|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat is Dante's Inferno eingenlijk precies? Of moet ik me nu diep schamen? Nu aan het lezen (lekker origineel) De Silmarillion, pas gekocht. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Fictie: zit midden in de Earth Children reeks van Auel, heb net en pil mee naar huis gesleept wat ik vorig jaar heb gekregen maar nu pas wegens onhandzaamheid (ruim 750 pag.) lees in de vakantie, wat Verrader van het Verleden heet en non fictie: iets over de prehistorie (om tot de conclusie te komen dat Auel haar research minder goed gepleegd heeft dat er gezegd wordt in recenties) en King Arthur. En Nibiru: kom jij van Achterklap? [Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 12-07-2002 22:29] |
|
Alles van pratchett! en dat wassut wel.....zelfs LOTR word saai op een gegeven moment |
|
quote: LOTR word NIET saai |
|
quote: Ook die johnny boeken?? Die vond ik namelijk behoorlijk tegenvallen. De discwordl zooi daarentegen heerscht wel weer erg hard. Ik heb de laatste denk ik alleen niet meer. De laatste die ik heb is die met die vallende olifant op de voorkant, ben ff de naam kwijt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nee, hoezo? Wat is Achterklap? "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
ik ben de serie van Harry Potter aan het herlezen. blijft goed! |
|
'Zwart Huis' van Stephen King en Peter Straub ben ik nu aan het lezen. Best een goed verhaal. the only pleasure is pain |
|
quote: NEEE NEEEE NEEEE!!!!!!! DOE HET NIET!!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Hoezo? Zijn het geen leuke boeken? De film vond ik best wel goed. the only pleasure is pain |
|
quote: De boeken zijn best wel aangenaam geschreven. En goed voor je Engels |
|
quote: Da's een ander forum. daar zit iemand die noemt zich "messenger from nibiru", vandaar. |
|
quote:Hehe, ik heb er een keer aan gedacht om op te zoeken. Bij proxis hebben ze 'm helaas niet meer, maar ik kwam 'm bij Bol nog wel tegen, hier. ISBN: 9025308708 I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:"Dante Alighieri's Goddelijke Comedie, daterend uit het begin van de 14de eeuw, is misschien de volmaaktste dichterlijke schepping uit de wereldliteratuur. In strenge verzen beschrijft dit middeleeuwse epos Dantes magische reis door Hel, Louteringsberg en Hemel." (Bron: www.bol.com) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
gister in amerikan gods van gaiman begonnen... zowaar nog in et engels ook (is wel te merken ook... ben pas op pagina 45 ofzo) My madness, my sadness |
|
ik wil het EDDA -boekje hebben, maar in de boekenhandel de SLegte kon ik het niet krijgen. Slecht |
|
Men leest momenteel 'Zie de mens' van een schrijver waarvan de naam mij ontglipt. Heb zopas ook 'De 120 dagen van Sodom' afgerond van De Sade. Daarvoor 'De kus in de nacht' van Brusselmans... tegengevallen! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Boeken van George Orwell....1984, animal farm, boys from brazil, coming up for air etc |
|
op het ogenblik dante`s inferno the divine comedia |
|
quote: Die is ook verfilmd als ik me niet vergis. |
|
'K heb net Sphere geleend bij de bieb, van die schrijver (hoe heet 'ie ook alweer? Iig van Jurasic Park ook) Ik, Wil Schuurman |
|
quote: dat klopt, zoals meer boeken van hem (dacht ik) |
|
quote: 'ie heet michael crichton |
|
quote: Met Rose garden was ik ook begonnen voor m'n lijst toendertijd; was er na 3 bladzijden meteen al schijtziek van; ik houd niet echt van romans en dat soort verhalen: -hoewel ik 1984 & Clockwork Orange wel goed vond net als alle Roald Dahl- liever ideologieen Tao van Poeh is leuk bijv. Ook een tip voor de lijst Nederlands: Feest van Maarten 't Hart; boekie in a6 formaat en telt zo'n 30 bladzijdjes; was wel moeizaam doorkomen overigens. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-07-2002 23:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |