|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: shit yeah!!!!! orson scott card RULES!!!!! de hele enders game serie is fantastisch!!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote:Ik ga daarvoor wel niet helemaal naar Rotterdam gaan he... Als ik ze ergens goedkoop op de kop kan tikken zal ik het zo wel doen. *Zucht.* [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: oh da's een vet boek... ik heb het 2de deel nu ook in huis en dat moet ik nog gaan lezen... maar ik lees meestal fantasy ofzo (als ik lees... ) en boeken van Umberto Eco vind ik ook erg erg leuk O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Ben een boeken-junk dus ik lees zo'n beetje alles wat ik in mijn handen krijg. Ik heb inmiddels een aardige collectie (2de hands) boeken van Agatha Christie en Georges Simenon (zijn novelles zijn heerlijk om te lezen). Verdere favorieten zijn Vestdijk, Tolkien, Eco, Kerouac, Kazantzakis, Douglas Adams, Stephen King (donkere toren serie). heb net gelezen: Anna Enquist - De Sprong Jeroen Brouwers - Geheime Kamers en lees nu een 2dehandsje, nederlandse vertaling (van rond 1950) van Steinbeck's East of Eden. Wel vreemd op zich... good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
quote:Over welke heb je het nu? |
|
quote: mijn excuses ik had het over The Witching Hour van Anne Rice O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
momenteel algemene geneesmiddelenkennis, maar da's niet voor m'n lol. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Hoe heet het tweede deel dan? Die wil ik ook wel lezen ... |
|
quote: kheb em in het nederlands, dan is het 'het heksenkind' O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
op het moment ben ik bezig in: Den Fjärde Sanningen (De Vierde Waarheid) van Iain Pearse Tot nu toe erg aardig! wel moeilijk af en toe in het zweeds maar je moet wat om je zweeds op te krikken [Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 17-11-2003 10:00] I Find That I Am Not There... |
|
Ik lees veels te weinig de laatste tijd, ben veels te druk met andere dingen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
'k Zit nog maar aan hoofdstuk vier van Catch-22, maar 'k heb er mij al enorm mee geamuseerd. Weet iemand toevallig wat de Nederlandse titel hiervan is. Ook Catch-22? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik lees graag Nederlandse literatuur en geschiedenisboeken. |
|
Ik lees nu "'ík wil een vent" is erg melig Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Meen je dat? De eerste tweehonderd bladzijden kwam ik echt nauwelijks doorheen. Daarna werd het helemaal geweldig, dus ik ben blij dat ik doorgezet heb. quote:Volgens mij wel, aangezien het een uitdrukking is. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Kan iemand mij vertellen of "Buick" van Stephen King iets is? Ik zag het laatst liggen voor een klein prijsje... |
|
quote:Zeker weten! Die vent schrijft zalig. Z'n inleiding deed wel wat wazig aan, maar 'k vond dat de sfeer er goed in zat vanaf de eerste pagina. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: bedoel je From a Buick 8 (het geheim van de Buick)? is wel een leuk boek, naar mijn mening niet zijn beste werk, maar het verhaal zit wel leuk in elkaar. good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
Michael Moore - Dude, where's my country? Al Franken Lies and the Lying Liars Who Tell Them - A Fair and Balanced Look at the Right Books & Spoken 2003 |
|
Michael Moore Ben nu complete dune serie aan het herlezen, ben bij boek drie. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Vanaf komende vrijdag weer eens LotR geweldig Bruce Banner |
|
Playboy. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: boeken! het gaat hier over boeken Bruce Banner |
|
Boek 3 van de 'Chung Kuo': The White Mountain (door David Wingrove) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |