|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb gehoord dat die erg goed is. K'zal hem binnenkort ook eens gaan verslinden. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
eigenlijk alleen nog maar boeken over WO 2 en dan voornamelijk over het Duitse leger mbt Fallschirmjager, Afrikakorps, slag bj de Ardennen, etc Mijn horror/fantasy-verslaving en dat soort muck is niet meer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Op dit moment lees ik Andy Tanenbaum Computer Organisation. Redelijk saai om te lezen, maar het moet voor school.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
National Geographic uit 1915. Met een artikel over Nederland en Polen. echt schitterend, die oude verhalen en foto's. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: cool Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik weet niet wat ik zonder eBay zou doen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik heb veel connecties; wat zoek je precies? Kan eens een oogje voor je open houden? (of 2) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Kan je ook aan oude National Geographics komen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ik denk dat dat geen al te groot probleem hoeft te zijn; gooi maar eens een lijst op met welke je zoekt/jaartallen en wat je er om en nabij voor wil betalen. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik ben bezig in een boek over de grote volksverhuizing, leuk, vol oude verhalen over oude volkeren. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Zal ik zekers doen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben op dit moment bij het 2de hoofdstuk van The War Of The Worlds, van H.G. Wells This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
Eindelijk weer in de weer met de "rad des tijds" reeks van jordan...nu in boek 7 bezig |
|
Nu: Satre-Le sursis Proust-A la recherche du temps perdu, a l'ombre des Jeunes Filles en fleurs Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Kewl... ik heb thuis een London Illustrated News liggen uit 1856 , erg gaaf, vooral omdat er toen (bij gebrek aan fotomateriaal) bij alle gebeurtenissen houtgravures werden gemaakt ,, en het upperclass zwaar bekakte Engels heerscht natuurlijk ook he.. |
|
quote: Cool dat ouwe spul, heb zelf 2 limited edition boekjes gebonden in rood leer van "Alice through the looking glass" en "Alice in Wonderland" uit 1941. Bevrijdingsuitgave van "Dokter Jeckyl & mister Hyde" uit (logisch) 1945. En door mijn werk (rijksarchiefdienst) heb ik dagelijks spullen van 1250 - 1950 in mijn handen. En een middeleeuws getijdenboekje, handgekleurd door monnikken uit 1450 is gewoon ongelovelijk mooi en gedetailleerd Een kleine snol zit zo vol. |
|
op het moment * de archeologie van het nabije oosten* hoop dat mijn tentamen nog te redden valt, best ingewikkeld daar zo allemaal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Arundhati Roy - De God van kleine dingen. Goed, maar ik krijg hem maar niet uit. En voor wie dacht dat comics geen literaire hoogstandjes konden zijn: Blue Orchid mvg wk10 |
|
Arthur Schopenhauer-De kunst van het gelijk krijgen Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Toch maar eens begonnen met Dantes Divina Commedia. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Is dat die met z'n geleide wnadeltocht door de hel ? (ben slecht in titels onthouden) |
|
quote: Daar heb ik wat doorgebladerd in de winkel, en dat leek echt wel vermoeiend. Maar dat zijn de meeste boeken.. Ik ben begonnen in Het Verzamelde Werk van Kafka, in het Nederlands dus, wat nergens naar lijkt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: |
|
quote: Juist, ik ben vanochtend de vijfde cirkel van de hel binnen getreden... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 09-12-2003 14:35] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |