|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik vind de eerste boeken van Feist heel erg lekker weglezen, ook best spannend en ook een leuk idee hoe die magie werkt, maar op een gegeven moment dan worden die boeken mij toch iets teveel van het zelfde.... na zilverdorn was helaas voor mij de lol er al een beetje af , zijn er trouwens mensen die de boeken Otherland van Tad Williams gelezen hebben ? ik nog niet namelijk (heb nog genoeg leesvoer liggen) maar ben wel erg benieuwd en van plan deze aan te schaffen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
geef mij maar Tolkien sorry ben er erg fanatiek in |
|
quote: tolkien vind ik net iets te braaf geschreven eigenlijk, wel tof dat zeker !! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ach...braaf, braaf, het is maar wat je braaf noemt |
|
quote: geen verkrachten enzo.... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: neej d0h! |
|
quote: vandaar... toelichting, ik hou meer van fantasy kruising tussen stephen king en tolkien zeg maar [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 04-07-2002 18:04] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Tolkien is echt heel erg mooi, maar lees liever Markies de Sade. das wel beetje ander genre maar oke. ik vind de Sade geweldig! verder lees ik erg veel over de 2e WO. ben nu bezig in Mein Kampf. |
|
quote: Zoek is met www.google.com krigsmjod of moonsorrow krigsmjod |
|
Net een boek gekocht van Stephen Hawkin- Het universum. Ben benieuwd... Een klein stukje gelezen in de bus. Ging over sterren en dat als hun 'brandstof' opraakt dat er dan een zwart gat ontstaat in het universum. |
|
hmm dat wis ik al lang Maar die gast is die gehandicapt, die een boek heeft geschreven. Echt knap vind ik dat trouwens. |
|
ja hij kan niet eens schrijven... nog niet eens z'n eigen handtekening |
|
Stephen Hawking heeft een spierziekte waardoor hij niet meer op een normale manier kan bewegen en de boel ook behoorlijk vergroeid is. Hij praat door een of ander machientje en dicteert z'n boeken geloof ik. Van wat docenten op m'n universiteit heb ik trouwens mogen vernemen dat het leuk populair werk is, maar dat het wetenschappelijk gezien geen fluit voorstelt en dat hij een hoop theorieën bij elkaar speculeert zonder gedegen onderbouwing. Niet dat ik er verder verstand van heb... wel geinig leesvoer. |
|
Ik wist helemaal niet dat jullie ook boeken lazen... |
|
quote: wie moet zich nu aangesproken voelen? op een forum 'jullie' zeggen is nogal vaag... |
|
Iedereen die hier in dit topic al iets gepost heeft hé... |
|
Ooh, dus je had van niemand verwacht op dit forum dat ze zouden lezen? Dan ben je of naief of bevooroordeeld. |
|
Ik had niet verwacht dat iemand ook maar zou overwegen of ik die opmerking enigszins serieus meende... |
|
ik denk ook niet dat iemand dat zal gaan doen (ik in ieder geval niet) |
|
Goed, ik begon al te denken zeg... |
|
1984 |
|
weet iemand ook hoe ik aan the SATANIC BIBLE kom behalve hem op internet kopen?? alvast bedankt beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
quote: Je kan het met het ISBN-nummer bij elke willekeurige boekhandel bestellen. Reken wel op een week of 2 levertijd. |
|
en hoe kom ik aan dat nummer? beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |