|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die versie heb ik ook. Mooi, degelijk gebonden boek, voor weinig geld. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
volgende boeken heb ik hier liggen: the necronomicon (george hay) the antichrist (nietzsche) A - Z of death metal (garry sharpe-young) lords of chaos (moynihan-soderlind) in de ban van de ring (tolkien) satanic bible (la vey) |
|
Maar ga je ze ook lezen? Vandaag harten in atlantis van stephen king uit gelezen. Zoals gewoonlijk erg vermakelijk om te lezen. Nu heb ik nog dromenvanger van king liggen, de eerste 10 blz's net gelezen. Oud Vuil. |
|
quote: Goh. Wat een originele en uitgebreide smaak heb je! Ik wil je je ook feliciteren met je ENORME verzameling boeken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Necronomicon heb ik ook al jaren. Veel plezier met lezen, zou ik zeggen. Oud Vuil. |
|
Hehe, heersend, wat zijn metalheads toch eigenlijk gay . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
heb je ook de telefoon gids? |
|
Ja ik zit bij de N van Necronomicon KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik heb de gele en de blauwe uitvoering. Oud Vuil. |
|
ja dat vind ik wel een mooi hoofdstuk. |
|
Hoho, wat zijn we weer op niveau bezig Ik lees als ik tijd heb. Fantasy lees ik eigenlijk enkel als het echt goed is. Ik ben nu aan Gormenghast bezig, da's boeiende lectuur. Verder wil ik me eindelijk weer eens aan de grote klassiekers wagen. Süskind, Poe,... die dingen. Ik schaam me er niet om dat ik jeweetochwelwat van jemoetwelwetenwie niet gelezen heb. Ik lees gewoon veel informatieve dingen, en als er dan nog wat tijd over is, fictie. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Gormenghast wil ik ook nog steeds lezen! de serie was geweldig!!! Das Parfum is trouwens ook een super boek. |
|
momenteel: Da Vinci Code......is een trillert over de heilige graal, dat verrassend heidens is, hehehe. Boek schijnt op feiten gebaseerd te zijn en ik moet zeggen, ik heb er zowaar wat van opgestoken! Allicht gebeurt er weer het een en ander dat het daglicht niet kan verdragen....... |
|
quote: Waaa??? Nu wil ik wel eerst die boeken uit hebben, maar toch, nu ben ik nieuwsgierig. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Gormenghast is idd wel een fijn verhaal. Veel beter dan andere zgn. fantasy klassiekers. Ik heb de drie volumes laatst op de kop getikt in een mooi gebonden versie. Patrick Suskind heerscht. Ik heb hier ook zijn andere werk The Pigeon liggen. Niet zo sterk als Perfume maar ook een aanrader. quote: BBC. Goeie serie IDD. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Werd vanochtend wakker om 04:45, kon niet meer slapen, dus ik ben maar Wilde (Oscar) gaan lezen. Na enkele plays van hem, ben ik maar zijn enige novel gaan lezen: 'The picture of Dorian Gray'. Kweet weer helemaal waarom ik zoveel van hem las! |m/ Zon relaxte stijl, en 'gewiekste' () opmerkingen.. Je kunt zowat elke regel citeren, heeerlijk.. En dan dat taalgebruik! Fantastisch. Masturbation is not the same. |
|
Ik heb de Aanhangsels van LOTR besteld. Kan ik me binnenkort gaan meer verdiepen in de wereld van Tolkien. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Picture.. is geniaal. Helaas ben ik om een of andere reden nooit begonnen aan een ander boek van Wilde. Heb nu net 2 boeken vrij impulsief gekocht als welkomstgeschenk van iets (was dus ook niet veel keus), genaamd 'De Davinci Code' en 'Het berlini mysterie', beide van Dan Brown.. Klinkt dat iemand toevallig bekend in de oren? |
|
quote: Die Avatar Serie begin ik misschien ook nog ooit aan. Ik ben nu bezig in "Sea of Swords" van R.A. Salvatore, volgens mij het 14e deel met Drizzt in de hoofdrol. Verder moet ik nog een keer Windwalker lezen, het 3e deel van de "Daughter of the Drow" serie (Deel 2 is "Tangled Webs"). En de "War of the Spider Queen" serie staat ook nog op de "te lezen" lijst, heb daar 2 boeken ongelezen van thuis staan, en de rest is nog niet uit in paperback. Hetzelfde geldt voor Windwalker. |
|
Nu het vakantie is kan ik eindelijk de boeken lezen die ik doorheen het jaar gekocht en opgestapeld heb, waaronder: - Anne Rice: Queen of the Damned, Blood and Gold - Iris Johansen: No One There - Sandor Maraj: Embers - Patrick Suskind: Het Parfum - Dan Brown: The Da Vinci Code - Een hele hoop van Stephen King: Dolores Claiborne, From A Buick 8, 'Salem's Lot, The Shining, Nightmares And Dreamscapes. Aanraders zijn: The Unbearable Lightness Of Being van Milan Kundera, Blood and Chocolate en The Silver Kiss, beiden van Annette Curtis Klause, The Horus Killings van Paul Doherty, en de LOTR serie evenals The Hobbit waarvan de schrijver u welbekend zal zijn. Edit: Thanks for the missing authors [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 14-06-2004 20:14] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Kijk es naar boven [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 14-06-2004 20:00] true disco chick |
|
quote: en die ander wordt ook al op de zelfde pagina verklapt |
|
quote: heb ze op video opgenomen toen. |
|
[quote]Op 14 juni 2004 17:41 schreef Malekith het volgende: - *auteur vergeten*: The Da Vinci Codequote] Dan Brown (heb hem ook liggen hier) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |