|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jij houdt veel van bier. tja, ik lees vanalles, maar op het moment veel over de klassieke oudheid. |
|
Ik lees graag boeken, zoals er films zijn. verhalen, geen cultuur of zo |
|
joah.... klassiek?? wat vinde jullie nou eigelijk zo leuk aan lezen?? is toch harstikke saai, of zit ik verkeerd?? |
|
quote: ik ben geschiedenis Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Mensen met een bekropte visie denken dat ja lezen is heus wel leuk hoor.. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 01-07-2002 19:47] |
|
Lezen ? euhm... Boeken, oh ! Euhm boeken.... gitaarboek speur ik deur en natuurlijk boek van Jules Deelder!!! En voor de rest slapen !!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: dan heb ik een 'bekropte visie'....... wat het is naja, ik vind het (nog) niet echt boeiend... luister liever muziek of slaap |
|
Doof, dom en gaar Ik, Wil Schuurman |
|
quote: lezen en muziek luisteren maar iedereen zijn meug |
|
ik lees me helemaal de tyfus als ik niks te lezen heb word ik gek voer voor mn hersenen moet ik hebben...... because when it gets hungry it starts to devour me from inside Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote:pak een ijsje.....of ga na de psychiator :D |
|
quote: hoeveel boeken heb je eigenlijk al gelezen?? Weet je überhaupt wel hoe een boek eruit ziet?? Lezen saai? Als je een ernstig gebrek aan voorstellingsvermogen hebt misschien.. Een goed boek is oneindig veel beter dan welke film dan ook imho! |
|
quote: Juist |
|
op dit moment: -Lords of chaos, the bloody rise of the satanic metal underground -Edda |
|
quote:ik heb nog niet zoveel boeken gezien.... kweet wel hoe een boek er uitziet.... ik wil het best een keer proberen.... welk boek raad ge me aan (neuderlands(boers)talig??) |
|
Hmmmm dit wordt lastig Nou begin dan eens met Remco Campert, dat moet lukken denk ik. 'Het leven is verrukkulluk'. Daarna meteen door naar W.F. Hermans |
|
kzou zeggen ga naar de bibliotheek (niet schrikken er zijn daar heeeeeeel veel boeken bij elkaar, maar ze bijten niet hoor) en kijk wat ze daar hebben er zullen vast wel dingen zijn die je boeien en waar je meer over wilt weten [Dit bericht is gewijzigd door Volthor Kahn op 01-07-2002 20:01] Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: oh ja aantrekkelijk voor de beginners Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ja Remco Campert.. Tjeempie is dan ook wel een leuke binnenkomer Of begin met andere 'eenvoudige' schrijvers: *Het gouden ei - Tim Krabbé *De tweeling - Tessa de Loo *Vals licht - Joost Zwagerman en toch een Mulisch op de lijst een eenvoudige, dat wel *Harry Mulisch - 2 vrouwen óf de elementen |
|
Wat Mulisch betreft moet je dan gelijk in het diepe springen en De ontdekking van de hemel ter hand nemen. |
|
arg...... die onzinboeken heb ik al gelezen hor...... voor school trouwes.... ik wil graag een mooi boek over bijv. satanisme, vikingverhalen etc.??? daar ook iets van? |
|
Jules Deelder vind ik erg goed, natuurlijk veel slap ge-ouwehoer maar wel goeie vent... En Jan Cremer is ook wel Okaai Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Dat lezen voor school zuigt inderdaad genadeloos alle plezier uit het lezen. Hoewel ik er achteraf gezien toch een paar goede schrijvers en boeken aan over heb gehouden. Ik ben nu die schrijvers die mij bijgebleven zijn (Hermans, Couperus, Reve) nu op mijn gemak aan het lezen en verkennen, zonder school. En nu kan ik toch weer als vanouds genieten van een goed boek. |
|
quote: ga naar de bibliotheek of een boekwinkel of zoek op internet er zijn genoeg vikingverhalen ed. Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |