 17:57] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:"Red Ons, Maria Montanelli" Schrijver ben ik vergeten, maar een mega goed boek. Zwartgallige humor heerscht "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:euh ik bedoelde dus van midasje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Wees dan duidelijk! Kinderboekjes? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Tolkien, Stephen King, Frank Herbert, Bram Stoker, Jack Vance, etc. etc. heerschend Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:die heeft hij ook, maar die bedoel ik ook niet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: De Vergankelijkheid en verder nog De larf en Lief dier, maar De Vergankelijkheid is echt mijn favoriet. Hij heet trouwens Dekkers [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 11-08-2004 18:06] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
op dit moment: Dan Simmons - Carrion Comfort en Harry Mullisch - De Ontdekking van de Hemel Zodra ik DOVDH uit heb wil ik Mullisch een brief schrijven dat ik het een simplistisch kutboek vond Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
ROFL! Goed werk dan, moest dat boek lezen voor Nederlands, kutboek! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:Mulisch, dát was volgens mij de kerel van "Red Ons, Maria Montanelli"! Heerschende kerel nochtans "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: niet allen hij; ene hele reeks van mensen die op straat werden gezet na een miljarden winst. lekker logisch. Hij kaart dat aan en dit heeft dus niks met propaganda te maken. |
|
quote: Arrogant, bedoel je. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Mee eens, fantastisch boek! Haar nieuwe boek is een stuk slechter. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Tja, het is niet makkelijk om zo'n meesterwerk te evenaren.. The Little Friend is niet slecht, .. maar het is absoluut geen TSH. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Heerschend en arrogant gaat hand in hand. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Dat zie je hier op dit forum maar al te vaak. |
|
IK HEERSCH! |
|
quote: Dank je. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |