![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor de tweede keer bezig in Duistere Stromen van Dean Koontz. Toch wel een van mijn favoriete auteurs, vrijwel al zijn werk vind ik goed. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Momenteel: Bernard van Daele - Het Romeinse leger en met moeite worstel ik me door Cecilia Thornton - De vreemde vondeling (boek 1) ![]() |
|
momenteeel: Legacy of the Drow- Book 4- Siege of Darkness Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ik lees "foute mannen" van Ildiko von Kurthy Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
De boeken die ik lees zijn de boekjes die mee worden geleverd bij een nieuw spel. Mijn laatste boek was de Vogelman ging over een seriemoordenaar. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Wat voor boek ik op dit moment lees.. World's History ![]() Geschiedenis van de wereld van begin tot nu. [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 02-12-2003 18:39] ![]() |
|
Ik heb net alle boeken (6 stuks, in het Engels en ong 400/500 pagina's per deel, maar wel de moeite waard!)in een serie over de eerste mensen die in Amerika aankwamen via de landbrug en hoe ze die eerste jaren daar leefden, erg interessant! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Ik ga vanavond beginnen in 'Het geheim van Montségur - Een verhaal over de Katharen' van Sophy Burnham. Ik hoop dat het goed is. Iemand al gelezen? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
@ Gio, vergeet die demo van Aguynguerran niet als je terug naar Nieuwpoort komt, en ik moet je aan iemand voorstellen ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: OK, ik zal 'em medehebben. Aan wie moet je me voorstellen? Nieuwe vriendin? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: ![]() quote: ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Het laatste boek was van Ellen Eggels - Het huis van de zeven zusters I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Djeezus, jij verslijt ze vlugger, dan dat ik hun namen kan onthouden! ![]() Anyway, ik ben benieuwd. Ik kom in principe vrijdag terug naar Nieuwpoort. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Dan kan het nooit meer dan een springplank zijn naar meer diepgaand literatuur. Gebruik hem dan ook ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ik ben cor de hoon - het laatste land aan het lezen op het moment ![]() |
|
Ik heb net deel 5 van de 'Donkere Toren'-reeks van Stephen King aangeschaft, 'Wolven van de Calla' (Mooie cover heeft die trouwens...). Ik ben er nog niet ver in gevorderd, maar als hij net zo goed is als de vorige delen , is hij vast weer MASTER!!! ![]() Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. ![]() |
|
Heb dit weekend 'Het onkruid en de bloem' gelzen. Een dagboejk van een verslaafd meisje. Vond het een erg goed boek. De meesten hier zullen het ook wel kennen ivm school etc. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
ben momenteel harry potter and the order of the fenix aan het lezen daarna the hobbit nog maar eens...dank u sinterklaasje ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
coken met hollandse groente het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
|
De nieuwe Donald Duck ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Drugs en groente? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: tuurlijk groente is gezond ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
de seventeen goes extreme ![]() het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |