|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Trek het je niet aan, jij kan ook soms subtiel uit de hoek komen... |
|
Ik benijd je volwassenheid Rajacker. F*ck hippies |
|
quote: En ik jou kunde om een naam correct over te typen. Wat kun je eigenlijk wel? En doe me een lol, lees je eigen posts nog even terug en maak dan nog eens een opmerking over volwassenheid. Kunnen we weer ff lachen. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 26-08-2004 15:11] |
|
quote: Jij moet de zwakste schakel gaan presenteren! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Was dit bedoelt als onderbouwing of wilde beijzen dat je zelf nóg dommer kan lullen? Je enige eis is dat het engels is en je kan zelf geen enkel boek vinden? En nu is het genoeg met dat stomme gezeik. Ik ga wat nuttigs doen, ik raad jou hetzelfde aan. F*ck hippies |
|
quote: tiepvaut kan gebeuren quote: als bijvoegelijk naamwoord dient het niet met een hoofdletter geschreven te worden quote: Je bent de zwakste schakel. TOT ZIENS! [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 26-08-2004 15:26] |
|
later ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kunnen we aub ontopic blijven, dit topic gaat over b.o.e.k.e.n Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: quote: Hij bedoelt denk ik: 'Als je zinloos gezwets wilt lezen kan je ook de Flair of Libelle ter hande nemen.' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
op t moment is t meeste wat ik lees een hele hoop onzin op ZM... Maar goed, ik lees veel Stephen King, ben nou met de donkere toren cyclus bezig.... erg goed. Wat ook een geweldig boek is: Hoge Omens van Neill Gaiman en Terry Pratchett. je lacht je dood "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: , de schrijver is docent geweest aan Harvard . het begin van het boek gaat over de werking van hersenen . |
|
quote: (heet ie Hoge Omens in het Nederlands?) klopt, maar het werk van Neil Gaiman alleen is beter. Veel, en véél duisterder (Neverwhere ) hij heeft ook een toffe strip: Enter Sandman. ook erg, erg duister Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: dude, good omens heb ik nog van jou he....binnenkort maar komen halen |
|
quote: o nee! dan ga je me zeker bier geven Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Enter Sandman. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Lord of the Rings heersch , maar wel iets dikker dan de Donald Duck en de Margriet |
|
Eindelijk gelezen: Het grote gebeuren van Belcampo, en het is een zéér aangenaam boekje And my marlboro light |
|
@ ZelThor: het is Sandman @ Watery Black: Ken je Coraline van Neil Gaiman al? @ Manifest: engelse literaire roman "Jane Eyre" - erger kan niet. "Pride & Prejudice"- is geloof ik ook een 80 uur durend engels kostuumdrama van. En als je een langdradig volkomen zinloos maar desondanks literair werk wilt lezen: D.H. Lawrence het boek over de drie generaties aardappeltelers (die er telkens maar weer niets van bakken...), ben even de titel kwijt (Over the Rainbow ofzo). [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 29-08-2004 18:45] Hatsjikidee! |
|
quote:http://www.academicinfo.net/englit.html Kijk hier es true disco chick |
|
De kat van m'n huisgenote heeft m'n Silmarillion vernietigd, chaos. |
|
quote:hehehehehehehehe, awww true disco chick |
|
*snif*, was een Engelse uitgave, 3e druk |
|
Eén van de boeken die ik momenteel lees is 'Het bloed van Rozen', geschreven door Tanith Lee. Apart fantasy verhaal wel Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |