|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Das Kapitel? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
S. King - The Stand HEERSCH |
|
Jenje een King fan? De wereld moet niet gekker worden, want hij schrijft prachtboeken IMO! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
.. hmm staat hier een fikse kast vol met SK boeken .,.. |
|
quote: Een grappig en humoristisch boek is Das Kapital van een zekere Kanker...euh Karl Marx. Een spannend boek is The Science Of Getting Rich geschreven door Wallace D. Wattles. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik heb een goedkope versie van Gibran 's de profeet gevonden bij www.ako.nl |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ok bedankt, ik zal ze lenen. |
|
Geschiedenis van de Hitlerjugend. redelijk opervlakkig, doch een goede inleiding tot verder onderzoek. |
|
quote: Klinkt cool On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
het is zeker boeiend om te lezen, maar het blijft allemaal nogal aan de oppervlakte. Mocht je interesse hebben, ze liggen hier voor 7 euro, in De Slegte was het geloof ik. |
|
Momenteel Heinlein aan het lezen, heb net "stranger in a strange land" uit, en ben nu bezig in "time enough for love". Goeie schrijver IMO. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik heb er ook al een mooi aantal van gelezen. Het beste boek vind ik toch nog altijd 'It', in tegenstelling tot die -verfilming druipt de spanning ervan af. "I find your lack of faith disturbing." |
|
van Skinner ben ik zijn boek: "Walden Two" aan het lezen. Gaat over Utopische woongemeenschap die het allemaal toch niet helemaal voor mekaar gaat hebben, er zit nogal een spanning onder de oppervlakte die een nare climax doet verwachten. |
|
De zwarte kan van Middernacht/ J.King SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Laatste? Gister net uit: Imagica van Clive Barker Shut the fuck up... Next!!! |
|
quote: Zo te horen is dit dus een voortboorduursel op de 19 eeuwse filsoof Thoreau en zijn werk 'Walden'. M.a.w. het klinkt goed heer Morke KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Momenteel 'Planning and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure Exam 70293'. |
|
quote: Kinderboeken tellen niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Momenteel: "Nietzsche; een biografie van zijn denken" door Rudiger Safranski Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ben lords of chaos maar weer es aan het lezen... spelfout weggehaald... |
|
Inanna - Queen of Heaven and Earth. Gaat over 4 legendes rondom de Sumerische godin Inanna (Ishtar) maar het leest nogal snel weg, beetje *gaap* wel. Misschien dat de toelichting (oftewel de diepere achtergrond van de verhalen) nog wat is... [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 05-08-2004 13:53] Hatsjikidee! |
|
The complete works of Edgar Allen Poe Aigain Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
ik ben nu Het Geheim van Anna Enquist aan 't lezen. Mooi boek, wel een beetje mijn smaak. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |